بازدید 85079
۱
چهل و سومین «به اضافه تابناک»؛

مطهری از قاضی القضات دادگاهی کردن چه کسانی را طلب کرد؟ / پرونده اولین اختلاف مجلس نهم و دولت یازدهم زیر دست شاهرودی / چرا همسر مهاجرانی اسناد ویکی لیکس را تکذیب نکرد؟ / جنجال دعوت مانکن به برنامه «ماه عسل» پس از لو رفتن تصاویر / این 9 پورشه متعلق به کدام ایرانی است؟!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 30 June 2015
مطهری از قاضی القضات دادگاهی کردن چه کسانی را طلب کرد؟ / اولین اختلاف مجلس نهم و دولت یازدهم زیر دست شاهرودی / چرا همسر مهاجرانی اسناد ویکی لیکس را تکذیب نکرد؟ / جنجال دعوت مانکن به برنامه «ماه عسل» پس از لو رفتن تصاویر / این 9 پورشه متعلق به کدام ایرانی است؟!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهل و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهل و سومین «به اضافه تابناک»؛ از نامه علی مطهری به آیت الله لاریجانی رمزگشایی کردیم و به این پرسش پاسخ دادیم که نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از قاضی‌القضات دادگاهی کردن چه کسانی را می‌خواهد؟؛ به اولین اختلاف مجلس نهم و دولت یازدهم پرداختیم که در مسیر معلوم به فرجانی نرسید و پرونده‌ای زیر دست آیت الله شاهرودی رفت؛ سراغ 6 سند ویکی لیکس درباره مهاجرانی رفتیم و پرسیدیم، چرا همسر مهاجرانی اسناد ویکی لیکس را تکذیب نکرد؟؛ جنجال دعوت یک مانکن خانم به برنامه «ماه عسل» با نام «پزر» را بررسی کردیم که با لو رفتن تصاویر به یک آبروریزی بزرگ بدل شده است‌ و در پایان، سری زدیم به یک پارکینگ شخصی که صاحبش کلکسیونی متشکل 9 پورشه به ارزش 10 میلیارد تومان دارد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 33
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار