بازدید 5803
۱

شهرداری، شغل قهرمان آسیا را از رفتگری تغییر می‌دهد

طی جلسه‌ای که امروز در دزفول با حضور شهردار شهرستان و آقای حسینوند برگزار شد، مقرر شد که تا هفته آینده بحث جابه‌جایی شغل این کشتی‌گیر در شهرداری دزفول انجام شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 23 February 2021

محمد حسینوند، دارنده ۲ مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا و فرزند جانباز و آزاده هشت سال جنگ تحمیلی، روز یکشنبه هفته جاری از بار‌ها ناکامی برای پیدا کردن شغل در ادارات مختلف خوزستان و سرانجام مشغول به کار شدن در شهرداری دزفول به عنوان رفتگر صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، او همچنین به ایسنا گفت که "از طریق پیمانکار در شهرداری دزفول استخدام شدم و ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرم، البته به من گفتند اگر کارت را خوب انجام بدهی تا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم ممکن است حقوق بگیری. آیا شان یک ورزشکاری که برای تیم ملی افتخارآفرینی کرده، این است که با او این طور برخورد شود و این حرف را به من بزنند که اگر خوب زباله‌ها را جمع کنی ۱۰۰ هزار تومان بیشتر حقوق می‌گیری؟ "

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با اشاره به تماشای کلیپی از حسینوند و شرایط او، عنوان کرد "از قهرمانان عزیز می‌خواهم که منتظر نمانند تا کسی بیاید در خانه آن‌ها را بزند و بگوید تشریف بیاورید و استخدام شوید. از آن‌ها می‌خواهم به معاونت ورزشی اداره کل مراجعه کنند تا کار‌های جذب آن‌ها پیگیری شود تا در همین سیستم یا دستگاه دیگر، استخدام آن‌ها اتفاق بیافتد. همچنین آقای حسینوند هم در کلیپی که منتشر کرده می‌گوید که فرزند یک جانباز است. پس فردی که هم قهرمانی دارد و هم فرزند جانباز است، می‌تواند برای استخدام به ما مراجعه کند و ما مشکلی نداریم. "

همچنین میلاد قلاوند سرپرست دبیری هیات کشتی خوزستان اظهارکرد: بعد از این که متوجه شرایط شغلی آقای حسینوند شدیم از آقای کبابی رییس هیات کشتی دزفول خواستیم که این موضوع را پیگیری کند و طی جلسه‌ای که امروز در دزفول با حضور شهردار شهرستان، آقای کبابی و آقای حسینوند برگزار شد، مقرر شد که تا هفته آینده بحث جابه‌جایی شغل این کشتی‌گیر در شهرداری دزفول انجام شود.

وی همچنین گفت: یکی از اساتید دانشگاه طی تماس با خود من برای حمایت از این کشتی گیر در بحث تمرینی اعلام آمادگی کرد که جا دارد از تمام کسانی که برای حمایت از حسینوند پای کار آمدند، قدردانی کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا خیرتن بدهد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان