صادق درودگر بار دیگر در تشکیلات فوتبال ایران صاحب پست و عنوان شد و به عنوان مدیر جدید بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران منصوب شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، با حکم رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، صادق درودگر که سابقه ریاست کمیته فوتسال ایران و حواشی معروف آن دوران را داشته، به عنوان مدیربازاریابی این سازمان منصوب شد. به نقل از سایت سازمان لیگ، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور حکمی، صادق درودگر را به عنوان مدیر بازاریابی سازمان لیگ منصوب کرده تا وضع نابسامان و وخیم درآمدزایی لیگ برتر فوتبال ایران را سروسامان دهد.
درودگر بعد از پایان مسوولیت در زمان ریاست دادکان بر فدراسیون فوتبال، چند سالی مدیریت در باشگاههای بحران زده دسته یک و لیگ برتری و عضویت در هیات رئیسه سازمان لیگ را در کارنامه کاری خود جمع کرده است اما در این یک دهه اخیر اغلب به چهره های مختلفی وصل شده که برخی از آنها چندان پایان خوشی نداشته است.
ماجرای افشاگری حسین هدایتی درباره درودگر در ماجرای تیم ملوان انزلی را هنوز از یاد نبرده ایم اما نزدیکی روابطش با آجورلو طی یک مقطع آن هم باوجود برخی اختلافات بین دادکان با وی، پیوستن به تیم مبلغان دکتر قریب برای انتخابات فدراسیون فوتبال، نزدیکی به نساجی و مالک وقت آن پرهام، و هم پیمان شدن گاه و بیگاه با افراد مختلف باعث شده شخصیت بادوام و دارای ثباتی از او در ذهن اغلب اهالی فوتبال نقش نبندد. او هر از گاهی با جریان یا فردی در فوتبال همراه می شود و پس از مدتی دیگر تماس وارتباطی با آن جریان وچهره ندارد. به نظر می رسد سیاست درودگر حرکت در جهت موافق باد است و چندان به کارنامه این همه تغییر مواضع، اهمیتی نمی دهد.
نویسنده: امید صبوری