چشم پوشی از منافع ایران به نفع امارات!+ توضیحات هما

هنوز لفاظی‌های شیخ‌نشینان اماراتی علیه کشورمان ادامه دارد که می‌شنویم سیاست‌های کشورمان هم به گونه‌ای تنظیم می‌شود که باعث تحقیر بیشتر ایرانیان در مقابل اماراتی‌ها شده و این بسیار عجیب است!
کد خبر: ۲۴۳۸۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲ 10 May 2012
|
65871 بازدید
|
همزمان با تهدید‌های گستاخانه امارات علیه هویت ملی ایرانیان و ادعاهای واهی نسبت به تمامیت ارضی ایران در خلیج فارس، برخی اخبار از چشم پوشی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از خط بسیار مهم و پرترافیک توکیو به سود هواپیمایی امارات خبر می‌دهند.

به گزارش «تابناک» فرودگاه توکیو با توجه به اهمیت بسیار بین‌المللی و ترانزیتی و بار ترافیکی بالا، سال‌هاست از ارائه سرویس نشست و برخاست به خطوط هواپیمایی تازه راه‌اندازه شده خودداری می‌کند؛ بنابراین، تلاش‌های هواپیمایی امارات در چند سال اخیر ـ که پس از ساخت تاکنون بی نتیجه بوده ـ منجر به این شد که این شرکت هواپیمایی، مجبور شود پرواز‌های خود را به شهری دیگر در ژاپن انجام داده و مسافران را زمینی به توکیو برساند.

با این حال ایران ایر به عنوان یکی از پیشگامان خطوط هواپیمایی جهان در بیش از چهل سال گذشته، خط پروازی تهران توکیو را که از سال‌های آغاز فعالیت ایران ایر دائر شده بود، همواره فعال نگاه داشته و در سال‌های پس از انقلاب، حتی در زمان‌هایی که با مسافران کم شمار هم روبه‌رو بوده، پرواز این مسیر قطع نشده تا این اعتبار همچنان نگه داشته شود.

متأسفانه در چند روز اخیر، انتشار اخباری نگران کننده، حکایت از چشم پوشی ایران از این خط معتبر بین‌المللی به نفع شرکت هواپیمایی امارات دارد. این گونه است که هواپیمایی دشمن قسم خورده ایرانیان «امارات» که از هر فرصتی برای لطمه به ایران و ایرانی غافل نمی ‌شود، با حذف ایران جایگزین خطوط هواپیمایی تهران توکیو می‌شود تا افزون به خدشه دار کردن بیش از پیش اهمیت ترانزیتی ایران در منطقه، با جایگزینی امارات بیش از پیش میلیاردها دلار سود اقتصادی از این مهم به جیب شیوخ ضد ایرانی عرب ریخته شود.

در این باره باید گفت، در صورت درست بودن چنین خبری، زین پس لازم است که ایرانیان برای سفر به ژاپن به امارات سفر کرده و تحقیر همیشگی آنان را تحمل کنند. دلسوزان ایران و ایرانی، متوجه هستند که این کار به چه انداره برای ایرانیان گران تمام خواهد شد.

توضیحات هواپیمایی جمهور اسلامی
مدیریت سایت وزین تابناک
با سلام
عطف به خبر درج شده در آن سایت محترم، مبنی بر چشم پوشی از منافع ایران به نفع امارات، شایسته است برای روشن شدن موضوع مطالب ذیل را عینا درج فرمایید:

1 ـ پروازهای هواپیمایی امارات به فرودگاه توکیو، حداقل پنج بار در هفته است و حداکثر هفت پرواز به سایر نقاط ژاپن می‌باشد.

2 ـ پروازهای هواپیمایی اتحاد، حداقل 5 بار در هفته به توکیو و حداکثر 7 پرواز به سایر نقاط ژاپن می‌باشد.

3 ـ پروازهای هواپیمایی قطری، حداقل 7 بار در هفته به توکیو و 7 پرواز به سایر نقاط ژاپن می‌باشد.

4 ـ پس از اجرای طرح توسعه در فرودگاه ناریتا توکیو، طی 8 سال گذشته هیچ گونه محدودیتی برای پروازهای بین‌المللی به آن فرودگاه برقرار نبوده و کسانی که از آخرین وضعیت ترافیک هوایی دارند از استقبال مدیریت فرودگاه مذکور از هر پرواز جدید خبر خواهند داد.

5 ـ پروازهای هما، نه مقارن با حوادث اخیر، بلکه حداقل 8 ماه قبل تر و پس از تحمل سال‌ها رکود و کمبود مسافر به علت صادر نشدن روادید برای هموطنان ایرانی و دیگر موارد، موقتا قطع گردیده و با حفظ حق سابقه در صورت استقبال مجدد مسافران گرامی برقرار خواهد شد.

6 ـ هما در هفته فقط یک بار به توکیو پرواز داشته که در مقابل دهها پرواز شرکت‌های منطقه متناسب با تیتر این خبر نیست. هما مفتخر با برقراری حداقل 18 پرواز در هفته به مقصد عتبات عالیات و شرکت فعال در عملیات عمره، نقش اساسی خود را در ساحت حمل و نقل هوایی کشور ایفا نموده و بالطبع همنوا با درخواست‌های مردم شریف ایران سیاست‌های خود را تنظیم خواهد کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴۲۳
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
1- احتمالا هواپیماهای از رده خارج ایران را دیگر در ژاپن راه نمی دهند.
2- گذشت آن دوران طلایی! و اعتبار و احترام و پیشرو بودن و ...

اشکالی نداره ، باید شایسته سالاری باشه و هر کسی که خدمات بهتری ارائه میده این کار رو انجام بده.
پاسخ ها
علی اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
اگه پرواز به .... نفعی برای ایران ندارد چه فر قی میکنه پرواز به کجاست ؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خوب اگر این خط هوایی زیان ده باشد که نمی شود تا ابد آن را حفظ کرد. حفظ یک موسسه اقتصادی یا در این مورد این خط هوایی لازمه اش این است که یا سود ده باشد یا اطمینان وجود داشته باشد که به زودی سود آور می شود وگرنه تا کی باید زیان آن را تحمل کرد؟ فکر نمی کنم این خط سودآور بوده باشد و تصمیم به تعطیلی آن گرفته باشند.
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تابناک حرف نداری ....
پارس جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
اگه صحت داشته باشه که یعنی وای بر ما !!!!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
در صورت صحت مسولین باید پاسخگو باشند.
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آفرین نویسنده باغیرت ایرانی. قابل توجه مسئولین تادیر نشده کاری بکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تابناک فیلترت می کنیم ها. خیلی سیاه نمایی می کنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
اولا احتمالا مشکل سوخت و خرابی هواپیما ها مطرح بوده، ثانیا اگه این خط سود ده نباشه بهتره که در ازای یه پول قلمبه به امارات داده شود. احساسی با همه چیز برخورد نکنید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
سلام
من شاهد هستم كه هواپيماهاي ايران اير بخاطر مشكلات فني است ، كه نمي توانند به پروازهاي خود آدامه دهند .
و هميشه با واژه ما مي توانيم ،
بحث پرواز كردن را پيش ميكشن .
لطفا دروغ بس است .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
چه اشکالی داره اگه بتونن بهتر از ما عمل کنن.؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟