عدم پذیرش قبوض تلفن همراه در برخی بانک‏ها

عباسعلی ابوالفضلی افزود: پس از اعلام نتایج بررسی این کارگروه، در جلسه مشترکی میان مدیران شرکت ارتباطات سیار و مدیران عامل بانکها مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۲
|
۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۰ 29 June 2008
|
6476 بازدید
شرکت ارتباطات سیار با تشکیل یک کارگروه در حال بررسی علل عدم پذیرش قبوض تلفن همراه در برخی از شعب بانکهای مختلف کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ایجاد امکان پرداخت قبوض مصرفی مشترکان ازطریق اینترنت و دستگاه های atm ، برخی از شعب بانکها از پذیرش کلیه قبوض از جمله قبوض تلفن همراه خودداری می کنند و به دلیل عدم اطلاع رسانی درباره جزئیات پذیرش یا عدم پذیرش خود، مشتریان را در پرداخت قبوض به شکل حضوری و از طریق بانکها با سردرگمی مواجه کرده اند.

این در حالی است که سخنگوی شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با مهر در این باره گفت: کلیه بانکهای دولتی و خصوصی طی قراردادی مکلف به پذیرش قبوض تلفن همراه در کشور هستند و به دلیل اعلام شکایات مردمی در این باره، این شرکت از طریق تشکیل یک کارگروه در حال بررسی وضعیت بانکها در نحوه پذیرش قبوض تلفن همراه است.

عباسعلی ابوالفضلی افزود: پس از اعلام نتایج بررسی این کارگروه، در جلسه مشترکی میان مدیران شرکت ارتباطات سیار و مدیران عامل بانکها مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این کارگروه ظرف یک هفته به صورت میدانی گزارشی از وضعیت بانکها در نحوه پذیرش قبوض تلفن همراه تهیه خواهد کرد و حداکثر تا یک ماه آینده مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

سخنگوی شرکت ارتباطات سیارابراز داشت: جلب اعتماد مشتریان برای انجام پرداخت الکترونیکی قبوض زمان بر است و مشترکانی که امکان دسترسی به اینترنت را دارا هستند، می توانند از طریق سایت mci.ir اقدام به پرداخت قبوض خود نمایند و مشکلات مشتریانی که این امکان را دارا نیستند نیز ظرف یک ماه آینده برطرف خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۹
امروز 2 ساعت و نیم معطل پرداخت یک قبض تلفن شدم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۹
من براي پرداخت قبض يك روز 5 ساعت از اين بانك به آن بانك پاس كاري شدم و هركدام پس از رسيدن نوبت به من ميگفتن برو فلان بانك . بنظر من اين نشانه عدم مديريت فاوا را در كشور مي رساند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۰
در صورتيكه كارمزد 100 توماني بانكها براي پرداخت از طريق اينترنت حذف شود كمك مهمي به گسترش اينگونه عمليات و كاهش مراجعه به بانكها ايجاد ميشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۰
با سلام
1 ـ در صورتي كه براي پرداخت الكترونيك قبوض جايزه در نظر گرفته شود
2 ـ و از پرداخت كنندگان قبوض به شيوه سنتي يعني مراجعين به بانكها بابت هر قبض مبلغ يكصد تومان دريافت شود . مطمئن با شيد روند روبه رشد پرداخت الكترونيك قبوض سرعت گرفته و بسياري از مشكلات اجتماعي نظير ترافيك و تبعات آن كمتر مي شود. توكلي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۱
درحاليكه كليه بانكها ودفاتر خدماتي بابت اين خدمت پرهزينه (كسري درهنگام دريافت و...) 20 ريال بله 20 ريال دريافت ميكنند وشركت ارتباطات سودسرشاري رابه جيب ميزند وهيچ كس كارگروه وجلسه اي تشكيل نميدهدكاري غير از عدم دريافت نمي تون انجام داد .حال اين سوال مطرح است آيا براي افزايش كارمزد دريافت قبوضاز20تا30 سال قبل تاكنون فكري شده است؟!
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟