بازدید 42425
دو هزار و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سرنوشت استیضاح و سوال از روحانی چه شد؟ / وزیری که هیچ وقت سوار خودرو ضدگلوله نشد / روایت ظریف از قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند موسوی: پیگیر انتقال دارایی‌های ایران از کره جنوبی هستیم / هدف سفر "الکاظمی" به ایران از زبان مقام عراقی / پیش‌بینی وکیل سه متهم اعدامی آبان ۹۸ درباره عاقبت پرونده و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 16 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
ظریف: یک وجب از ایران را به چین نمی دهیم

وزیر امور خارجه گفت: ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین، گفت: ما در مرحله مذاکره هستیم و در این مرحله حداکثر باید مجوز مذاکره از دولت گرفته شود که وزارت امور خارجه این مرحله را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: هنگامی که به مرحله توافق برسیم، اگر تعهد قانونی در این قرارداد باشد، ما باید آن را به مجلس ارائه دهیم. در غیر این صورت به عنوان مصوبه دولت، مجلس در تطبیق قوانین به این قرارداد ورود خواهد کرد، لذا این قرارداد هیچ وقت بر مجلس پوشیده نخواهد ماند.رئیس دستگاه دیپلماسی در واکنش به اخبار مربوط به واگذاری جزایری چون کیش به موجب قرارداد ۲۵ ساله با چین نیز اظهار داشت: این موضوعات درست نیست. حتی یک ذره هم واقعیت در موضوعات مطرح وجود ندارد. ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.
 
موج دوم کرونا شدیدتر از موج اول است

معاون ستاد مقابله با کرونا در تهران: موج دوم کرونا از موج اول خیلی سنگین تر است.فعلا بناست که محدودیت های اعمال شده یک هفته ادامه پیدا کند و اگر در جلسات بعدی نتایج به خوبی پیشرفت کند، شاید قرنطینه چند روز یا چند هفته بعد ادامه پیدا کند تا بتوانیم این موج دوم را کنترل کنیم من خودم بستری هستم و ریه ام ۴۰ درصد درگیر شده است. معاونت درمان و بهداشت بیمارستان هم بستری هستند.تقریبا از نیمه دوم خرداد با افزایش در میزان ابتلا و چند روز بعد میزان بالایی از مرگ و میر روبه رو شدیم که نشان داد موج دوم موج سنگینی است./ ایسنا
 
مهاجرت مانی رهنما و صبا راد از ایران!

مانی رهنما با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد) خبر داد.
رهنما نوشت: رفقا، امشب شب تولد من است، پسرم کنارم نیست... پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش من را از او جدا کرده است.
 
آژیر خطر کرونا در مازندران نواخته شد

بر اساس اعلام دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل با شناسایی و بستری شدن ۳۰۹ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، آژیر وضعیت قرمز کرونا در استان به صدا درآمد./مهر
 
روزنامه اصولگرا از سخنگوی قوه قضاییه انتقاد کرد

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در گزارشی تامل‌ برانگیز با تیتر «پاس گل به کاسبان اعدام»! به بررسی موضوع حکم سه معترض حوادث آبان پرداخته است.این روزنامه با انتقاد از واکنش‌ها به حکم سه متهم وقایع آبان نوشت:حقیقت این است که عملکرد دستگاه‌های گوناگون خصوصا دستگاه اجرایی در سال‌های اخیر حجمی از نارضایتی را به وجود آورده که ممکن است در بزنگاه‌های مختلفی ظهور و بروز داشته باشد.یک‌بار دیگر کنفرانس خبری جناب سخنگو را با دقت بیشتری مرور کنید؛ بخش مهمی از این جلسه به‌مرور اخبار اعدام می‌گذرد، فارغ از جزئیات پرونده‌های مطروحه این اخبار به شکل مسلسل‌وار و بدون ملاحظه پیوست‌های رسانه‌ای پیشینی یا پسینی مطرح می‌شود، ذره‌ای تالم در گفتار جناب سخنگو هنگام اعلام این اخبار وجود ندارد و هیچ جزئیات مهمی به شکل جامع و منقح‌شده مطرح نمی‌شود.
 
روایت معزی از گفت‌وگوی تلفنی روحانی و پوتین

معاون دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به گفت‌وگوی روسای جمهوری ایران و روسیه اظهار کرد: در این مکالمه‌ی تلفنی، پوتین حمایت قاطع روسیه از ‎برجام را در برابر یکجانبه‌گرایی ایالات متحده اعلام کرد.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی امروز روسای جمهوری ایران و روسیه نوشت: «‏امروز ‎روحانی و ‎پوتین گفت‌وگویی ۴۰ دقیقه‌ای داشتند؛ در این مکالمه‌ی تلفنی، پوتین حمایت قاطع روسیه از ‎برجام را در برابر یکجانبه‌گرایی ایالات متحده اعلام کرد و خواستار ادامه‌ی همکاری‌های سه جانبه‌ی ایران، روسیه و ترکیه در روند ‎آستانه شد.»
 
پیش‌بینی وکیل سه متهم اعدامی آبان ۹۸ درباره عاقبت پرونده

بابک پاک‌نیا، وکیل مدافع امیرحسین مرادی، یکی از محکومین به اعدام از ارسال درخواست اعمال ماده ۴۷۷ به دفتر ریاست قوه قضائیه خبر داد و بیان کرد: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ با امضای تمامی وکلا به دفتر ریاست قوه قضائیه ارسال شد.پاک‌نیا در گفتگو با فارس همچنین اظهار امیدواری کرد: با توجه به مشی رییس محترم قوه قضاییه امیدواریم و پیش‌بینی می‌کنیم مساعدت‌های ویژه در خصوص این سه متهم صورت گیرد.
 
وزیری که هیچ وقت سوار خودرو ضدگلوله نشد

سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش می گوید: مرحوم سرحدی زاده در دوران وزارتش که همزمان با اوج ترورهای بعد از انقلاب بود هیچگاه از اتومبیل ضدگلوله استفاده نکرد.روز گذشته خبر درگذشت «ابوالقاسم سرحدی زاده» وزیر پیشین کار و امور اجتماعی و از نمایندگان ادوار مجلس در ۷۵ سالگی اعلام شد.این فعال سیاسی پس از انقلاب، سه دوره نمایندگی مردم را برعهده داشت و در دولت نخست‌وزیر دوران جنگ، وزیر کار و امور اجتماعی بود. سیدکاظم اکرمی که وزیر آموزش و پرورش همان دولت بوده است، در یادداشتی که برای خبرآنلاین نوشت به خصوصیات اخلاقی و سیاسی آن مرحوم اشاره کرد و گفت: مرحوم سرحدی زاده سال‌های زیادی را در زندان به سر ‌برد، هم‌بندی‌های او جز احترام و ادب از او چیز دیگری نمی‌گفتند.وی افزود: بعد از انقلاب هم ایشان در دولت نخست وزیر دوران جنگ به سمت وزارت کار منصوب شد و در تمام دوره وزارتش از جمله کسانی بود که حتی در اوج اقدامات تروریستی آن مقطع کمتر و یا حتی می‌توان گفت اصلا از اتومبیل‌های ضد گلوله استفاده نکرد و با یک ماشین معمولی تردد می‌کرد.

اکرمی گفت: او یک فردی کاملا متواضع، بی‌پیرایه و خالی از تکبر بود؛ یادم می‌آید یکی ازدوستانشان که در زندان با هم بودند تعریف می‌کرد که زمانی برای کاری نزد او رفتم تا ایشان را ملاقات کنم. خیلی به من احترام گذاشت و حتی یک خانمی را مامور کرد تا کارهای من را پیگیری کند و دیگر به وزارت‌خانه مراجعه نکنم و گفت هر زمان لازم بود با شما تماس می‌گیریم و واقعا کارها را پیگیری کردند.بر خلاف امروز که افراد تا به پست و مقامی می‌رسند برای ملاقاتشان باید از اتاق‌های هزارتو عبور کنیم او چنین روش و منشی نداشت البته این معمولا سبک و سیاق مسئولان آن دوره بود.
 
هدف سفر "الکاظمی" به ایران از زبان مقام عراقی

یک منبع دولتی عراق تأکید کرد که نخست وزیر این کشور با سفر به ایران، آمریکا و سعودی در تلاش است که تنش بین این کشورها را کاهش دهد.این منبع به شبکه خبری روسیا الیوم گفت که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در سفرهایی که به ایران، آمریکا و سعودی دارد، «نزدیک‌سازی دیدگاهها بین واشنگتن و تهران و کاهش تنش بین ریاض و تهران را بررسی خواهد کرد».وی خبر داد که هدف بعدی الکاظمی بحث و بررسی این مساله ضروری با سران کشورهای مذکور برای «دور نگه داشتن عراق از درگیری بین آنان» است.این منبع تأکید کرد، الکاظمی در تعامل با کشورهای مذکور سعی می‌کند جانب میانه را در نظر بگیرد و کار را «به مراحلی برساند که دست‌کم در دوره نخست وزیری عراق، خطر این درگیری‌ها را از عراق دور کند».وی خاطر نشان کرد، الکاظمی در سفرهای خود بر نقش این کشورها در کاهش تنش در عراق و منطقه متمرکز خواهد شد و سفر وی به واشنگتن نیز برای «تکمیل گفت‌وگوی راهبردی بین دو کشور» خواهد بود.
 
موسوی: پیگیر انتقال دارایی‌های ایران از کره جنوبی هستیم

‌سخنگوی وزارت خارجه:اخطارهای لازم به کره جنوبی در این خصوص داده شده و به این کشور اعلام کرده‌ایم آنچه کره جنوبی بدان استناد و دارایی ایرانی را بلوکه کرده، غیرقانونی و غیرقابل قبول است و آمریکا به عنوان یک کشور یاغی و قانون‌شکن، ایران را تحریم کرده که این تحریم نامشروع بوده و آمریکایی‌ها نمی‌توانند مانع انتقال دارایی‌های ایران شوند.رابطه کره جنوبی با آمریکا نباید این موضوع را تحت تاثیر قرار دهد و اصل ماجرا بر این است که پول ملت ایران به واسطه فروش نفت به کره‌جنوبی، در اختیار این کشور بوده و باید این دارایی‌ها در اختیار ایران قرار گیرد و در حال حاضر سفرا، وزرای امور خارجه دو کشور و بانک مرکزی ایران درگیر این ماجرا بوده و درصدد رفع مشکلات هستیم. تلاش ما بر این است که این موضوع از طریق دیپلماتیک و مذاکرات به سرانجام برسد، در غیر این صورت می‌توانیم با استفاده از راه‌های قانونی و حقوقی نسبت به بازگشت این دارایی‌ها به کشور اقدام کنیم./فارس
 
استیضاح رئیس جمهور منتفی شد، اما طرح سوال از روحانی به قوت خود باقی‌ است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری موافق استیضاح رئیس‌جمهور نیستند و بر کمک به دولت و تعامل با هم تأکید داشتند، نمایندگان مجلس از این اقدام منصرف شدند. در حال حاضر موضوع استیضاح رئیس‌جمهور منتفی شده است و دیگر هیچ یک از نمایندگان پیگیر این موضوع نیست. اما طرح سؤال از رئیس‌جمهور با ۱۹۵ امضا تحویل هیأت رئیسه مجلس شد و به قوت خود باقی است. دولت باید قوانین را به درستی اجرا کند تا مشکلات موجود رفع شود. /فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰۱
وزیر اشتباه کرده سوار خودرو ضد گلوله نشده چون ترور میشه هزینه رو دست مردم میزاره
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
هزینه برای مردم؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
ضمنا خودتون میگین یکی از دوستان زندانش را حسابی تحویل گرفته و کارهایش را انجام داده و حتی کارمندی را مامور رسیدگی به آن کارها کرده غریبه نبوده پس، الان هم همینطوریه
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
آقای ظریف تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
به خاطر اجرا نکردن طرح مالیات بر عایدی سرمایه الان خودرو و ماشین در حال دست به دست شدن توسط دلال ها است و هر دلال نرخ خودش رامی گذارد و به دلال بعدی می فروشد !!!!!!
محمد امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
دل آدم براش کباب میشه کهاین بنده خدا سوار ماشین ضد
.گلوله نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
میشه بفرمایید چند تا کارخونه داشت و تو چند تا کارخونه عضو هیئت مدیره بوده
خودشونم میدونن سوالی نمیتونن از روحانی بکنن که جواب نداشته باشه
هروقت اولویت کشور شد اقتصاد و کل قدرت رو دادن به مسئول اقتصاد کشور میشه ازش سوال کرد چرا اقتصاد رو خراب کردی. نه اینکه هر کی ساز خودشو بزنه بعد بگن فلانی مسئوله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
عزیز من چرا میگی خراب کرد؟ وقتی اون میگه اقتصاد، با اقتصاد منو شما فرق داره. قرار نبود اتفاق دیگری بیفته
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
نه برادر من روحانی هم یک مخزن الاسرار دارد که در این مواقع با تهدید غیر مستقیم جلوی استیضاحش را می گیرد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
وقتی من خودم مقصرم از کی طلبکاری کنم
عاشقان دهه شصت به ۱۱۰۰۰۰۰۰ جوان ازدواج نکرده نگاه کنید نسلی که به خاکستر نشست نسل دهه شصت
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
اینا مهم نیست.
مهم حفظ حجاب است.
مانتوی باز و کوتاه ورژلب ولباس های تنگ خیلی شایع شده.
به نظرم باید ستاد مقابله با تنگ پوشی ایجاد شود.
نماینده مجلس ! واقعاً نوبره!!! سوال از رئیس جمهور بابت چی؟ از چی؟ به چه علت؟ نتیجه اش چی میشه؟ یعنی شما نمی دانید با سوال مشکلی حل نمیشه؟!!! چرا اینقدر عقده ای هستید، لابد می خواهید دوباره از بالا بهتون بگن سوال نکنید بابا خودتان بفهمید........... اه اه اه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
بله دیگه چون رییس جمهور اصلاح طلب هست نباید بگی این چه وضع مملکته . آقای لاریجانی در طول دوران ریاست مجلس بدون اجازه آقای روحانی و دوستان اصلاح طلبشون آب نمیخوردند .
تازه بعدشم روحانی مگر از خارج اومده بود و نمیدونست که رییس جمهور هیچ کاره هست پس چرا قبول مسئولیت کردند و نیز هنوز یادمون نرفته که فرمودند وای که اگر رییسی رییس بشه بدبخت میشیم و دلار میشه ۵۰۰۰ تومان . اما الان که شده ۲۳۰۰۰ تومان ککشون هم نمیگزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
نماینده ها با طرح موصوع استیضاح دو موصوع رو نشون دادن. اول اینکه به فکر حل مشکلات کشور نیستن و بیشتر دنبال عقده گشایی هستند. دوم اینکه به قول امروزیها نشون دادن بصیرت ندارن.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
حالا فرض بفرمایید سوال مطرح شد ورییس جمهور هم نتوانست نمایندگان را قانع کند مرحله بعد چیست؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
مرحله بعدش رو نمایندگان باید ببینند دستور چیه
همه وزرا و مقامات کشور، افرادی فرهیخته دانا و متواضعند این توصیفیست که دوستانشان که عمدتا شاغل در همان مناصبند از آنها ارائه میدهند. اما وقتی به اوضاع مملکت و عمق فاجعه آقازاده ها می پردازیم می فهمیم که این حرفها یجور نون قرض دادنه
کلا هیشکی ماستش ترش نیست، هیشکی
هیچی نفری ۲۰۰ تومن گرفتن بیخیال شدن
اعتراضات سیهپوستان امریکا چی شد ؟ منظورم این هست که آیا دمکراسی راه حل بهتری هست از برای عبور از چنین بحران هایی . یعنی دمکراسی معنیش این هست که قدرت دست مردم هست ؟ مردم با فشار میتوانند سیاستمداران یک کشور را به عقب برانند که بتوانند حرفشان را بشنوند ؟ آیا واقعا در امریکا تبعیض نژادی هست . پس یک مسلمان و سیاهپوست مثل اوباما چگونه رییس جمهور امریکا شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
کشور ما مردم سالاری دینیست !!!!!!!!!!!!! حتی عباراتشون تو هیچ علم و منظری نمیگنجه !!! همش شعاریست و نه زیر ساختی !!!!
مجلس در هیچ جای امور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
دورهمی دوستان
به صرف ناهار
امثال سرحدی ها و آیت الله امینی ها و موسویها بودند که میتواند تاریخ ایران به آنها ببالند ونه آن ایمام جمعه معروفی که میگوید ماشین ایرانی سوار شویم که منفجر بشویم ؟؟؟ توصیه استفاده از ماشین ایرانی برای دولتهاست ونه امثال ما
ظریف گفت . ما یک وجب از خاک ایران را به چین نمیدهیم ......آقای ظریف . ۹۹ درصد لوازم منزلم از برقی تا پوشاک مربوط به ساخت چین هست . اگر در دوره قاجار این اشتباه را نکرده بودند که صنایع نفت و راه ایران را به خارجی ها ولگدار کردند . ۵۰ سال طول کشید که توانستند دول خارجی را از ایران بیرون کنند . سیاست کمونیست ها این هست که اول با شعار عدالت و رفاه و توسعه و عدالت و همکاری وارد میشوند و بعد خارج نخواهند شد هر کشوری مبانی اقتصادی و سیاست خارجی با شرق باشد و امنیت خود را با دول شرقی پیوند بزند طولی نمیکشد که اقتصاد کشورش دست انها میفتد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
ما هم 80درصد ان ایرانی و10 درصدش چینی و10 درصد چینی است
حرف مفت نزن خواهشا
در ضمن اقای وزیر یرجام جز دست اندازی به خاک ایران محسوب نمی شد که دانش را تعلیق کردین؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
جناب ظریف جوری حرف می زند که انگار تصمیم گیر کشور است
نیم ساعت مصاحبه شد تمام وقت مصاحبه به زندان و حبس و اعدام گزارش شد . چه خبره . چه خبرتونه ؟ با اعدام هیچ‌مشکلی حل نشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
باشه یکی از این ادم ها ها بیاد دم خونه ات و اسلحه بگذارد رو شقیقه ات تا یک کمی مزه ان را بچشی!
میگم اونایی که قانون اساسی رو نوشتند الان زنده نیستند؟ اونا درباره اصل عدم کفایت رییس جمهور چی میگن؟ چرا این اصل رو تفسیر نمیکنند؟ اگر الان که وضع مملکت تا این حد بد است نباید وارد بحث استیضاح شد پس باید این اصل رو از قانون اساسی حذف کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
بیرون گودی وبرای خودت قضاوت می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
چون تمامی منصب ها و مسئولیتها انتصابیست و انتخاباتم با نظارت استصوابی انتصابی است و در آخر هر مسندی باید انتصاب بشید نه انتخاب ، بیان راجع به چه چیز توضیح بدن !!!؟؟؟ واسه آشی که خود پخته اند ؟؟؟!!!
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
هر وقت بقیه اصول را حذف کردند این یکی رو هم حذف میکنند
کلپی قدیمی دیدم که ۲۰ نفر در حال چپ دادن یک اتوبوس واحد شهری هستند ولی چون‌موفق نشدند انرا اتیش زدند . فکر کنم در آمریکا باشه یا المان . چرا اینکار کردند ؟ انجام هر کاری و هر وسیله ای هدف را توجیه میکنه ؟
وقتی سران کشورهای اروپایی را میبینم که با دوچرخه به محل کار خود میروند و اینجا که سوار نشدن به خودروی ضد گلوله یک وزیر اینچنین بازتاب دارد....
راستی مگر مردان خدا عاشقانه به دنبال شهادت نیستند؟خودروی ضد گلوله برای چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
همش حرفه صحبت از مقام و پوله وظیفه چیه بچه هم اینو نیدونه
راجع به قیمت دلار از او سوال کنند. اقای روحانی دیگر نفسهای مردم به شماره افتاده. پول از ثروتمندان بگیرید و به فقرا ارزاق بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
بلد نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
آخه عزیزم مردم عادی که ثروتمند نیستند ! گور ندارند کفن داشته باشند ، پولدارها هم همه به هم وصل هستند !! بخاطر این از خودشون میان مایه بذارن ، یک پول بیماری کرونا را هم حاضر نیستند از مردم نکیرند ، چی میگی ؟! تو باغ نیستی مملکت چه خبره ؟؟!!
در طرح سوال از روحانی.یکی ازش بپرسه که معاون وزیر صمت گفته علت گرانی خودروهای داخل عدم داشتن ارز برای دریافت لوازم یدکی است.بیش از سه دهه است که شعار تولید خودروی ملی برای کاهش وابستگی به خارج میدید.پس داشتید تا حالا چه کار میکردید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
داشتند شعار میدادند دیگه
ماست سیاه است مگه نه
بله.
می شود از ماست پرچرب برای واکس زدن کفش ها استفاده کرد.
زغال سفید است
به.اینکه دیگه پرسیدن ندارد.می شود از زغال برای سفیدکاری منازل استفاده کرد.
آقا ظریف اگر بعد از انعقاد قراداد چینیها چاپیدند و رفتند. رگهای گردنت را باد نکنی و بگویی. مسولیت را نمی پذیرم همان کاری که در برجام کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
ایشان مامور و معذور است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
اقای ظریف امیدوارم نمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
اقای ظریف چکارست اخه...ایشون یه واسطست فقط بین بالادستی ها و خارجی ها...
این مجلس هم مثل مجلس قبل همون سیاست رو در پیش گرفته
تهدید کن امتیاز بگیر
امیدوارم دولتی روی کار بیاد که یه پنج ریالی هم به نمایندگان امتیاز نده نه با چهارتا داد سر ظریف نفری ۲۳۰‌ میلیون
مجلس فرمایشی شده ‌و قانون اساسی هم اجرا نمی شود. کسانی که کارشکنی کرده اند و دولت را فلج کرده اند حالا میخواهند سوال کنند؟؟؟!!! همه اش خیمه شب بازی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
دولت و مجلس کل نمایشه برادر من اگر جلوی انتخابات آزاد در ایران گرفته نمی شد الان مجلس و دولت مردمی همه مشکلات کشور را حل کرده بودند
آهوی در چنگال پلنگ گرفتار فریاد زد کمک
دسته گرگی که در آن نزدیکی بودند جواب دادند
ناراحت نباش الان نجاتت می دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
حکایت جالبی بود
نابودمون کردید روحانی بعد از ۲۳ سال میخواستم خونه بخرم ، تو یک ماهه دو برابر شد حالا باید با اون پول یه خونه رهن کنم ، جواب اه دل مظلومین رک کی باید بده ؟؟ میدونی چند نفر تو این مدت سکته کردن و فلج گوشه خونه افتادن ؟؟ اخه این نابسامانی ایا واقعا برای خودتان باور پذیر است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
میدونی یه عده قلیلی که روحانی واقعا نمایندشون هست چه سودی کردن از این شیر تو شیر؟ پس فک نکن آقای روحانی بی کفایته. ...
رهبری به این دلیل با استیضاح روحانی مخالفت کرد زیرا میدانست هدف مجلس این است که از این نمد کلاهی برای خود ببافد مثل دوره های قبل اینها از پنج میلیون تومان زمان احمدی نژاد شروع کردند تا دوره قبل که بیست بار یک وزیر را تهدید به استیضاح میکردند و وزارتخانه اش را کامل میدوشیدند این بار رهبری همین اول کار جلو این رفتار ناپسند را گرفت
مرگ بر چین مرگ برچین مرگ بر چین مرررررررررررررررررگ برررررررررررررررررررررررررررررر چیییییییییییییییییییییییییین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
این طرز نشان دادن احساسات شده آخرین حربه بعضی ها. خجالت دارد. چین کشور بزرگی است و مردم آن تلاش می کنند وحاکمان خود را با دقت انتخاب می کنند تا به خاک سیاه ننشینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
بیشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
وقتی بعد از برجام رفتید توی خیابون پایکوبی میکردید فکر اینجاشو نکرده بودی نه؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
ساندیس چینی هم وارد شده و بعضی پیش پیش شروع کردن به خوردن ساندیس چینی!!!!!
چرا در عصر ارتباطات حتما باید مجلس به این شکل تشکیل بشود هر نماینده میتواند در شهر و خانه خودش با یک لپتاپ به سیستم مجلس وصل بشود و کارهایش را انجام بدهد فقط یک قلم هزینه مجلس ۶۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن بود که به نمایندگان دادند
از جناب ظریف خواهش میشود که یک صیغه محرمیت بین ما ملت و قرارداد 25 ساله بخوانند که ماهم چشممان به جمال بی مثال قرارداد روشن شود.
میترسیم این قرار داد عروس تعریفی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
از عر وس تعریفی بدتر میشه !!
الان میخان سوال کنن که چی بشه بعدش چی
چه مشکلی از مردم حل میشه وقتی سوال میتونه نتیجه داشته باشه که در صورت جواب نگرفتن بتونن اقدام بعدی که استیضاح است انجام شود که در شرایط موجود امکانش نیست
نمایندگان یک سؤال میپرسن یا رییس‌جمهور یک جواب سرسری میده می خنده و می ره یا اینکه یکی نمایندگان میگن یکی رییس جمهور و یک دعوای سیاسی جدید شکل میگیره و مشکلات بیشتری مردم ایجاد میشه
این نمایندگان با سوال کردن فقط میخوان خودشون و معروف کنن وگرنه به فکر حل مشکلات مردم نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
ایا باید از تدارکات چی سوال شود و او مسئول این مشگلات است
سوال از رییس جمهور ؟ سوال از گرانی و بیکاری ؟ آن نماینده ای که با سواد کم و نداشتن سوابق سیاسی و تخصصی فقط بابت شکل ظاهری و شکل لباس با رای اقلیت به مجلس جلوس کرده . آیا میدونه طرح سوال از روحانی مشکل جامعه را حل نمیکنه بلکه هر چه زودتر برای برون رفت از مشکلات راه حل بدهید . در صورتی رییس مجلس در تلویزیون گفت ما همچنان مقابله با دول غربی به سرکردگی امریکا ادامه میدهیم و از کشورهای با نیت نیابتی کمک میکنیم . یعنی همچنان بیکاری و تحریم و گرانی و عدم سرمایه گداری داخلی و خارجی شکل نمیگیرد و در نهایت دوباره مثل اول انقلاب خود دولت تولید کننده خواهد بود . یعنی با تشکیل شبه دولتی ها دوباره اقتصاد و تولید دست حاکمیت هست . یعنی اصولگرایان چون روش های سوسیالیستی را بهتر قبول دارند تا اقتصاد لیبرال سرمایه داری را . انها میگویند سرمایه داری خوب نیست . اما خودمان سرمایه دار بشیم بهتر هست . قدرت خوب نیست اما دست ما باشد بهتر هست . ثروت خوب نیست اما ما سرمایه دار شویم خوب هست . رفاه خوب نیست . سیاست خوب نیست ولی خودیها در رفاه باشند و سیاست دست انها بیفتد خیلی خوب هست . یعنی همه امور را برای خودشان میخواهند .
وقتی کره ایهای چشم بادامی مارا به بازی گرفتن واز آب گل آلود ماهی میگیرن هیچ بعید نیست که فردا روزی چینیها نیز همین رویه را در پیش نگیرند
به نظرم مشکل گرانی و بیکاری و تنش های سیاسی و داخلی کشور هیچوقت تمام شدنی نیست . دلیلش این هست که اصولگرایان کلا رفتار سیاسی انها در تمام حوزه ها تنش آفرین هست . چون این طیف فکری تمام دستاورد علمی و عقلی را تعطیل کردند و جای آن گفتمان خودشان را جایگزین کردند
مجلس توان تاثیر گذاری بر امور را ندارد
نخست وزیر دوران جنگ که مورد وثوق بنیان گذار جمهوری اسلامی بودند ،آیا نام و نام خانوادگی ندارند ،تابناک محترم ،تاریخ که جناحی نوشته نمیشود ؟،،
نخست وزیر دوران جنگ که مورد وثوق بنیان گذار جمهوری اسلامی بودند ،آیا نام و نام خانوادگی ندارند ،تابناک محترم ،تاریخ که جناحی نوشته نمیشود ؟،،
معرفت در گرانیست به هر کس ندهند
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند
سوال کردنهایی که امکان اقدامی بعد از ان وجود نداشته باشد وقت تلف کردن است
سه سال بیشتر است گرانی له مروم فشار می آورد و همه می دانند ولی در مجلس قبلی لاریجانی یکبار روحانی را بطور جدی زیر سوال نگرفت حالا هم اینطور . باید چکار کند دیگر که کسی یقه اش را بگیرد . همه اش مماشات .
فقط. و فقط به. یک دلیل بی ارزش شدن پول ملی. کل این دولت باید برکنار بشود ومواخذه بشوند
مشكل اصلي مملكت تحريمهاست كه تحريمها هم نتيجه اقدامات اصولگرايان است
جناب ظریف بدان کسی دیگر حرف هایتان و عملکردتان را جدی نخواهد گرفت و ظرافت شما نزد مردم از بین رفت!
دوران تاخت وتاز بورس نورچشمی به لطف حمایتهاوتبلیغات سراسری رسانه ها ومطبوعات بسررسید و روند روبه رشدش معکوس شد ! حالا نوبت بازارهای رقیب وبخصوص ارز وطلاست که دریکسال ۱۸ برابر بشوند وروزی چنددرصد رشدکنند !!
ظریفی که چندبار استعفا داد و نتونست رو حرفش بمونه بنظرتون به حرفاش چقدر میشه اعتماد کرد ؟
خجالت بکشید ، نخست وزیر دوران جنگ دیگه چه صیغه ایه ! مثل اینکه آوردن نام شمر و یزید و معاویه برای شما راحت تر از گفتن نام میرحسین موسوی هست !!!!
با یک سخنرانی تکلیف استیضاح روحانی را روشن کردند!!!!! مجلسی که با اشاره از بیرون تایید و رد می کنه نماینده مردم نیست و مشروعیت ندارد.اگر این مجلس مدافع منافع مردم بود الان روحانی برکنار شده بود .
روزنامه اصول گرای فرهیختگان ،بهتر است که به مطالب زیر هم توجه نمایند:
۱- طبق فرمایش شخص امام خمینی(ره) ،( نقل به مضمون )اگر ارای قضات مطابق با شناخت درست از ایات نورانی قران کریم صادر شود ،،هم قتالش رافت است و هم بخشش رافت است ،،،پس در حالی که سخنگوی محترم قوه قضائیه ، مطالبی جز رافت اسلامی را بیان نمینماید ،دلیلی ندارد که موقع بیان حقایق که تماما رافت است ، خود را متالم بنمایاند.
۲- آیا بهتر نیست در بین کلمات فارسی یک مقاله مندرج در آن روزنامه کاملا فارسی زبان که قاعدتا مخاطب توده مردم نیز میباشد ،کلمات غیر فارسی غیر مصطلح بسیار سختی ، مثل منقح گنجانیده نشود که حتی در لغت نامه هم ،نمیتوان به راحتی به منظور واقعی مقاله نویس پی برد؟؟؟
آمریکا با تمسخر و لودگی و واقع بین نبودن کارت در این دنیا جلو نمیرود فرقی هم نمیکند قدرتت چقدر باشد. چینیها واقع بین و برنامه ریزند و سیاست با مشی مشخص و زمانبندی دارند و از اشتباهات گذشته درس میگیرند و به نقاط قوت و ضعف خود کاملا آشنا هستند اما در عوض آمریکا با دلقکهایی مانند بولتون و کوشنر و این خپله میخواهند یک ماشین اقتصادی ۲۲ هزار ترلیون دلاری را با سیاست توییتری جلوبرند.
حالا که قراره گرانی باشد و مسکن و خواربار و دلار و ...پس دولت و مجلس به چه دردی می خورند . بروند خانه همان جا مصاحبه کنند بو ن شان که دردی را دوا نمی کند .
زنده باد بهبهان
اقای ظریف تاریخ دراینده درمورد شما و قراردادهایی که امضاکردید قضاوت خواهدکرد !!!
باوجودهمه حمایت ها دوران تاخت وتازبورس نورچشمی بسرامد دوران سودهای باداورده روزانه ۵ درصدی بسر رسید و حالانوبتی هم باشه نوبت بازارهای ارز وطلا هست که مثل بورس دریک سال اینده ۱۸ برابر بشه و بورس با کله زمین بخوره !!!
سلام. اتومبیل ضد گلوله فقط برای حفاظت نیست، جدایی مقامات را از مردم هم سبب می شود.
اگر روحانی استیضاحدنشود معلوم می شود که مجلس هیچ کاره است وباید درب آنرا ببندن اختلاس وگرانی وفقر و..نماد دولت روحانی است چرا استیضاح نشود ...
دولت در سایه رو باید ازش سوال بپرسن که مملکت رو به این روز انداختن
می خواهی پشت به وطن کنی لطفا بهانه گیار برو به سلامت
رهبرباعزل روحانی مخالف است ولذا استیصاح کردن ویا نکردن ثمری ندارد برای همین نمایندگان منصرف شدند
بابا تبلیغات سایتتون رو کم کنید. کسی که با گوشی میاد دیوانه میشه. اه. عین صدا و سیما شده اینجام
اونایی که الان دارن سر دادن حق امتیاز به چینی ها خودشون رو میکشن همونایی هستن که وقتی برجام امضا شد ریختن توی خیابون جشن گرفتن و پایکوبی کردن! این اتفاق نتیجه همون کف زدناس.
برجام رو منوتو و بی بی سی واستون خیلی بزک دوزک کرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
ساندیس خور بی درد از اینکه میبینه مردم نظراتشونو قبول ندارن و حداقلی در هستند دردش میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
نه عزیز جان !!! اگه ما ساندیس خوریم یعنی شما پیتزا خور هستید ؟؟/ خدا می دونه اگر بلد نبودید بگید ساندیس خور چه لقب دیگه ای به ما می دادید ؟؟؟
این دولت باید بره
همیشه تو این دنیا یه عده خوشبخت بودن یه عده بدبخت
بدبختا فکر میکنن یه روز معجزه ای اتفاق میافته جای اونا با خوشبختا عوض میشه
معجزه ای در کار نیست
تو اگه بدبختی سعی کن مشکلات و بدبختی خودت رو بیشتر نکنی
زن نگیر بچه دار نشو کاری به کار کسی نداشته باش بیا و برو تا زندگیت تموم بشه
،،،،،،استیضاح یا،،،،،،،،،،،استعفا،،،،،،،،،،،،،عمرااین کاروبلد باشند
این وزیر پوپولیست را باید سریعا برکنار کرد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار