به گزارش خبرآنلاین؛ مرسوم ترین راه، استفاده ابزاری از رسانه هاست. با شانتاژ خبری، به راحتی می توان قیمت یک بازیکن معمولی را در حد یک سوپر استار بالا برد. این اتفاق در تمام دنیا رخ می دهد. در ماه های اخیر، بازیکنی مانند پول پوگبا، با وجود ارزش های فراوانی که دارد، در موردش بسیار اغراق و بزرگ نمایی شده است. بازیکنی که می توانست با 40 تا 50 میلیون یورو، جا به جا شود، اکنون با 80 ملیون یورو هم راضثی به فروشش نیستند و مبلغی بالا تر می خواهند. آسیر ایارامندی هم از آن بازیکن هایی است که با 40 میلیون یورو به فروش رسید و در یک بازیکن 5 میلیونی هم نتوانست برای رئال مادرید مفید باشد.
تاکتیک دوم را مدیر برنامه های بسیار حرفه ای انجام می دهند. زمانی که آن ها وظیفه برنامه ریزی برای یک سوپر استار بزرگ را دارند، بازیکنانی دیگر را هم همراه آن ها روانه تیم مقصد می کنند. مثالی روشن برای این قبیل انتقالات، ماجرای مکسول و زلاتان ابراهیمویچ است. هر تیمی که ابراهیمویچ میرود، مکسول هم به عنوان سرجهازی او راهی آن تیم میشود.
تاکتیک سوم، تاکتیک مذاکره با رقیب است. این روزها در اروپا ماجرای راموس بسیار مشهور است. او برای رسیدن به دستمزد بیشتر، وارد مذاکره با منچستر یونایتد شده است. راموس برای این که رئال را مجبور کند دستمزدش را افزایش دهد این کار را کرده است و اگر هم این اتفاق نیفتد، او چیزی را از دست نداده و راهی یک باشگاه بزرگ با دستمزد بالا شده است.