پیگیری دانشگاه تهران برای آزادی دانشجوی بازداشتی

پیگیری دانشگاه تهران برای آزادی دانشجوی بازداشتیرییس دانشگاه تهران از پیگیری این دانشگاه برای آزادی دانشجوی بازداشتی خود خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۶۴۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 09 March 2020
|
13556 بازدید

 

به گزارش تابناک، «محمود نیلی احمدی آبادی» رییس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ سوالی درباره وضعیت پرونده «فروزان یزدانی‌پور» دانشجوی بازداشتی کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه تهران، گفت: در مورد یزدانی پور دانشگاه تهران در حد استطاعت خود مساله را دنبال کرده و در حال حاضر نیز پیگیر است.

نیلی بیان کرد: امیدواریم نظر مثبت دادگاه فراهم شود تا این دانشجو نیز بتواند با وثیقه آزاد شود. به هر حال ما در دانشگاه تهران به اندازه وظایف قانونی و امکاناتی که داشتیم به دنبال حل مشکل خانم یزدانی‌پور بوده‌ایم.

او همچنین درباره اینکه مدل ارائه شده از سوی هیأت ویژه ملی سیلاب‌ها برای پیشگیری و حل بحران‌های محیط زیستی گفت: یکی از نکاتی که در گزارش هیأت ویژه ملی سیلاب‌ها خیلی مورد توجه قرار گرفت بحث محیط زیست است. قطعا کیفیت محیط زیست، توجه و حفظ آن می‌تواند خیلی از مشکلات و بحران‌های ما را به حداقل برساند.

وی ادامه داد: در مواجه با سیلاب با توجه به اینکه معمولا روان آبها در بالادست شکل می‌گیرند کیفیت محیط زیست می‌تواند حرکت روان آب‌ها را کنترل کند و میزان جذب آن را توسط زمین افزایش دهد، اگر چه لزوما به این معنا نیست که می‌تواند از شکل گیری سیلاب جلوگیری شود ولی می‌تواند خسارت‌هایش را کمتر کند.

نیلی بیان کرد: وقتی ما به محیط زیست توجه نمی‌کنیم در بالا دست‌ها تخریب رخ می‌دهند و سیل با خودش خاک‌های حاصلخیز زیادی را می‌آورد که موجب پر شدن رودخانه ها و سدها شده و حتی آسیب‌های آن می‌تواند ادامه‌دار باشد. حفظ محیط زیست تنها به کنترل سیلاب‌ها کمک نمی‌کند بلکه می‌تواند گرد و خاک، ریزگردها و گرمای زمین را کاهش دهد، بنابراین بحث محیط زیست برای کاهش آسیب‌های ناشی از آن مورد توجه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟