علل غیرفعال شدن سیم کارتهای ایرانسل

کد خبر: ۱۹۳۶۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 29 September 2011
|
331576 بازدید
|
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل :

کاش در مورد سیم کارتهایی که اخیراً یه جانبه و بدون اطلاع رسانی مردم قطع می شوند هم می گفتید ، من دو عدد سیم کارت چند سال پیش خریده بودم که دو عدد سیم کارت هدیه هم داشت از این چهارتا دو تا آنها فعال است از دوسیم کارت دیگر هم گاهی وقتها استفاده می کردم ، اخیرا متوجه شدم هر دو آنها بدون اطلاع قطع شده .

وقتی با هزار زحمت با اپراتوری تماس گرفتم گفتند که به علت اینکه ثبت نام نکرده اید قطع شده اند در حالی که موقع خرید سیم کارت از من مدارک گرفتند مثل کپی شناسنامه و نمایندگی ایرانسل کپی شناسنامه را فکس کرد .

بهر حال برای ثبت نام مجدد هم که مراجعه کردم نمایندگی گفت سیکارت ها را دور بریزید شماره آنها به کس دیگری واگذار شده است . می خواهم بدانم این کار قانونیه !!

جوابيه:

مدیر مسئول محترم سایت خبری  وزین تابناک

با سلام  و  احترام

پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 19/6/90 ، آن سایت خبری محترم، توضیحات زیر جهت هر نوع بهره برداری، به حضورتان تقدیم می‌گردد.  

احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 19/6/90 به شماره 228/ت، در خصوص سلب امتیاز سیم کارت، به استحضار می رساند شرکت ایرانسل مکرراً از روشهای گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیم کارت، پیام های اطلاع رسانی مختلف، اخبار، اطلاعیه ها ، آگهی ها و پیامک در خصوص لزوم تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک و همچنین قوانین  مربوط به سلب امتیاز سیم کارت های غیر فعال به مشترکین خود اطلاع رسانی کرده است.

 همانگونه که در اخبار، آگهی ها و اطلاعیه های ایرانسل مکرراً اعلام شده مشترکین می توانند بــرای اطــلاع از تکمیل ثــبت نام، كـد # ۵ * ۱۳۰ * را از  ســیم كارت دائمــی  و كد# ۵ * ۱۴۰ * را از سیم كارت اعتباری خود شماره گیری نمایند.

مدارک این مشترک محترم ممکن است به دلایل مختلفی نظیر خوانا نبودن تصویر ارسالی، عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات مندرج در سیستم و... مورد تایید قرار نگرفته باشد. پیگیری مشکل این مشترک محترم تنها با ارائه اطلاعات بیشتر از جمله شماره های مورد اشاره و شماره تماس مقدور می باشد.

شایان ذکر است مشترکین محترم ایرانسل می توانند در تمام طول شبانه روز از خط ایرانسل خود با شماره 700 و از سایر خطوط با شماره 09377000000 مشکلات خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. 

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل                                    

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
بنده سیمکارت خریدم. و برای ثبت نامش از من پول گرفتن . مدارک گرفتن. چرا سیم کارت من قطع شده وقتی استفاده نمیکنم؟
دیگه اون ادمم نیست برم یعقشو بگیرم. ایارنسلم جواب نمیده. چرا اخه به افراد غی رمجاز نمایندگی دادین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
سلام جالبه که بدونید من شماره طلایی خریدم ثبت نام کامل هم کردم براساس شماره همراه اولم سیم کارت ایرانسل با شماره 0939 با شماره همراه اولم اومد در خونمون چند روز فعال بود بعد بدلیل اینکه دوخط ایرانسل دیگم کار میکرد مدتی خاموش بود بعد که روشن کردم دیدم کار نمیکنه چند وقت بعد دیدم یک خانم از شرکت ایرانسل زنگ زد دوباره پیشنهاد خرید شماره تلفن همراه اولم رو با پیش شماره 0939 به من داد جالب بود برام بهش گفتم ولی این شماره که مال خود منه گفت من نمیدونم خانم شما چی میگید اگر می خواهید باید 15 هزار تومن بدید تا دوباره این شماره رو در اختیار شما قرار بدیم به شرکت ایرانسل که مراجعه کردم گفت چون مدتی استفاده نکردین امتیازش از شما سلب شده جالبه نه ؟ میگم شرکت ایرانسل میخواد ما ماهی یکی دوبار شماره هاشو ازش بخریم ؟؟؟؟
fereidoon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
ایرانسل کلاهبردار محض است وفعلا هر جور دوست داره سر مردمو کلاه میزاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
برای شماره اینجانب بدون ارسال پیامک قطع شد
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
در رابطه با سیم کارت های هدیه فرستادم که ای ایهالناس ایرانسل دروغ میگوید . به 700 زنگ بزن نیم ساعت پشت خطی میگن مدارک نرسیده دوباره و ده بار مدارک میدی میگن فرستادیم پست پست میگه کد بده 700 و بگیر اقا خانم کد بده تلفن قطع شد 700 بار لعنت بر شما که مردم اذیت می کنید من که راضی نیستم خدا هم ازتون راضی نباشه امین
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
خیلی جالبه
من فروشنده سیم کارتهای ایرانسلم
جدیدا سیم کارتهای 935 اومده هرکس از ما می کیره می گه یک نفر بهم زنگ زده و با هزار بد و بیره گفته چرا سیم کارت منو دزدیدید.
سیم کارتهایی رو که ما فروختیم مال بنده خداها بوده که سوزوندنشون و دادن دست مردم دوباره دارن روش کاسبی می کنن.
پس کجاست این سازمان بازرسی که دست اینا رو قطع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
با سلام به مديريت محترم سايت تابناك
احتراماً همانگونه كه استحضار داريد در سالهاي اخير بخشي از مشكلات خانوادها و بعضاً سوء ذنهايي كه در درون آن پيش مي آيد مزاحمتهاي تلفني است كه اين مهم از ناحيه افرادي كه هويت آنها بعضاً مشخص نيست و در دريافت سيم كارت بخصوص اپراتور ايرانسل ميباشد و در مواقع ايجاد مزاحمت به هر نحو شخص خاطي و مزاحم نه تنها از تهديد خانواده به آمر و مأمور حراصي ندارد بلكه هشدارها از ناحيه خاطي بيشتر شده و ترسي به خود راه نمي دهد و بسياري از خانواده ها دچار فروپاشي از اين طريق ميشوند حال با توجه به مشكلاتي از اين دست خواهشمند است نسبت به پيگيري چنين مشكلات و بروز دردسرهاي اين چنيني با مسؤلين امر در اين مورد تأكيد شود تا از دسترسي چنينن افرادي به اين اپراتور كوتاه گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
با سلام به مديريت محترم سايت تابناك
احتراماً همانگونه كه استحضار داريد در سالهاي اخير بخشي از مشكلات خانوادها و بعضاً سوء ذنهايي كه در درون آن پيش مي آيد مزاحمتهاي تلفني است كه اين مهم از ناحيه افرادي كه هويت آنها بعضاً مشخص نيست و در دريافت سيم كارت بخصوص اپراتور ايرانسل ميباشد و در مواقع ايجاد مزاحمت به هر نحو شخص خاطي و مزاحم نه تنها از تهديد خانواده به آمر و مأمور حراصي ندارد بلكه هشدارها از ناحيه خاطي بيشتر شده و ترسي به خود راه نمي دهد و بسياري از خانواده ها دچار فروپاشي از اين طريق ميشوند حال با توجه به مشكلاتي از اين دست خواهشمند است نسبت به پيگيري چنين مشكلات و بروز دردسرهاي اين چنيني با مسؤلين امر در اين مورد تأكيد شود تا از دسترسي چنينن افرادي به اين اپراتور كوتاه گردد
عبداله زارع
|
Netherlands
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
مدیر محترم تابناک
مدتی قبل سیم کارت ایرانسل را که شماره رندی هم داشت به قیمت بالاتر از فروشندگان ایرانسل خریداری نمودم و مدتی فعال کرده و از آن استفاده نمودم تا انکه برای مدتی نتوانستم از آن استفاده کنم و وقتی دوباره سیم کارت را در گوشی قراردادم غیر فعال بود به همین منظور به سایت ایرانسل رفتم و گزینه شارژ اینترنتی را زدم و همه مراحل بدون مشکل پیش رفت و سیم کارت حدود 20 هزار تومان شارژ کردم تا مجددا شرکت ایرانسل شد و از حساب من برداشت انجام شد. ولی باز هم غیر فعال بود. به خدمات ایرانسل تماس گرفتم و موضوع را گفتم و پس از بررسی اعلام کردند که شماره شما به شخص دیگری داده می شود و پس از اسرار اینجانب به اینکه این شماره را به قیمت 20 هزار تومان خریده ام و خواهان همین شماره هستم گفتند که ما این سیم کارت ها را در شهر های دیگر مثل زاهدان! عرضه می کنیم (که موضوع بی ربطی است و می شود هر جایی عرضه کرد...) و در مورد بازگرداندن مبلغ واریزی به ایرانسل پرسیدن و هر بار که پیگیری کردم گفتند که سیستمی برای بازپرداخت مبلغ واریزی به شما نداریم و اشتباه شماست که پول را قبل از کنترل فعال بودن پرداخت کرده اید.
سوال من این است که به فرض من ندانسته پولی واریز کرده ام اول اینکه چرا سیستم شارژ اینترنتی خطایی نداد دوم اینکه مبلغ واریزی را از چه کسی باید پس بگیریم. سوم اینکه در ثبت سیم کارت شماره موبایل و ایمیل از ما گرفته اند چرا اخطاریه ای نداده اند و پیامی نفرستاده اند.
با تشکر از مدیریت سایت تابناک
=======================
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
روابط عمومی محترم شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

سلام الیکم

پیرو این جوابیه خدمت شما باید عرض کنم که بنده و چند تن از دوستان چند باری سیم کارت خود را شارژ نموده و به طور کاملا حیرت آور شارژ پریده است هر چند مبلغ 2000 تومان از من کارگر چیزی کم نمیکند ولی واقعا در روز شما چقدر همین جوری کاسبین فقط خدا میداند که البته و قطعا کنترل این شارژ ها از دست شما خارج است این جوابی بود که پشتیبان شما به ما داد.
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟