بازدید 80238
۳
شصت و دومین «به اضافه تابناک»؛

فیلمی دیدنی از زبان رمز در مذاکرات هسته‌ای / نظر بهنوش بختیاری درباره مذاکرات هسته‌ای بعد از خواندن یار دبستانی با شاکردوست / چرا باید این چند میلیون نفر راهی پورتوریکو ‌شوند؟ / پشت پرده گم شدن دکل نفتی به روایت زنگنه / سخنان تکان‌دهنده شیخ حسین انصاریان

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 02 August 2015
فیلمی دیدنی از زبان رمز برادران روحانی در مذاکرات هسته‌ای / نظر بهنوش بختیاری درباره مذاکرات هسته‌ای بعد از خواندن یار دبستانی با شاکردوست / چرا باید این چند میلیون نفر راهی پورتوریکو ‌شوند؟ / پشت پرده گم شدن دکل نفتی به روایت زنگنه / سخنان تکان‌دهنده شیخ حسین انصاریان
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای شصت و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در شصت و دومین «به اضافه تابناک»؛ به سراغ انتشار صحبت‌های محرمانه علی عراقچی، مذاکره کننده کشورمان در Off the record واحد مرکزی رفتیم که جنجال به پا کرد و باعث شد، شب گذشته برخی روزنامه‌ها، دوباره صفحه بندی و راهی چاپخانه شوند. در این متن یازده هزار کلمه‌ای، موارد حساسی بود؛ اما نکات بامزه‌ای هم می‌شد دید، از جمله زبان رمز برادران روحانی در مذاکرات هسته‌ای که بنا بر گفته عراقچی، سرخه‌ای بوده و حسین فریدون با دکتر روحانی این طور صحبت می‌کرده است!؛ سپس روی طرح دونالد ترامپ کاندیدای میلیاردر جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دست گذاشتیم که قصد دارد 4 میلیون فلسطینی را به پورتوریکو بفرستد و فلسطین اشغالی را کامل در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهد؛ در ادامه نظر بهنوش بختیاری درباره مذاکرات هسته‌ای را برانداز کردیم که تعابیر عجیبی از این توافق داشتند؛ تعابیری که بعد از خواندن یک کتاب از صادق زیباکلام و البته احتمالاً بعد از خواندن یار دبستانی با الناز شاکردوست به ذهن این بازیگر و مجری متبادر شده است؛ بعد از این، روایت بیژن نامدار زنگنه از پشت پرده گم شدن دکل نفتی را به نقل از خود او آورده‌ایم؛ روایتی که وزیر نفت دولت یازدهم شب گذشته در تلویزیون مطرح کرد؛ و در پایان، سخنان تکان‌دهنده شیخ حسین انصاریان درباره علت رخ دادن حوادث طبیعی نظیر خشک‌سالی طولانی اخیر و یکی از مصادیق گفتار این خطیب را با هم می‌بینیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 98
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار