حکم استراماچونی تا دهم فروردین باید تسویه شود

استقلال با وکیل خارجی دنبال طلب خارجی!

کد خبر: ۱۱۶۵۶۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 26 February 2023
|
9182 بازدید

طلب سابقا ۵۰ میلیارد تومانی سرمربی ایتالیایی از استقلال، با افزایش شدید نرخ ارز به ۱۰۰میلیارد تومان رسیده که این اتفاق، تیر خلاص بر شقیقه استقلال است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا استقلالی ها که از تامین این پول توسط منابع داخلی ناامید شده‌اند، امیدوار هستند بتوانند بدهی استراماچونی را از محل درآمدهای این باشگاه در AFC پرداخت کنند.

 استقلال فقط تا دهم فروردین ماه برای پرداخت بدهی استراماچونی فرصت دارد و در صورت پرداخت نکردن این پول، ممکن است آبی ها با کسر امتیاز و در نهایت سقوط به دسته پایین تر روبرو شوند.

در این بین علی فتح الله زاده نتوانسته منابع لازم را برای پرداخت این پول بدست بیاورد و به همین دلیل هم او قصد دارد از محل پول های بلوکه شده در AFC مطالبات استراماچونی را پرداخت کند.

گفته می شود استقلالی ها قصد استخدام یک وکیل خارجی دارند تا او بتواند پول های بلوکه شده این باشگاه در AFC را آزاد کند هرچند که بعید است تا دهم فروردین این اتفاق برای آبی ها رخ بدهد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟