به گزارش تابناک، هرچه کارشناسان و مدیران شرکتها با پیادهسازی کمپینهای تبلیغاتی و رسانهای میکوشند روی انتقادات سرپوش بگذارند اما کاربران شبکههای اجتماعی راهی برای بیان دیدگاههای خود پیدا میکنند.
تپسی که اکنون مدیران هلدینگ گلرنگ سیاستگذاران اصلی آن هستند، با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در تلاش است تا خودنمایی کند، اما با این حال راه دشواری را در پیش دارند.
این شرکت مدتی قبل با راهاندازی «تپسیفود» بودجه سنگینی را بابت تبلیغات هزینه کرد، اما هر روز اتفاقاتی را رقم میزند که کاربران شبکههای اجتماعی از آن چشمپوشی نمیکنند.
با گشتی ساده در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) میتوان مواردی از شکایتها و انتقادات را مشاهده کرد که روابطعمومیها قادر نیستند آن را از دید عموم پنهان کنند. یکی از این موارد، کاربری است که سوپ سفارش داده اما دو ساعت بعد آن را درون لیوان مقوایی تحویل گرفته است.
این مشتری ناراضی همچنین در یک توئیت دیگر گفته که انتظار داشته کارشناسان تپسیفود پس از مطالعه کامنت انتقادآمیز او در صفحه رستوران با او تماس بگیرند، اما این اتفاق رخ نداده است.
سرویس نوپای تپسیفود برای رشد و ادامه حیات خود مجبور است با دیگر رقیب خود که مدتها قبلتر به عرصه ارسال غذا ورود کرده رقابت کند، اما به نظر میرسد نه تنها موفق نشده ایرادهای رقیبش را تکرار نکند بلکه حتی در پاسخگویی به مشتریان نیز ضعیف عمل میکند.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.