گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با سه شیوه «تبلیغات در جستجو»، «تبلیغات در گشت و گذار» و «تبلیغات در ویدیو» منتشر شد و این گزارش از طریق این لینک قابل دریافت است.
بر اساس این گزارش، در سال ۹۹ «تبلیغات در جستجو» توانسته بیش از ۲۳ میلیون نصب به تبلیغدهندگان بدهد. ابزار «تبلیغات در ویدیو» ۷۴۲ میلیون آگهی برای کاربران ویدیو بین پخش کرده و ۲۶ میلیون بازدید روزانه از ردیف «تبلیغات در گشت و گذار» ثبت شده است.
استفادهکنندگان از ابزار «تبلیغات در جستوجوی بازار» در این گزارش میتوانند نرخ هزینه متوسط تبلیغات (CPI) در جستجوی بازار را در دستههای مختلف ببینند.
در این گزارش آمار گوناگونی از جمله هزینهی جذب کاربر در هر دسته برنامه یا بازی، و بیشترین تعداد بازدید غیر تکراری تبلیغ ویدیویی یک برنامه در ماه، و رکورد نمایش آگهی «تبلیغات در گشت و گذار» در یک روز وجود دارد.
ضریب نفوذ تبلیغات ویدیویی به تفکیک استان و نرخ تبدیل انواع حراجی در تبلیغات در جستجو از دیگر بخشهای این گزارش است.
بازار از دی ۹۷ وارد بازار تبلیغات شد و سال ۹۹ از طریق ابزارهای تبلیغات ویدیو و گشتوگذار، سبد محصولات خود را توسعه داد.
این گزارش بر اساس عملکرد همهی شیوههای تبلیغات در بازار در سال ۹۹ تدوین شده است.
پشتیبانی بازار (developers@cafebazaar.ir) همواره پاسخگوی سوالات استفادهکنندگان از این ابزارها است.
همچنین میتوانید برای ارتباط مستقیم و دریافت مشاوره از کارشناسان این فرم را پر کنید.
کافه بازار به دلیل ارائه خدمات جدید توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند تا جاییکه در این اپیلیکیشن پیامهای اصلی برای تبلیغات با عناوین مختلف مطرح میشود:
در این میان آنچه که برای مخاطبان ارزش آفرینی دارد این است که کافه بازار به عنوان رسانه جذب کاربر مبتنی بر محصولهای تبلیغاتی است که با شیوههای متنوع سعی در جذب کاربر در رسانه کافه بازار دارد. همچنین کافه بازار مسیری بسیار نزدیک و شفاف برای جذب کاربر است.
در این میان مدیران دیجیتال مارکتینگ، مدیران بازاریابی کسب و کارهای آنلاین و آفلاین، صاحبان کسب و کارهای موبایلی از جمله مخاطبان اصلی این گزارش است.
گزارش سال عملکرد تبلیغات در بازار