جوابیه تیپاکس به مشتری ناراضی

کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 25 November 2020
|
213904 بازدید
|

سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بیننده تابناک در خصوص شکواییه خود از این شرکت اینطور نوشت:

سلام با عرض خسته نباشید. میخواستم یک مورد عدم مشتری مداری از طرف شرکت تیپاکس اطلاع‌رسانی شود که حدود دو ماه پیش یک تبلت برای مدرسه فرزندم خریداری کردم که توسط تیپاکس ارسال شد که بعداز باز کردن کارتن متوجه شکستگی تبلت شدم و با سامانه شرکت تماس و ثبت شکایت کردم و بعداز دو ماه کمیسیون جبران خسارت گفتن چون بسته را تحویل گرفتی شامل جبران خسارت نمی باشد بنده متاسف هستم که موقع تحویل کارتن بنده داخل آن اطلاع نداشته و اولین بار هم بوده که کارتن رامیدیدم تا متوجه تغییر ظاهری آن باشم نکته جالب اینجاست که مرسوله هیچ گونه بیمه ای ندارد و جز یک شماره تلفن گویا امکان تماس با شرکت تیپاکس موجود نمی باشد. حالا اگر هم شرکت مذکور جبران خسارت نمایید بنده باید ۳۰۰الی ۴۰۰ هزار تومان اضافه کنم همان تبلت و بخرم با تشکر.

جوابیه:

با سلام
تیپاکس سازمانی با قدمت ۶۱ سال، به‌عنوان میراث معنوی در خاطره جمعی مردم ایران ثبت شده است. این مهم به پشتوانه اعتماد مردم عزیز این سرزمین پاک حاصل شده و تا امروز به‌صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه داده است. این سازمان مسئولیت‌پذیری را به‌عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت خود می‌داند، چرا که روزانه امانات بیش از ۲۰۰هزار نفر از شهروندان عزیز را در سطح کشور، مسئولانه جمع‌آوری و توزیع می‌کند.
رسانه تابناک همواره به یمن پایبندی بر اصول حرفه‌ای خود به‌عنوان رسانه‌ای وزین، درگاهی است برای انعکاس و نشر نظرات و دیدگاه‌های مستند و قابل اتکا مردم عزیز کشورمان. از آنجاییکه تیپاکس بخشی فعال و از جنس همین مردم است، پس فرصت آن هست تا در مورد تیتر مطرح شده با موضوع تیپاکس، نکاتی بسیار مهم و حائز اهمیت را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.
ما برای سهولت و اطمینان مشتریان خود، در مراحل مختلف فعالیتمان، از دریافت بسته تا تحویل آن به گیرنده، طبق قوانین ملی پست و لجستیک، سازمان تنظیم مقررات، قوانین گمرکات، قوانین پلیس فتا و همچنین قوانین داخلی سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم.

صراحتا برای موضوع خسارات احتمالی وارد شده به بسته‌های مشتریانمان، در تیپاکس خدمتی ویژه به‌نام "خدمت جبران خسارت" وجود دارد که تابع ارزش اعلامی بسته از طرف فرستنده و از حداقل یکصد هزار تومان شروع و تا سقف سی میلیون تومان وضع شده است که به مقتضی شرایط اقتصادی، هرساله افزایش می‌یابد. مبلغ جبران خسارت طبق ارزش اظهاری مشتری (اعلام شده از طرف فرستنده) درخصوص بسته خود تعیین می‌شود؛ بنابراین این مبلغ کاملا به عهده فرستنده بوده و هنگام تحویل بسته به نماینده تیپاکس ثبت و اعمال می‌شود.
اما برای رسیدگی به بسته‌های آسیب‌دیده نیز قوانینی تعیین شده است؛ مانند بازرسی محتویات بسته که هم در وب‌سایت تیپاکس به‌صورت شفاف ذکر شده و بار‌ها نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی تیپاکس و همچنین نمایندگان سراسر کشور به مشتریان عزیز اعلام شده است. برای مثال، مشتری هنگام دریافت بسته، درصورت مشاهده آسیب دیدگی کارتن، باید از دریافت بسته خودداری و با مراجعه به نمایندگی، بسته را در حضور نماینده تیپاکس باز کند تا درصورت بروز خسارت، صورت جلسه شده تا اگر مستندات قابل تکیه باشند، منطبق بر قوانین ملی، جبران خسارت صورت گیرد.
همچنین از لحاظ زمانی، مدت مشخصی برای ثبت هر نوع شکایت تعریف شده است که تمامی این شرایط و دیگر موارد مرتبط با ممنوعات قانونی در وب سایت تیپاکس به آدرس tipaxco.com در دسترس مشتریان قرار دارد.
تیپاکس به‌عنوان سازمانی مشتری مدار، مشتری را سرمایه خود می‌داند و همواره سعی دارد با ایجاد ارتباط مستمر با مشتریانش، خدمات خود را روز‌به‌روز بهبود بخشد. مشتریانی که در دریافت خدمات با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباط با تیپاکس، شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ و یا وب‌سایت تیپاکس، شکایت خود را مطرح کنند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات احتمالی ایجاد شده هستند و تمامی موارد در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
از رسانه وزین و محترم تابناک انتظار می‌رود در حمایت از حقوق مشتری و همچنین حقوق یک سازمان کارآفرین با بیش از ۵۳۰۰ نفر نیروی انسانی، نظرات این سازمان را انعکاس داده و به نظر مردم شریف این سرزمین برساند.
افتخار تیپاکس به‌عنوان بانی پست خصوصی در ایران و حافظ این میراث ملی، خدمت‌رسانی در کلاس جهانی و ارائه خدماتی در خور شخصیت مشتریان محترم خود می‌باشد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۳۷۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تیپاکس موارد بسیار بسیار متعدد عدم رضایت مشتری داره و کارشکنی های زیادی هم از طرف تیپاکس در پاسخ به شکایات در حال انجامه و مسئولیت پذیری شرکت تبپاکس در قبال مشکلات عدیده ای که پیش آورده تقریبا صفره. به نظر دیگه وقتش رسیده که همگی این شرکت کارشکن و بی مسئولیت و زورگو رو با نگرفتن سرویس ازشون سر جاش بنشونیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مگه بقیه شرکتها بعد از تحویل بسته شکستگی رو
قبول می کنن؟ موقع تحویل باید باز شه. تیپاکس بیمه هم داره بر اساس ارزش کالا بیمه رد می کنه.
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
الان بسته من چند روزه که به شهر مقصد رسیده اما تحویلنمیدن و به هیچ عنوان پاسخگو نیستن خیلی خیلی بد
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
سلام میخواستم عرض کنم نرخ ارسال خیلی گرونه و محموله رو به منازل تحویل نمیده من از تیپاکس راضی نیستم
مصطفی
| United Arab Emirates |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
باور کنید از بسته ها رو با گاری تا مقصد میبردن اینطور داغون نمیشد . تمام کارتن ها زیر بارون خیس شده و محتویاتش که مواد غذایی بوده از بین رفته . واقعا واسه این شرکت متاسفم . و همینطور واسه خودم که چرا 500 هزارتومن کرایه داده که اینطور اجناسم رو نابود کنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
این تیپاکس متعلق به کیییییییسسسسسست که هیچ نظارتی بر عملکردش وجود ندارد.بسته متعلق به اینجانب را از شهر قم تا اصفهان 4 روز است نیاورده کد پیگیری در سیستم وارد می کمیم فقط گزارشان بسته در راه است در مسیر است و ... می دهد اقا خودمان پیاده رفته بودیم قم الان برگشته بودیم چایمان هم خورده بودیم واقعا این قضیه بو دار است که یک شرکت به اصطلاحححح خصوصی اعصاب ادم را بهم می ریزه راه شکایتی هم نداریم.....
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
من خودم بسته فرستادم تحویل نشده کسی هم پاسخگو نیست.شکایت هم کردم
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
اینکه تیپاکس محوله را نابود میکنه و هیچ تعهدی هم نداره اصلا قریب نیست . پارسال کالاهای ما را که 100 میلیون ارزش داشت از بین برد و گفت نهایتا 6 میلیون به شما میدیم اما اونم نداد . هر روز گفتن صورتجلسه دست اونه دست اونه . بقدری دست به دست کردند و اخرش هم گفتند تحویل نمی گرفتی ....
درسایت و اینستا و ... تلفنی هیچ پیگیری نشد .
حتی در اینستا قسمت کامنت را بستند ....
اگر تیپاکس به این موضوع اشراف ندارد می تواند از نمایندگی شعبه میرداماد این موضوع را استعلام کند
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تابناک خیلی خوبه دست این شرکت کلاهبردار رو شده اما به مردم بگین از این شرکت کلاهبردار باید به کجا شکایت بشه
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
: رهگیری تیپاکس:
دریافت و تحویل رو حساب نکنید
فقط مینویسه حرکت به شهر مقصد
اگر بسته گم بشه 10 روز کاری باید طول بکشه و بعد
دوباره 10 روز صبر کنی تا بررسی بشه
گوشی 10 تومنی وارد شده 20 روز بعد شده 18
تو لوازم دیجیتال باید مدل کالا باشه نه خسارت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
من شرکتی به بی مسئولیتی تیپاکس سراغ ندارم. الان یک ماهه که بسته من مفقود شده و شرکت امروز و فردا می‌کنه. دسترسی به هیچ مسئولی هم ندارم که شکایت کنم. این شرکت ها باید در مراجع قانونی مجازات بشن. به هیچ وجه به تیپاکس اعتماد نکنید
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
من که از تیپاکس راضی ام فقط برای بردن بسته از درب منزل باید خیلی زنگ می زدم تا بیان.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تو خیلی بی خود کردی خودت احتمالادفتر تیپاکس داری افتضاحترین پستی که تا الان دیدم نه کسی جوابگو هست هزینهاشم که چندین برابر پست انگار خون باباشون طلب میکنن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تیپاکس واقعا افتضاحه.هم هزینه هاشو خیلی بالا میگیره هم بار هارو به بدترین شکل ممکن جابجا میکنن و هم اصلا جوابگو نیستن و همه رو گردن خودت میندازن.خیلی الکی گنده شده تو این روزا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
واقعاً تیپاکس با دروغهای مداومی که می گوید روی اعصاب و روان آدمی پیاده روی می کند و سپردن هرگونه مرسوله به ایشان اشتباه است
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تيپاكس افتضاحه! يا خر خودت بري از يه شهر ديگه كالا را بياري زودتر ميشه!
پاسخ ها
الی
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خسلس افتضاحه هست امیدوارم هر چه سریعتر حذف کنن این روش ارسال رو یا بطور کامل اصلاح کنن.من
ناراضی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تبپاکس واقعه سرویس دهیش افتضاحه و جالب اینکه در هر وضعیتی طلبکار هست و به هیچ عنوان حداقل اشتباهش را نمپذیره دیگه چه برسه به اینکه بخاد جبران خسارت کنه
خویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بنده تلویزیون ارسالی از شرکت را گرفتم صفحه یا پنل تلویزیون کاملا سورا خ سوراخ شده بود تیپاکس که میگوید شکستنی شامل بیمه نمیشود بیمه فقط برای سرقت است شرکت فرستنده تلویزیون هم قبول نکرد گفت نباید تحویل میگرفتی دست اخر من ماندم با مشتری وخسارت 10میلیون تومانی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
من هم یک فروشنده ام بسته ای را از اردبیل به شهر اشتهارد کرج با تیپاکس فرستادم حتی بسته راخودم خوب بسته بندی کرده بودم و عکس گرفته بودم و موقع فرستادن هزینه بیمه و ارسال را پرداخت کرده بودم اولا موقع تحویل اول امضائ گرفته بودند بعد بسته را بصورت کاملا شکسته اورده و بعد درخواست هزینه کرده بودند که مشتری با عکسهایی که من از بسته و رسید پرداخت بهش واتساب کرده بودم به من زنگ میزنه مامورین چون امضائ را اول گرفته بودند بسته را میزارند زمین و فرار میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بنده الان دو روزه که مرسوله ام دفتر تیپاکس تهرانه و هر شب پیامک میدن که امروز نشد فردا میاریم. خیلی سرویس افتضاحی داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
تیپاکس واقعا و به تمام معنا افتضاحه. من یکبار ازشون خدمات گرفتم و دیگه آخرین بارم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
منم یه بسته داشتم برای ارسال پولشم اینترنتی دادم و کسی نیومد کنسلش کردم که با پست بفرستم
نامردای دزد پولشو به کیف پولم اضافه کردن ولی من دیگه نمیخوام بهشون بسته بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
دقیقا من هم همین بلا سرم اومد یکبار برای همیشه پولم رو هم نصفش رو خوردن و پس ندادن
افتضاح افتضاح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
تیپاکس واقعا شرکت ضعیفی هست. من از هر فروشگاه اینترنتی که خرید می کنم، اولین درخواستم اینه که با تیپاکس مرسوله مرا ارسال نکنند.
پاسخگویی به شکایات در تیپاکس بسیار ضعیف است. من نفر دوم در صف تلفن پاسخگویی ایشان بودم، متاسفانه مجبور شدم نیم ساعت منتظر بمانم تا یک نفر جواب تلفن را بدهد! این مسائل واقعا برای مشتری آزاردهنده است. بماند که در برخی شهرستان ها، توزیع مرسوله عملا انجام نمی شود و باید برای دریافت مرسوله پستی، حضورا به دفتر آن ها مراجعه کرد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
به هیچ عنوان پاسخ گو نیستند واقعا متاسفم بعذ از این همه سال نتونسته کمی نظم پیدا کنه تنها دلیل استفاده از این شرکت صرفا احتیاج هست و بس
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟