هشدار جدید به مدیران برای جلب رضایت ارباب رجوع

کد خبر: ۶۴۵۹۰۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 05 December 2016
|
4383 بازدید
|
۱
روزنامه خراسان نوشت:
 
بر اساس تاکیدات یک مسئول مهم اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، از آنها خواسته شده است براساس گزارش های واصله از نمایندگان خود، استانداران و سازمان مدیریت در زمینه رضایت ارباب رجوع، ضمن انجام تشویق ‌ها و تقدیرهای لازم، در مورد مدیران بی ‌تفاوت و غیرمؤثر که موجبات رفع مشکلات مردم را فراهم نمی‌ کنند، درصورت عدم توجه به ‌تذکرات مربوط، نسبت به برخورد با آنها و همچنین انعکاس موضوع برحسب اهمیت در محیط سازمانی و خارج از آن یا سایر برخوردهای قانونی، اقدام کنند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
اقدام بسیار مناسب ، قانونی و البته لازم است
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟