بازدید 97061
دومین «به اضافه تابناک»؛

آغاز تبلیغات اینستاگرامی سیاسیون با جوانان / طومار دوستان برای جوانِ مرحومِ پورشه سوار / ایرانیانی که سرزمین مادری از وجودشان خجالت می کشد / به این مسئولین کمک کنید حقشان را از مسئولین بگیرند! / پول‌هایی که برخی مسئولین برای سفر به خارج می‌گیرند

«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که قرار است روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت باشد. در این بسته سوژه‌های مختلف با استفاده از فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌اید و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 29 April 2015
آغاز تبلیغات با جوانان / تومار برای جوانِ مرحومِ پوشه سوار / ایرانیانی که سرزمین مادری از وجودشان خجالت می کشد / به این مسئولین کمک کنید حقشان را از مسئولین بگیرند / معیشتی به نام توریسم دولتی
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که قرار است روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت باشد. در این بسته سوژه‌های مختلف با استفاده از فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌اید و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» ارائه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی راس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دومین «به اضافه تابناک»، آغاز تبلیغات یک مدیر دولتی با شعار حمایت از جوان را نظاره می‌کنیم، نگاهی داریم به طوماری برای جوانِ مرحومِ پورشه سوار که امروز به تابناک آمد و از خانه هشتاد متری‌اش می‌گفت، نگاه جدی داریم به ایرانیانی که سرزمین مادری از وجودشان خجالت می‌کشد و با منافع یک ملت معامله می کنند، سراغ مسئولین ارشد ممکلت می رویم که حقشان در ماجرای چند آپارتمان در سی سال اخیر خورده شده و حالا این ماجرا را رسانه‌ای کرده‌اند و ابعاد معیشتی به نام توریسم دولتی را از زبان ناظران این پدیده افشا می‌کنیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظراتشان در اولین «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 118
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پایین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۴
ممنون
عالی بود
بهمن حلجی و علی آلفونه و سایر نون به نرخ روز خورهایی که در آمریکا پناهنده شدند، در بنیاد دفاع از دموکراسی کار میکنند که بودجه ی سالانه ی اون را "شلدون ادلسون" صهیونیست و میلیاردر بزرگ در آمریکا تامین میکنه. شلدون ادلسون همون کسی بود که به دولت اوباما پیشنهاد داد برای توقف برنامه ای اتمی ایران، باید یک بمب اتم را اول به جنوب ایران بزنند و بعد به ایران بگن که اگه دست از برنامه ی اتمی برنداره، بمب بعدی را در تهران منفجر میکنند!!
یعنی رسما به دولت پیشنهاد داد که ایران را بمباران اتمی کنند!! خب حالا ببینید که این آقای خلجی و آلفونه که در اون سازمان و سازمانهای مشابه و در خدمت نئوکانهای آمریکا کار میکنند، هر از چند گاهی برای اینکه به اربابان خودشون بگن که وجودشون ارزش داره و در مقابل حقوق نه چندان زیادی که برای خوش خدمتی میگیرن دارن کار انجام میدن، میان و از این جور گزارشات سراسر مغالطه و تحریف تاریخی مینویسند که به مذاق ارباب خوش بیاد و البته خوراک تبلیغاتی هم برای رسانه های صهیونیست فراهم کنه و در نهایت هم دودش توی چشم ملت ایران میره و این...ها به خاطر راحتی و ...، میان و این همه به مملکت خسارت میزنند.
پاسخ ها
hfd
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
محمد از بلفاست چه اطلاعات خوبی از این دو آقا دارد ،آنهم در خارج از کشور که معمولا" بیخیال مسائل سیاسی هستند ،بهر حال برای من جالب بود که محمد اطلاعات را از کجا آورده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
دربلفاست هم کمبود وگرانی همه چیز، ازجمله دارو بطور اعم و اخص داروی اعصاب وجود دارد که حضرتعالی اینطور سیل اطلاعات را در مورد اشخاص روانه بازار میکنید؟ به روانپزشک خود زیاد مراجعه و با او صمیمی باشید.
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
مطالبی که عنوان شد صرفا از طریق یک جستجوی ساده در اینترنت و مقداری هم کنجکاوی قابل پیدا کردن هست. شلدون ادلسون مالک بیش از 90% از کازینوها و قمارخانه های آمریکا میباشد که در رده بندی ثروتمند ترین افراد جهان با بیش از هجده میلیارد دلار ثروت خالص در رده ای بالایی جدول مجله ی معروف فوربس (Forbes) قرار میگیرد. وی دوست صمیمی و نزدیک بنیامین نتانیاهو میباشد که در سخنرانی اخیر بنیامین نتانیاهو در کنگره ی امریکا راجع به ایران، در ردیف اول مهمانان نشسته بود. ادلسون حامی مالی بسیاری از بنیادها و موسسات تندرو و نزدیک به اسراییل از جمله آیپک، لابی قدرتمند صهیون در آمریکا میباشد و تامین کننده ی اصلی مخارج بنیاد دفاع از دمورکراسی که آقای خلجی در آن کار میکند، هستند. این بنیاد در زمینه ی مشاوره به سیاستمداران و نومحافظه کاران آمریکایی بسیار شناخته شده است و افرادی مثل پل ولفوویتز رییس سابق بانک جهانی و از طراحان حمله به عراق، جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و موافق حمله به ایران و جیمز ولسی رییس سابق سی آی ای، از جمله ی نزدیکان این بنیاد هستند.
سلام
دمت گرم تابناک
خدا کنه دوام بیاری
پاسخ ها
همصدا
| United States |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
منم امیدوارم
الان بهتر شد تابی :D
زرت !
فقط همینو دارم بگم.
آفرین تابناک آفرین من لذت بردم از ایده کارتون، گزارش کردن این آقا هم بهتر و دلچسب تر شد، آرام و متین گزارش کنید خیلی بهتر هستش دیشب شده بود مثل این 20 و 30 فقط امیدوارم امیدوارم به مسائل مهم در راستای منافع مردم و حقوق مردم بپردازید از سیاست تا بهداشت و آموزش و محیط زیست و غیره و در رابطه با هیچ کسی از عدالت و انصاف و بی طرفی خارج نشید چه داخلی چه خارجی.موفق باشید
بیشتر شبیه مزه پراکنی های بیست و سی است.
همیشه همه ی خبرها و مقاله های که میگذارید را دنبال میکنم، واقعا کارتون خوبه.


خسته نباشید
ظلم بالسویه, نه ظلم علی السویه. توروخدا یه کم سواد خبرنگارهاتون رو بالا ببرید. وقتی این اصطلاحات رایج رو اشتباه می گن خیلی زشته به خدا.
خوب شد.اون دو تا موضوع هیجان و صدا رفع شد.
بابا ترافیکمون میره تازه خیلی ها هم مودم ندارن با سرعت بالا..پس حداقل متنش رو بنویسین ببینیم چیه قضیه فیلمه
دست شما درد نکند .ممنون.
نحوه اجراي گوينده بهتر شد
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
كيفت خوب نبود چون صداي آهنگ بلند تر از صداي گوينده بود درحاليكه هنگام سخن گفتن گوينده نيازي به پخش آهنگ نبود
با تشکر از اینکه به نظرات دوستان احترام گذاشتید کیفیت از روز اول بهتر شد
تابناک خوب بود اما مونده عالی شه
خیلی خوب
فیلم خوبی بود. ولی لحن گوینده شبیه مجریان بیست و سی بود که خاطرات بدی را از عدم انصاف، لودگی و نظایر آن تداعی میکند. خوبست تغییر لحن داده شود.
سرویس بسیار خوبی اضافه کردید،سپاس.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست