جوابیه مبهم شرکت بازرگانی سیهاوی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۶۸۹۹۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 01 May 2017
|
302176 بازدید
|
با تشکر،سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
 
بنده یکی از مشتریان شما هستم که بیش از 10 سال پیش یعنی سال 1385 از نمایندگی شرکت سیحاوی، یک عدد ماشین لباس شویی خریداری کردم که پس از چند سال به علت بسته شدن درب ماشین و تماس با نمایندگی، به خیر و خوشی مشکل حل شد و رضایت ما به دست آمد و خشنود از این بودیم که بالاخره هستند شرکت هایی در ایران که با یک تماس تلفنی به داد مردم می رسند و مشکل خریدشان را رفع می کنند.اما ...
حدود کمتر از یک ماه پیش از عید (1396) ماشین لباس شویی ما به تعمیرات نیاز پیدا کرد و به دنبال آن با تماس با این شماره (81016) که در تلفن گویا خود را شرکت سیحاوی معرفی می کند، درخواست فرستادن یک تعمیرکار را کردیم که با روی خوش قول همکاری دادند و اتفاقا تعمیرکاری به نام آقای کریم زاده به درب منزل ما آمد (شماره همراهشان هم دارم) و پس از دیدن ماشین و تشخیص خرابی گفتند که فنر ماشین مشکل دارد و باید مخزن ماشین از بازار خریداری شود و یک هفته دیگر برایتان می آورم. بماند که یک هفته ایشون شد دو هفته و عید و تعطیلات عید و پس از عید و هفته آخر فروردین و دست آخر هم که عصبانی شدم که چرا جواب درست نمی دهید، گفتند بروید و شکایت کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.
آیا این انصاف است، من مشتری که به امید خریداری کردن یک ماشین مارک معتبر اینگونه بازیچه دست کارمندان این شرکت شوم؟ این است مزد اعتماد ما به خریداری کالا از یک مارک و نمایندگی معروف جهانی؟حالا پس از دو ماه سردرگمی و الاف شدن، بهتر آن دیدم که مشکل خود را با سایت شما که سایت مردمی است و به مشکلات رسیدگی می کند، در میان بگذارم. شاید بتوانید شما دست کم شکایت مرا به مدیران این شرکت برسانید تا ببینند که کارمندانشان چگونه جواب مشتریانشان را می دهند و این گونه ما را درمانده می کنند و ماه ها به دنبال خود می کشانند؟
 
پاسخ:
 
باسلام واحترام
ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه خبرگزاری تابناک و حسن نیت آن مجموعه محترم به عرض می رساند، در پاسخ به نامه شماره 113/488 مورخ 96/02/02 از آنجاییکه مجموعه سیهاوی با بیش از پانزده سال خدمت صادقانه به مشتریان در راستای تحقق استانداردهای روز جهانی، سعی داشته تا گام کوچکی در آبادانی و تعالی ایران اسلامی بردارد و از طرفی با توجه به اینکه این مجموعه تحت پوشش اتحادیه لوازم خانگی می باشد. لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مسئله یا عدم تعهد شرکت به مفاد ضمانتنامه، از طریق نهاد مذکور پیگیری ها صورت پذیرد. ضمن اینکه اگر عنایت داشته باشید در بند 8 ضمانتنامه صراحتا موضوع طولانی شدن زمان تامین برخی از قطعات قید شده است و این امر اجتناب ناپذیر است و موضوع مطروحه مشتری مذکور نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.
 
ومن الله توفیق
مدیر عامل-میثم سیهاوی

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۴۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
تو اين مملكت هيچكس مسئوليت كارهاش رو نميپذيره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
دوست عزیز خدمان پس از فروش معمولا ده سال است. بخاطر همین شما را به متن ضمانتنامه ارجاع دادند. صد البته شکایت از این شرکت بسیار است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
عجب پاسخی از نمایندگی که مدعی 15 سال خدمت صادقانه است . مشکل بنده خدا هم که حل شد . مثل همیشه رفرنس دادن به متن ضمانتنامه.-آفرین - با این تجارمون انتظار مملکت گل و بلبل داریم !!!!!!!!!! ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
10 سال از عمر دستگاه می گذرد. قرار نیست مادام العمر کار کنه. منصف باشیم !! یک شرکت واسطه نمیتونه با این تنوع جنس این حجم قطعات یدکی را در انبار نگه داره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
بهترین ماشین لبسشویی از نظر من زانوسی است که متاسفانه دیگر وارد نمی شود. برای ما 28 سال کار کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
10 سال از عمر دستگاه می گذرد. قرار نیست مادام العمر کار کنه. منصف باشیم !! یک شرکت واسطه نمیتونه با این تنوع جنس این حجم قطعات یدکی را در انبار نگه داره!!!
باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
شرکت سیهاوی با خدمات ضعیف و نمایندگی های پس از فروش ضعیف تر و دندان گرد تر آبروی برند های معروفی مثل بوش را برده .ما هم برای تعمیر ماشین ظرفشویی به نمایندگی این شرکت در ساری میثم هدایتی مراجعه کردیم ولی پس از شش ماه معطلی و صرف هزینه فراوان نتوانستند ماشین را تعمیر کنند و با در خواست دو میلیون تومان دیگر عنوان کردند که باید برد ماشین کاملا تعویض شود. که خوشبختانه قبول نکردیم.در صورتی که یک تعمیر کار عمومی با سیصد تومان در عرض دو روز آن را تعمیر کرد.
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
با سلام

من حدود یک ماه پیش یک دستگاه فر برقی با برندی که شرکت سیهاوی ضمانت وخدمات پس از فروش آنرا به عهده دارد خریدم. دستگاه را از سیهاوی آوردند پس از نصب متوجه شدیم که داخل مدارک آن نوشته شده که فقط برای فروش( یا عرضه) در ترکیه است(کاتالک دستگاه نیز به زبان ترکی استانبولی است) .
پس از چند تماس تلفنی عوامل شرکت سیهاوی ابتدا موضوع را غیر ممکن اعلام کردند و در آخر آن را "توجیه کردند "تا ما را متوجه کنند که فرقی ندارد.
سوال بنده این است عبارت Only for the Turkish market روی مدارک یک کالا و فروش آن در ایران کار درستی است یا خیر؟ در صورت امکان این سوال پاسخ صریح ومستند داده شود نه اینکه اصطلاحا توجیه شود.
با سپاس از تابناک به خاطر ایجاد یک بستر نسبتا مناسب برای درد دل کردن واحتمالا دریافت پاسخ.
lpln
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
واقعیت این است که باید دستگاه جایگزین به وی اعطا میشد و اگر تاخیر هم باشد به وی ککلا توضیح داده میشد.باید گفته میشد که حد.ودا طول میکشد.سیهاوی توجیه بی موردی کرده ست.
مشتری ناراضی از خدمات دهی شرکت سیهاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
با سلام. گویا با این جوابیه ما مشتری ها دست آخر یه چیزی هم بدهکار می شیم. الان دو ماهه که دل و روده ماشین ما بیرون بوده و از کار و زندگی افتادیم تازه زحمت کشیدن و این جوابیه بی سر و ته رو فرستادن. اینجوری مشتری مداری می کنید آخه؟ اینو که ما خودمون هم می دونستیم که خارج از زمان گارانتی دیگه جزو تعهد شرکت نیست و ما هم منظورمون تعمیر با حق الزحمه بوده نه رایگان (عمرا رایگان باشه بعد این همه سال) شما که نمی تونید خدمات خارج از گارانتی با هزینه مشتری بدید، لطفا دم از افتخاراتتون نزنید. البته الان که دارم این نامه رو می نویسم با شعبه مرکزی شرکت بوس تماس گرفتیم و با خوش قولی اومدن و ماشین رو با هزینه خودمون تعمیر کردن. یه بار دیگه نامه مشتری شاکی و جوابیه خودتون رو بخونید، خنده دار بود. دست مریزاد داره به شما نمایندگانی که این همه به خود می بالید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
من مدیرخدمات پس ازفروش شرکت....هستم.اتفاقاًزمان وارانتی که عموماًبرای لوازم خانگی10سال است جزوتعهدات شرکت ها می باشدتنها فرقی که با گارانتی دارددریافت وجه می باشد.قابل ذکراینکه طبق قانون قطعات تعویضی حداقل تا شش ماه ضمانت دارندیعنی چنانچه درمدت شش ماه بعدازتعویض مشکل پیداکردمی بایست رایگان تعویض گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
با سلام
در تائید گلایه این دوست عزیز باید بگم که من هم یک ماشین لباسشوئی و یک اجاق گاز از شرکت بوش نمایندگی سیهاوی خریدم ولی متاسفانه از همون زمانی که میخواستند برای نصب بیان و تاخیر و بدقولیهاشون فهمیدم که عجب اشتباهی کردم تا اینکه لباسشوئی بعد از یکسال خراب شد و علیرغم اینکه 900000 تومن پول پیش برای تعمیرش گرفتند بعد از یکماه هیچ خبری از تعمیر نشد و لباسشودی رو برگردوندیم و انداختیم گوشه انباری. واقعا برای شرکت بوش متاسفم با این وضع خدمات بعد از فروشش.
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
آقای مدیرعامل محترم
برو از ال جی و پاناسونیک و ... یاد بگیر
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...