نحوه شکایت از هتل‌ها در ایام نوروز

کد خبر: ۸۸۲۳۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 02 March 2019
|
7394 بازدید

تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می‌شود.

به گزارش تابناک، شماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می‌کند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه‌های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟