رکورد ۳۴میلیون مشارکت در یک مسابقه‌اینستاگرامی

هشتگ مدیا که بزرگترین برگزار کننده مسابقات در فضای مجازی است، در تاریخ ۲۰ آبان با حضور مدیران کمیته ملی ثبت رکورد های ایران و پس از بررسی های دقیق فنی توانست رکورد مجموعا ۳۴ میلیون مشارکت در یک هفته را برای یک مسابقه ی فضای مجازی به ثبت برساند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 12 November 2020
|
11500 بازدید

رکورد ۳۴میلیون مشارکت در یک مسابقه‌اینستاگرامی

استارت اپ هشتگ‌ مدیا که این روزها غوغایی در فضای مجازی به‌پا کرده، در آخرین برنامه زنده خود موفق به ثبت رکورد مشارکت بیش از ۳۴ میلیون شرکت کننده شد.

هشتگ مدیا که بزرگترین برگزار کننده مسابقات در فضای مجازی است، در تاریخ ۲۰ آبان با حضور مدیران کمیته ملی ثبت رکورد های ایران و پس از بررسی های دقیق فنی توانست رکورد مجموعا ۳۴ میلیون مشارکت در یک هفته را برای یک مسابقه ی فضای مجازی به ثبت برساند.

رکورد ۳۴میلیون مشارکت در یک مسابقه‌اینستاگرامی
اما هشتگ‌ مدیا تنها به این رکورد بسنده نکرد و در همان مسابقه و درهمان شب بزرگترین جایزه نقدی اینستاگرام را هم قرعه‌کشی کرد که طی آن آقای علی عظیمی با بیست‌سال سن برنده جایزه پانصد میلیون تومانی شد.

هشتگ‌مدیا در این شب به‌یاد ماندنی از مهمانان ویژه‌ای پذیرایی کرد. آقای بهنام تشکر، خواهران منصوریان و آقای حسین سلیمانی مهمان این برنامه بودند.

مجموعه قدرتمند هشتگ‌مدیا که سابقه همکاری با برندهای معتبری از جمله باشگاه بزرگ پرسپولیس، رامبد جوان و احمدرضا عابدزاده را در کارنامه خود دارد، توسط دو مدیر جوان به نام‌های سینا فرحی و امیر تشکر به ثبت رسیده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟