کاهش تعرفه‌های تبلیغات انتخاباتیِ تلویزیون

رئیس رسانه ملی از علت کاهش تعرفه‌های تبلیغات انتخاباتیِ تلویزیون گفت.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۱۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 23 January 2024
|
1711 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد و در توضیح علت کاهش قیمت تعرفه‌های تبلیغاتی تلویزیون برای نامزد‌های انتخاباتی مجلس در ۲۰۰ کانال راه‌اندازی‌شده اظهار کرد: این نخستین تجربه استفاده از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات مجلس است و باید مسیر را باز کنیم تا شاهد تاثیرگذاری حداکثری رسانه ملی در انتخابات پیش رو و سال‌های آتی باشیم.

وی افزود: درباره هزینه‌های اعلامی در مرحله اول و دوم نیز باید بگویم یک مبنای قانونی براساس اصلاحیه قانون انتخابات برای این کار وجود دارد و مجاز به دریافت هزینه تمام شده بودیم که آیین‌نامه مربوطه و تمام اعداد و ارقام اعلامی‌اش در ستاد انتخابات کشور به تصویب رسیده بود.

دیگه وقتشه از اینستاگرامت پول دربیاری. می‌خوای بدونی چطوری؟

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه ما برای کمک به مشارکت بیشتر و هم‌صدایی با نامزد‌هایی که ممکن است توانایی مالی کافی نداشته باشند، خودمان داوطلب شدیم تعرفه‌ها را در مرحله دوم کاهش دهیم، گفت: البته باید مجوز قانونی می‌گرفتیم و به همین خاطر دو پیشنهاد به هیئت اجرایی مرکزی ارائه دادیم که مورد موافقت گرفت: نخست، کاهش تعرفه‌ها و دوم، استرداد وجه دریافتی به نامزد‌هایی بود که بتوانند یک درصد آرای مأخوذه را کسب کنند. هدف ما این است که بیشترین تأثیر را در معرفی نامزد‌ها و رونق مشارکت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟