«گفت وگوی آنلاین» تابناک در مورد حوادث فرانسه؛

کشتار مردم در پاریس با کشتار مردم سوریه چه تفاوتی دارد؟

بدون هیچ تردیدی حادثه تروریستی پاریس محکوم است؛ اما این فقط پاریس نیست که این روزها در خون است. این روزها مردم سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، شیعیان نیجریه و... نیز روزانه قربانی عملیات تروریستی می شوند؛ چرا کسی برای این مردم پیام همدردی نمی فرستد؟ چرا اعلام نمی کنند که دوشادوش مردم یمن و لبنان و ... خواهند ایستاد. مخاطبان محترم نظریات خود را درباره موضوع این «گفت و گوی آنلاین» تا ساعت 16 امروز با ما و دیگر مخاطبان تابناک در میان بگذارید.
کد خبر: ۵۴۷۰۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 14 November 2015
|
45868 بازدید
|
شب گذشته عملیات تروریستی علیه مردم بیگناه در پاریس صدها کشته بر جای گذاشت و مردم سراسر دنیا به هر روشی کوشیدند با دولت و مردم فرانسه همدردی کنند؛ تا به آنان بگویند که در هنگامه عملیات تروریستی در کنار آنان هستند.

به گزارش «تابناک»، بدون هیچ تردیدی حادثه تروریستی پاریس محکوم است؛ اما این تنها پاریس نیست که این روزها در خون است. این روزها مردم سوریه به دلیل اینکه مجموعه ای از کشور اراده کرده اند تا خود سرنوشت حکومت سوریه را تعیین کنند، در مقیاسی وسیع کشته می شوند. در یمن رژیم سعوی، روزانه مردم را با بمباران بی منطق و از سر توحش به قتل می رساند. در عراق هم وضع به همین گونه است. کشتارهای وسیع شیعیان در پاکستان هم بر همین سیاق است و در افغانستان هم، وضع بهتر از کشورهای مذکور نیست. در همه این کشورها هم عمدتا رد پای کشورهای اروپایی و آمریکایی دیده می شود.

به نظر شما چه تفاوتی در این حرکات تروریستی وجود دارد ؟

چرا عملیات تروریستی در پاریس به این میزان مورد توجه رسانه ها و مقامات کشورهای مختلف قرار می گیرد، ولی کسی به حوادث تروریستی مانند حوادث تروریستی لبنان و... که تقریبا همزمان با حوادث فرانسه هم هست واکنش نشان نمی دهد؟

توجه: فرصت کامنت نویسی برای این خبر به اتمام رسیده است. با عرض معذرت از مخاطبان محترم کامنت هایی که پس از ساعت 16 نوشته شود منتشر نمی شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۴۷
انتشار یافته: ۶۰۶
ناشناس
|
China
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فرق داره دیگه. توی سوریه آدم های فقیر و مسلمانی که زمانی مستعمره ی فرانسه بودند کشته می شوند و کک کسی هم نمی گزد ولی فرانسه!! خدای مد و هنر و شعر و اینا هستن دیگه. مو از سر کسی کم بشه دنیا به آخر می رسه.
پاسخ ها
عباس صفوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به نظر من ربطی به فقر و غنای کشور ندارد ، بلکه آنها انتظار نداشتند این حیوان درنده وحشی به صاحبان خود آسیب رساند . آنها داعش را به وجود آوردند تا سوریه و عراق را مهار کنند نه اینکه به خودشان آسیب رساند . لذا این حرکت داعش برایشان غیر منتظره بوده و در راستای تشدید اسلام ستیزی این حرکت را مصادره به مطلوب نموده تا زمینه سرکوب مسلمانان در فلسطین و سایر نقاط جهان و ازجمله اروپا و آمریکا را مهیا نمایند .
ناشناس
| China |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مخالفم. اونا داعش رو ساختن تا عراق و سوریه و بعدش ایران تجزیه بشن الان کردهای عراق و سوریه با اشغال سنجار توسط کردهای عراق هم مرز شدن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نیازی نبود اشغال بشه سنجار از اول هم کرد بود
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فرانسوی ها که اونا را نمی کشن خودشون خودشونو می کشن ولی برعکسش اتفاق افتاده این عوض همدردیه اگه فردا مترو تهران را منفجر کردند و دویست نفر کشته شد بازم همین استدلالو اگه کسی استفاده کنه شما ناراحت نمی شی مثلا بگن خودشون مقصرن می خواستن دخالت نکن
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سوریه هم اولش مردم همدردی کردن بعد خسته شدن بعد عادت کردن الان اگه کشته نباشه باعث تعجب میشه
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خیلی ها می گویند مردم بی گناه پاریس چه گناهی کرده اند، این دسته گلی است که سیاستمداران ...، وقتی مقابل ظلم و بی عدالتی سکوت می کنی، وقتی آتش به باغی بیافتد خشک و تر را با هم ...
iran
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سلام . وقتي بر اساس سرزميني بر اساس انديشه هاي ماكياوليايي هدايت و مديريت بشه مردم با هم فرق دارن، اروپا بر اين اساس اداره ميشه ، فردگرايي و انسان محوري و نژا محوري ،
اما بر اساس انديشه هاي ناب اسلامي هيچ كس بر ديگري برتري ندارد مگر در تقوا ، امروز جنگ دنياي اسلام ناب محمدي با منحرفين و كفار و خوارج( تكفيريها و سلفي ها ) دقيقا بر سر اين موضوع هست ، خداوند انسان را افريد ، براي عبادت و عبوديت اما زماني كه ما فريب شيطان را بخوريم ، انسانيت رو طبقه بندي مي كنيم با سليقه خودمون .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دیروز ظهر در ضاحیه بیروت و در شب در پاریس، هر دو تروریستی، هر دو توسط داعش ولی یکی محکوم می شود و دیگری نه. آین عین تضاد و تناقض است. هر دو محکوم و زشت. ولی زشت تر آن که یکی محکوم می شود و دیگری نه!
mohammad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
منم قبل از اینکه تیتر شما رو ببینم داشتم در همین مورد فکر میکردم
چطور میشه که این کشورها از کنار حادثه تروریستی لبنان و هزاران اتفاق در کشور های اسلامی به راحتی می گذرند ولی در این حادثه پاریس حتی عربستانی که دستش آلوده به خون هزاران مسلمانه و منشا تروریسته پیام میده که باید با پاریس همبستگی بین المللی داشت ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اینجا همین فرانسه ای هست که سالها از تروریست های منافقین که دستشون به خون مردم
ایران هست حمایت میکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ایران معنایی عینی و فراتر از مرزهای مجازی است. ایران نوعی شناخت است. داعش محصول مشترک غرب و عرب برای به زانو در آوردن این شناخت و فرهنگ است که انشالله از بین خواهد رفت.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اگر یادتون باشه چندهفته پیش حدود 30 نفر از اتباع افغان در حادثه آتش سوزی اتوبوس در ایران جان باختن هیچ کس دنبال مقصر و مشکل اتوبوسها و غیره نرفت، ولی اگر همینها ایرانی بودن قطعا تا دوهفته تیتر اخبار بودن، کشور های امریکایی و اروپایی هم مردم دنیا رو به چند دسته درجه یک و دو و سه .. تقسیم کردن، مردم لبنان از نظر اونا درجه چندم هستن ولی مردم فرانسه درجه یک، البته این دیدگاه اشتباهه ولی متاسفانه جهانیه همه ما اینطور هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خیلی جالبه که اکثرا معتقدند که داعش ساخته شده توسط فرانسه و دیگر کشورهای غربی هست، حالا چه دلیلی برای این اعتقاد دارند زیاد مشخص نیست، احتمالا اکثریت دلیلشون اینه که چون تلویزیون اینطور میگه !!! در کل کشورهای غربی همه کار و زندگیشون رو رول کردن و از صبح تا شب بر علیه سوریه و عراق توطئه می چینند !!!
111
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
چطور می شه تو ایران که در محاصره تروریست است و یا چچن روسیه که مهد تروریست است و یا اویغوری چین که زایشگاه تکفیری هاس، چنین حادثه ای با این وسعت رخ نمی ده ولی در فرانسه که جز 5 قدرت اول اطلاعاتی و نظامی است رخ می دهد( اونم با این وسعت) تازه تبلیغات بعدش را هم بینیدو حکومت نظامی اعلام کردن.
داعش اگرچه ممکن است نیروی زیادی در اروپا داشته باشه ولی توانایی اطلاعاتی و لجستیکی لازم برای تامین بمب و سلاح و برنامه ریزی برای این کار را ندارد
عزیزان این 11 سپتامبر فرانسوی است
اولاند گفت که پاسخ فرانسه جنگ وحشتناک است یعنی می خوان به بهانه داعش مستقیم در سوریه دخالت کنن
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خیلی فرق داره!
سوریه درگیر جنگ داخلی بود که نتیجه بی فکری و عدم اخلاق مداری مردم و مسولان کشوری بود. با ضعیف شدن نظام حاکم تو این جنگ داخلی تروریست ها فرصت خودنمایی پیدا کردن. اتفاقاتی که تو سوریه میافته از قبل هم برای مردم قابل پیش بینی بوده.
اما فرانسه یک کشور با ثبات از لحاظ سیاسی و امنیتی بود. مردم داشتن زندگی شون رو می کردن که تو یه شب این اتفاق تروریستی میافته. در واقع میشه گفت که دلیل جریان تروریست تو سوریه مردم و تو فرانسه ناکارآمدی بخش اطلاعاتی بوده. این دو تا موضوع اصلا قابل قیاس نیستند از نظر من.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
داعش در سوریه داعش در عراق داعش در لیبی داعش در یمن داعش در بیروت و حالا هم داعش در قلب اروپا یعنی در پاریس.
قبلا هم تو همین سایت گفتم بازم میگم . تا زمانی که باراک اوباما ترسو بزدل دودل پرتردید و طرفدار داعش در کاخ سفید هست روز بروز داعش قوی و قوی تر میشه و سرانجام اقدامات تروریستی خودش رو در خود آمریکا هم مثل 11 سپتامبر انجام خواهذ داد. مبارزه و نابودی داعش در سرچشمه اونها یعنی در عراق و سوریه باید انجام بشه که اینکار یک رییس جمهور قوی و با اراده و مصمم به جنگ با ترور مثل جرج بوش میخواد که مثل سگ این داعشی ها رو بکشد و بقیه شون رو هم در زندان های گوانتانامو و ابوغریب شکنجه شون بده و ازشون اطلاعات بگیره یعنی دقیقا همون کاری که جرج بوش میکرد. اون زمانیکه فلوجه در عراق مرکز تجمع تروریست ها شده بود و جرج بوش دستور داد فلوجه رو با خاک یکسان کردند و هزاران تروریست داعشی رو در اونجا قتل عام کردند دیدید حق با جرج بوش بود؟ در زمان جرج بوش سازمان سیا در تمام کشور های اروپایی زندان های مخفی و سری درست کرده بود وداعشی ها و تروریست ها رو دستگیر میکرد و و در اون زندان ها شکنجه شون میکرد و ازشون اطلاعات میگرفت تا نتونند در اروپا عملیات تروریستی انجام بدهند دیدید حق با جرج بوش بود؟؟ در زمان بوش سازمان سیا تروریست های القائده و داعشی رو در تمام نقاط جهان دستگیر میکرد و به گوانتانامو و ابوغریب میبرد و اونجا با روش های غرق مصنوعی و سایر روش ها شکنجه شون میکرد و ازشون اطلاعات میگرفت دیدید حق با جرج بوش بود و کار درست انجام میداد؟؟الان که اوباما چند سال هست این اقدامات ضد تروریستی بوش رو متوقف کرده و نیروهای امریکایی از عراق خارج کرده می بینید که جنگ و تروریسم و داعش تمام دنیا و جهان رو پر کرده و روز بروز هم بیشتر خواهد شد.. مطمئنا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مردم آمریکا تو دهنی بزرگی به دمکرات ها و باراک اوباما خائن ترسوطرفدار داعش خواهند زد و به یک نامزد قوی جمهوریخواه شبیه جرج بوش رای خواهند داد تا اون ظرف یک هفته تمام داعشی ها رو در تمام کره زمین نیست و نابود کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
11 سپتامبرو یادتون هست؟؟!
امریکا برای حمله به عراق و افغانستان جهت پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی خودش نیاز به یک پذیرش و اجماع بین المللی داشت که با طراحی حمله تروریستی به برج های تجارت جهانی بهش دست یافت و از این مطلب که هرچه دروغ بزرگ تر باشه باورپذیر تره استفاده کرد. چند وقت پیش فرانسه با اعزام ناو شارل دوگل خودش به نزدیکی آبهای سوریه جهت ورود همه جانبه به سوریه در حال آماده شدن بود که با اخطار جدی ارتش سوریه مواجه شد که در صورت نزدیک شدن هدف قرار میگیرن. فرانسه (البته به نمایندگی غرب و در رأس آنها امریکا) نیاز به طراحی این دروغ بزرگ داشت تا از یک اجماع و حمایت بین المللی به خاطر حضور نظامی خود و همپیمانانش به سوریه بهره ببره...
حالا با توجه به حرفای بلاند که گفته جنگ سختی علیه تروریست ایجاد میکنیم منتظر دخالت نظامی ناتو زیر پرچم فرانسه در سوریه باشید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سگ داعشی صاحب فرانسوی خودش را گاز گرفت. مرگ بر هر دوشان که نوکر اسرائیل و آمریکا هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اسلام ستیزی شاخ و دم نداره ... از فساد اداری و مالی گرفته تا قتل و کشتار یه مشت آدم بی گناه تو هر جای دنیا .. مهم اینه اسلام دین فساد وخون ریزی معرفی بشه ...
یاشار از سلماس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اگر بشار اسد همون اول کاری رفته بود و دست از زیاده خواهی بر میداشت چه بسا گرئهی مثل داعش با این دامنه ظهور نمی کرد....
الهام هوشیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فرقش مثل یورو و دیناره ! ای تابی قر و قاطی ....
123456
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
کسانی که از قتل مردم عادی در فرانسه ابراز رضایت میکنند یا کسانی که عباراتی چون( خودشون بوجود اوردن خودشون هم تقاص پس میدن / یا حق شونه یا...) هیچ فرقی با داعشی های وحشی و وحشیانی که خون میریزند ندارند...
در تاریخ هم امده که ایرانیان با اغوش باز از اسلام پذیرایی کردند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آتشی که آنها در سوریه و عراق به پا کردند عاقبت دامن خودشان را هم گرفت. همانطور که مردم مظلوم سوریه و عراق سلاخی میشوند باشد که این زجر و درد را نیز کشورهای پشتیبان داعش با گوشت و پوست بچشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
این قدر گفتید داعش رو غرب ساخت خودتونم باور کردید
داعش رو تفکرات احمقانه و قرون وسطایی ساخته که تو خاورمیانه موج میزنه
رجبعلی ببرزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مقایسه کنین وقتی خوزستان طوفان شن میاد چقدر پوشش خبری داره، وقتی تهران طوفان شن میاد چقدر.
کلا ما همه با هم برابریم، منتها بعضی ها از بعضی های دیگه برابرتر هستن!
بهزاد
| United States |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تفکرات عقب مانده تو خاور میانه حاصل استعمار و استثمار کشورهای جهان سومه که قرنهاست داره اتفاق میفته شما که دووسداری در مورد این مسایل نظر بدی کم در مورد تاریخچه اروپا مطاعه کنی بد نیست و بدونی که همین کشورایی که شما مرجع و منبع علم و فرهنگ و هنر میدونینشون چطور با وحشیگری و خباثت جهان رو به خون کشیدن
هیچ ربطی هم به اسلام و این داستانا نداره همش جنگ سلطه و طبقاتیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حالا کی بیاد تو را راضی کنه؟
وقتی وزیر خارجه ی امریکا میگه حمایت امریکا از داعش اشتباه بود ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اولین بار است که تعریف درست از داعش را می خوانم.
تفکرات متعصبانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حمایت امریکا از داعش اشتباه بود همانطور که حمایت ایران از بشار اسد اشتباه بود. زمانی که مردم کشورهای عربی علیه حکومتهایشان قیام کردند ایران از انها حمایت میکرد ولی وقتی مردم سوریه هم قیام کردند تا بشار اسد را که وارث یک ساختار غیردموکراتیک بود و نماینده اقلیت علویان کشور سوریه بود از حکومت اسقاط کنند نظر ایران تغییر کرد و انرا نقشه کشورهای غربی دانست . در نتیجه سطح مخالفت و خشونت در سوریه روز به روز بالاتر رفت تا اینکه از دل ان جریانات تکفیری هویدا شدند. غرب اشتباه کرد اری ولی ایران هم رفتار درستی از خود نشان نداد.
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
برادر ناشناس برفرض که داعش راتفکرات احمقانه وقرون وسطایی ساخته حالا ببینید کی به آنها اسلحه ومهمات میده کی مواد مخدر میده ؟ کی پشتیبانی میکنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تو خودت گونه خاصی از داعشی داداشی !
کامیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
چون پاریس برج ایفل داره.....الان یه موج جدید راه افتاده دوباره تو شبکه های اجتماعی همه دارن به پاریس تسلیت میگن از پیر و جوان.....ولی عکس اون بچه ای که کنار آب مرده بود انقدر بازتاب نداشت حداقل نو ایران....پاریس با کلاسه....حمایت از پارسی همخ کار روشن فکرا و با کلاس ها...لابد
پاسخ ها
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عکس اون بچه کنار آب -اتفاقا- در دنیا بشدت بازتاب داشت. در ایران بازتاب چندانی نداشت چون غیرتمون رو گذاشتیم سر مسائلی مثل فیتیله ای ها، نظراتی هم که می دیم از سر شکم سیریه و بس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا سعید دقیقا همینطوره که می فرمایید
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
موافقم سعیدجان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
خوب از آب گل آلود ماهی می گیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آره آب خون مردم با کلاس و شبک فرانسه هست گل هم مسلمان های بد بخت و فقیر سوریه یعنی روشنفکری تو ایران از مرز تهوع 500 کیلومتر عبور کرده !
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
جناب ناشناس 10:02 غیر روشنفکر! حالا کی گفته مردم مسلمان سوریه فقیر و بدبختن؟! مگه افغانستان بوده؟ نه جانم، همشون آدم حسابی بودن، جنگ بهشون آسیب زده. مگه ایران جنگ بود، همه فقیر و بدبخت شدیم؟ درد غیر روشنفکری همینه که فکر می کنی هرکی مسلمونه، لابد فقیر و بدبخته، و هرکی مسلمون نیست، شیک و با کلاس و پولدار و...
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
حمله فرانسه پرستان باعث شد که رای های این نظر از این رو به اون رو شود .خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ما؟
داعش سگ هاری است که حالا پاچه صاحبانش را گرفته مگر به این نتیجه برسن که مثل خلیج خوکها این خوکهای کثیف رو از بین ببرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به همنون علت که عمه یکی از آقایون وقتی .....تمام کارای دولت تعطیل میشه تا یه ماه هم همه تسبیت میگند ولی 500 نفر وقتی تو منا کشته میشند همه دوست دارند زودتر فراموش بشه راستی چه خبر از حال بازماندگان من
پاسخ ها
عمو حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تسبیت چیه عموجان؟! بازماندگان من دیگه چیه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عمو وحید عالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اتفاقا خیلی نکته ظریفی بود که بهش اشاره کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به خاطر اینکه رسانه را خودشان ایجاد کرده اند خبر را خودشان میسازند میزان ارزش به انسان ها را انها هستند که تعیین میکنند. انها گاهی از انسان های بی ارزش می کشند و گاهی از انسانهای با ارزش البته با ارزش از نظر خودشان
و همواره از این قدرت سود برده اند
همین
پاریس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فرقش در اینه که حکومتها و اعراب و خود مسلمونها به جون خودشون افتادن و خودشون رو تیکه پاره میکنند ولی باز همونها هستند که به جون مردم دیگرجای دنیا افتادند سالها رفتند و نون و نمکشون رو خوردن و نمکدون رو شکستند.
این از غفلت و بی تدبیری و ظلم پروری خود مردمان جهان سوم و خاورمیانست که به این روز افتادند و البته سودجویی دول غربی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
هر چند که این حمله محکوم است ولی دقت کنیم که " چوب خدا صدا ندارد ."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بلاهائی که تو ایران اتفتق میوفته چوب خدا نیست!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فعلا که خدا غیر مسلمان ها را کمتر چوب میزند!
بهزد
| United States |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نه عزیزم آر پی چی هفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با این همه کوته نظری ما به پیشرفت که هیچی به پسرفت هم نمیرسیم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اونجاها سالی یا چن سالی یک حادثه تروریستی اتفاق میفته ولی این کشورایی که شما نام بردین سالی دوازده ماه جون همدیگه افتادن و سر هیچ و پوچ و مزخرفات و...همدیگرو آش ولاش میکنن بنابرین اگه دنیا بخواد براشون پیام همدردی بفرسته باید روزنامه ها و رسانه ها بشه تسلیت نامه و همدردی نامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
کی به جون هم انداخته اون ها رو ؟ کسانی که تا قبل از این جنگ رفتن سوریه خوب یادشون آرامش بی مثال اون کشور رو ولی امروز چی ؟ از سوریه چی مونده ؟
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
هرکی به جون هم انداخته، مگر اینها شعور ندارن که مسائل رو بین خودشون حل و فصل کنند؟ اگر بشار اسد خودخواه و قدرت طلب نبود و منافع ملی میدونست چیه، ، الان این همه هم قتل خونریزی نبود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تا کمتر از یک قرن پیش هم آیا در خاورمیانه شاهد این کشت و کشتارها بودیم؟یا برعکس همین اروپاییهای متمدن به بهانه های واهی سرگرم تیکه پاره کردن همدیگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ناصر آقا
مگه تو عراق هم اسد بود؟
یک خورده فکر کنی و مطالب رو بخونی بهتره تا نظر بی خود بدی؟
مگر خود شون تاکید نکردن که داعش ساخته خودشون است و از رفتارشون معلوم نیست؟
مگر کشوری مثل عربستان دموکراسی داره ؟ضالمتر از دولت عربستان هست؟
کدومیک از کشورهای دوست شما عربستان رو محکوم کردند؟
مغز بعضی آدمها بکر مونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آنتی دلواپس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ینی هلاک استدلالت شدم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تا زمانی که به جای دیدن ریشه اصلی معضلات خودمان همه چیز را گردن غرب بیندازیم در همین منجلاب دست و پا خواهیم زد. گیرم که درست می‌گویید و غرب فتنه می‌کند، شما چرا بازیچه میشوید؟ باور کنید آنقدر که شما میل به فتنه در غرب دارید غرب چنین تمایلی ندارد. شما چرا موفق نمی‌شوید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا اول برو سواد رسانه ایت رو بالا ببر بعد بیا سینه واسه اروپایی ها چاک کن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ادم ادمه. مگه یکی هر روز شمارو بزنه بعد یه مدت این حقو بهش میدید که این کارو ادامه بده چون تکراری شده؟
ناشناس
|
Denmark
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
در اروپا قانونی هست که افراد اگر سگ خطرناکی دارند باید به ان قلاده بزنند. در حادثه پاریس دولت فرانسه و حامیان داعش مسوول هستند. بیخود این و ان را محکوم نکنند.
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟