مازیار زارع دبیر اجرایی جشنواره ملی مشتری مداری در حوزه عمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروزه صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثر بخشی و کارایی سازمانها بهبود کیفیت تولید و خدمات به منظور تامین نیازها و انتظارات مشتریان است، اظهار کرد: فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکههای اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرفکنندگان موجب شده تا مشتریمداری و رعایت حقوق مصرفکنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکتها و سازمانها در حوزههای عمرانی تبدیل شود.
دبیر اجرایی جشنواره ملی مشتری مداری در حوزه عمران اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با استناد به اصل ۴۴ قانون اساسی و پیرو اجرای ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در بهمن ماه با رعایت کامل ضوابط و شیوهنامههای بهداشتی و پس از اخذ مجوزهای لازم در مرکز همایشهای بینالمللی نمایشگاهی برگزار شد.
او با بیان اینکه حمایتهای لازم برای بخشهای تولیدی از جمله بخشهای عمرانی باید افزایش یابد، گفت: پیادهسازی و رعایت CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه راهکارهای ایجاد ثبات، قیمت و حذف واسطهگری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایهگذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهتدهی سرمایه با ارائه اطلاعات فنی و اقتصادی توسط دستگاههای مرتبط به عنوان محورهای اساسی در توسعه تولید داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.
دبیر اجرایی جشنواره ملی مشتری مداری در حوزه عمران در پایان بیان کرد: تحقق شعار جهش تولید در گرو حمایت از تولیدکنندگان داخلی است که با مشکلات متعددی برای ادامه تولید مواجه هستند و بهانههایی مانند کرونا و تحریم نباید مانعی برای حمایت از بخشهای تولیدی به ویژه در حوزه عمرانی و ساخت و ساز شود.