به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- با توجه به طرح درخواست و پرسش مشتریان درخصوص مسایل مختلف خودرویی، مدیریت ارتباط با مشتریان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروز به صورت شبانهروزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.
این اقدام در راستای عمل به مسوولیتهای اجتماعی در قبال مشتریان که اصلیترین ذی نفعان گروه صنعتی ایرانخودرو به شمار میروند، صورت میگیرد.
مجموعه مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو، علاوه بر ماموریت عادی، موظف به پیگیریهای ویژه و اقدامات تعریف شده خاص ایام تعطیلات نوروزی بوده و جلب رضایت حداکثری مشتریان که شامل انجام اقداماتی نظیر دریافت و رسیدگی بهموقع به درخواستهای مشتریان است، در راس امور این مدیریت قرار دارد.
گفتنی است، زمان کاری مدیریت ارتباط با مشتریان در ایام غیر تعطیل نوروز (هفته دوم) بهصورت حضوری و تمامی ایام نوروز از طریق مرکز تماس ٠٩٦٤٤٠ و وب سایت ایران خودرو به نشانی crm.ikco.ir بهصورت شبانهروزی خواهد بود.