تلفات سالانه بیش از ۱۰۰ هزار شیرخواره در جنگ

کد خبر: ۸۷۸۵۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 15 February 2019
|
3177 بازدید
|
۱

سازمان غیردولتی کودکان را نجات دهید (Save The Children ) در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ هزار شیرخواره همه ساله به علت جنگ ها جان خود را از دست می دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سازمان غیردولتی کودکان را نجات دهید(Save The Children ) در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ هزار شیرخواره همه ساله به علت جنگ ها جان خود را از دست می دهند.

بر اساس گزارش این سازمان؛ حداقل ۵۵۰ هزار شیرخواره در فاصله سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در ۱۰ کشور جنگ زده به سبب گرسنگی، نبود خدمات بهداشت و درمان، محرومیت از کمک و کمی نظافت جان خود را از دست داده اند.

سازمان غیردولتی کودکان را نجات دهید در گزارش خود می افزاید: اگر به این شیرخواران، کودکان زیر پنج سال که در این مدت جان خود را از دست داده را نیز بیافزاییم تعداد جانباختگان به ۸۷۰ هزار شیرخواره و کودک افزایش پیدا می کند و این آماری است که احتمالا بسیار بیشتر باشد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
غیر از مشکلات جنگ بزرگترین مشکل عقب ماندگی این مردم است حتی از حیوانات هم بیشعورترند موقع قجطی زاد ولد کاهش میدهند ولی این ها در بدترین شرایط زندگی زاد ولد را ول نمیکنند یک لشکر بچه بدبخت زجر کشیده و.... وارد این دنیا بیرحم میکنند بدون آنکه ذره ای به آینده بچه های خود توجه داشته باشند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟