سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی
karbar@tabnak.ir به دست ما رسید تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:
طرح مشکل :کاش در مورد سیم کارتهایی که اخیراً یه جانبه و بدون اطلاع رسانی مردم قطع می شوند هم می گفتید ، من دو عدد سیم کارت چند سال پیش خریده بودم که دو عدد سیم کارت هدیه هم داشت از این چهارتا دو تا آنها فعال است از دوسیم کارت دیگر هم گاهی وقتها استفاده می کردم ، اخیرا متوجه شدم هر دو آنها بدون اطلاع قطع شده .
وقتی با هزار زحمت با اپراتوری تماس گرفتم گفتند که به علت اینکه ثبت نام نکرده اید قطع شده اند در حالی که موقع خرید سیم کارت از من مدارک گرفتند مثل کپی شناسنامه و نمایندگی ایرانسل کپی شناسنامه را فکس کرد .
بهر حال برای ثبت نام مجدد هم که مراجعه کردم نمایندگی گفت سیکارت ها را دور بریزید شماره آنها به کس دیگری واگذار شده است . می خواهم بدانم این کار قانونیه !!
جوابيه:مدیر مسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 19/6/90 ، آن سایت خبری محترم، توضیحات زیر جهت هر نوع بهره برداری، به حضورتان تقدیم میگردد.
احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 19/6/90 به شماره 228/ت، در خصوص سلب امتیاز سیم کارت، به استحضار می رساند شرکت ایرانسل مکرراً از روشهای گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیم کارت، پیام های اطلاع رسانی مختلف، اخبار، اطلاعیه ها ، آگهی ها و پیامک در خصوص لزوم تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک و همچنین قوانین مربوط به سلب امتیاز سیم کارت های غیر فعال به مشترکین خود اطلاع رسانی کرده است.
همانگونه که در اخبار، آگهی ها و اطلاعیه های ایرانسل مکرراً اعلام شده مشترکین می توانند بــرای اطــلاع از تکمیل ثــبت نام، كـد # ۵ * ۱۳۰ * را از ســیم كارت دائمــی و كد# ۵ * ۱۴۰ * را از سیم كارت اعتباری خود شماره گیری نمایند.
مدارک این مشترک محترم ممکن است به دلایل مختلفی نظیر خوانا نبودن تصویر ارسالی، عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات مندرج در سیستم و... مورد تایید قرار نگرفته باشد. پیگیری مشکل این مشترک محترم تنها با ارائه اطلاعات بیشتر از جمله شماره های مورد اشاره و شماره تماس مقدور می باشد.
شایان ذکر است مشترکین محترم ایرانسل می توانند در تمام طول شبانه روز از خط ایرانسل خود با شماره 700 و از سایر خطوط با شماره 09377000000 مشکلات خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل