بازدید 12622
بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به مناسبت ۹ دی

نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان در ۹ دی نقش برآب شد

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی طی بیانیه ای که به مناسبت حماسه ۹ دی منتشر کرده نوشت:فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه نهمین روز از دی‌ماه ۸۸ نقش بر آب شد. روزی که به‌ پاس این قیام خود جوش مردمی با عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم رسمی ما ثبت و ماندگار شد و برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵ 30 December 2020

به گزارش تابناک متن بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ…» (سوره مبارکه نساء :۵۹)

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این سرزمین، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.
فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه نهمین روز از دی‌ماه ۸۸ نقش بر آب شد. روزی که به‌ پاس این قیام خود جوش مردمی با عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم رسمی ما ثبت و ماندگار شد و برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زد. برگ زرینی که تجلی روشن دین‌داری و عشق‌ورزی ملت ایران به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به زیبایی پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و عزم جدی و خلل‌ناپذیر این ملت آزاده در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و موجب نا امیدسازی دشمن از نفوذ به مرزهای معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی گشت. این روز، هنگامه یأس و شکست دشمنان و بیداری غافلان خوش خیال از خواب باطل سلطه بر انقلاب اسلامی بود.
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی "روز بصیرت" اعلام می‌دارد هم پای مردم ولایت مدار ایران، تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی بوده و گام بر می دارد و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی می نمایند‌.لذا امید است مسئولین نیز به تاسی رهبر معظم انقلاب قدردان نجابت این امت غیور و همیشه در صحنه باشند،ملتی که با تمامی کاستی ها وناملایمتی ها ساخت ولی یک لحظه وسر سوزنی از ارزشهایش عدول نکرد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی
۹ دیماه ۱۳۹۹

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم