بازدید 3200

سیف باکس ارزان | خرید سیف باکس کاوه از نمایندگی معتبر

سیف باکس های موجود در سایت سیف کاوه طیف وسیعی از برندهای معتبر تولید کننده سیف باکس را در بر می گیرد. ما بهترین و پر تقاضاترین مدل های سیف باکس موجود در بازار گاوصندوق ایران را برای شما گردآوری کرده ایم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 16 March 2021

با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان این روزها، همه به دنبال خرید سیف باکس ارزان و امن هستند. اما خرید سیف باکس با کیفیت که دارای قیمت مناسبی باشد هم کار آسانی نیست. چرا؟

چون علاوه بر اینکه، تعداد تولید کنندگان سیف باکس های مختلف ایرانی و خارجی زیاد است، تعداد متقلبین و فروشندگان گاوصندوق دسته دوم بجای نو هم نیز بالا است. برای اطلاع از لیست برندهای معتبر سیف باکس وارد وب سایت www.safeboxshop.net شوید. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

سیف باکس چیست ؟

سیف باکس چیست ؟

استفاده از سیف باکس ها (Safe Box) به زمان بسیار دور بر می گردد. زمانی که برای حفظ همه انواع اشیای گران قیمت و ارزشمند در همان ابتدای شکل گیری زندگی اجتماعی در میان انسانها جعبه های چوبی ساخته شدند و برای نگهداری و پنهان کردن وسایل مورد استفاده واقع گشتند.

این جعبه های چوبی که به آنها گاو صندوق یا به اصلاح امروزی سیف باکس گفته می شد کم کم با پیشرفت علم و تکنولوژی به جعبه های فلزی و ضد آتش و مقاومی تبدیل شده اند که امنیت بیشتری داشتند و نه فقط در مقابل دزدی و سرقت بلکه در مقابل آتش سوزی و سیل و زلزله هم امن هستند.

با این پیشرفت گاو صندوق ها یا سیف باکس ها متناسب با نوع کاربرد دارای انواع مختلفی با وزن های مختلف شدند. مثل سیف باکس اثر انگشتی، سیف باکس هتلی، سیف باکس ضد سرقت، سیف باکس روستیک، گاوصندوق بانکی و....

برای مشاوره خرید گاو صندوق  در ساعات اداری با مشاوین فروش سیف باکس شاپ تماس بگیرد. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

تفاوت سیف باکس با گاوصندوق

در واقع تفاوتی بین سیف باکس و گاوصندوق وجود ندارد، و سیف باکس (Safe Box) همان ترجمه خارجی گاوصندوق است که در معنای لغوی به معنی جعبه امن است. اما در بازار گاها به گاوصندوق های کوچک سیف باکس گفته می شود.

برای خرید گاوصندوق بهترین فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید. فروشگاهی که علاوه بر تنوع بالا، تمام محصولات خود را از 18 ماه تا 5 سال گارانتی می کند. فروشگاهی که علاوه بر فروش، خدمات پس از فروشی مثل تعمیر گاوصندوق، جابجایی و حمل گاوصندوق را نیز در خدمات خود دارد.

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

انواع سیف باکس

انواع سیف باکس

همانطور که گفته شد سیف باکس های متناسب با نیاز های مختلف ساخته و به فروش می رسند، که هر کدام قابلیت ها و مزایای خاص خودشان را دارند.

مثلا گاوصندوق های دیجیتال دارای قفل های بایومتریک و دیجیتال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله قفل گاوصندوق را مطالعه کنید. یا مثلا گاوصندوق آسانسوری که به عنوان سیف باکس ویترینی هم شناخته می شود، قابلیت نقش آفرینی هم زمان به عنوان گاوصندوق امن و ویترینی شکیل را دارد.

سیف باکس دیجیتال

همانطور که پیش تر توضیح داده شد، سیف باکس های دیجیتال بر اساس مجهز بودن به قفل رمز های دیجیتال بایومتریک قطعا دارای امنیت بیشتری نسب به سایر سیف باکس ها هستید. به همین خاطر برای تعیین قیمت سیف باکس های دیجیتال تولید کنندگان و ارائه دهندگان گاوصندوق های دیجیتالی فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرند و هر سیف باکس دیجیتالی بر اساس قابلیت ها و آپشن هایی که دارد قیمت گذاری میشود.

به عنوان مثال قیمت گاوصندوق اثر انگشتی و اسنکر چشم نسبت به گاو صندوق های رمزدار به علت کاربری راحت تر و امنیت بالاتر و به کارگیری سیستم تشخیص هویت بیومتریک کمی گران تر است.

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

سیف باکس اثر انگشتی

همانطور که گفته شد، سیف باکس های دیجیتالی نسل جدیدی از گاو صندوق‌های پیشرفته هستند به جای کلید مکانیکی با استفاده از رمز عبور و حتی اثر انگشت و اسکن عنبیه چشم باز می شوند. سیف باکس اثر انگشتی نیز جز همین دسته است.

گاوصندوق اثر انگشتی این امکان را برای شما فراهم می کند که امنیت بیشتری را برای اشیا داخل سیف باکس فراهم آورید. استفاده از سیف باکس اثر انگشتی دسترسی به اشیا ارزشمند شما را منحصر به خودتان می کند.

عمده استفاده از سیف باکس های اثر انگشتی در هتلداری است. معمولا هتلداران با هدف افزایش آرامش خاطر و رضایت مشتریان از این سیف باکس ها در هر اتاق استفاده می کنند، تا مسافران بتوانند وسایل ارزشمند خود را در آن‌ها قرار دهند.

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

سیف باکس هتلی

سیف باکس هتلی

یکی از دغدغه ها مهم هتل داران و میهمانان هتل، حفظ مداک و امال مهم در حین اقامت در هتل است. تا بتواند بدون نگرانی و دغدغه از هتل خارج شده و از امنیت مدارک و اموال خود در هتل اطمینان خاطر داشته باشد

سیف باکس هتلی معمولا سایز کوچکی دارد و فضای زیادی را نمی گیرد و حتی می تواند برای حفظ زیبایی اتاق در داخل کمد هم نصب شود. در ادامه لیستی از سیف باکس های هتلی را مشاهده خواهید کرد.

سیف باکس خانگی

سیف باکس های خانگی نیز متناسب با نوع نیاز خریدار، فضایی که در اختیار دارد، بودجه خرید و.... انواع مختلفی دارند. ولی از آنجه که علت خرید اکثر خریداران سیف باکس خانگی جلوگیری از سرقت و حفظ اشیا گران قیمت است، خرید گاوصندوق خانگی سنگین پیشنهاد می شود.

برای خرید گاوصندوق خانگی با ما تماس بگیرد. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

سیف باکس روستیک

سیف باکس روستیک برای مجموعه هایی مثل دفاتر هواپیمایی و هتل هایی که نخواهند استانداردهای حریق رو رعایت کنند مناسب است. گاوصندوق روستیک برای قرار دادن اوراق در فاصله ی کم زمانی، و فقط برای جمع اوری اوراق در یک محفظه مناسب است.

سیف باکس ضد سرقت

گاوصندوق های ضد سرقت در مدل های مختلفی تولید می شوند ولی به طور کلی تمامی آنها دارای یک لایه های درونی در قسمت داخلی خود هستند. لایه های درونی در صورتی که آسیبی به انبار وارد شود، آژیر خطر را به صدا درآورده و چهار ضامن از چهار طرف درب گاوصندوق را قفل می کند. در این صورت حتی مالک گاوصندوق نیز نمی تواند گاوصندوق را باز کند و برای دسترسی به داخل آن و بازگشایی گاوصندوق باید به نمایندگی آن مراجعه کند.

سیف باکس کاوه

سیف باکس کاوه، تولیدی ایرانی با تنوع بسیار محصولات در حوزه خانگی، هتلی، بانکی، آسانسوری، و... است. یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت، گاوصندوق طلافروشی است. برای خرید سیف باکس های کاوه، به نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران مراجعه کنید.

خرید سیف باکس

سیف باکس های موجود در سایت سیف کاوه طیف وسیعی از برندهای معتبر تولید کننده سیف باکس را در بر می گیرد. ما بهترین و پر تقاضاترین مدل های سیف باکس موجود در بازار گاوصندوق ایران را برای شما گردآوری کرده ایم. سیف باکس های مثل ایگل، دیپلمات، آرکا، و سیف باکس پاد پولاد، که همه جزو بهترین نمونه های سیف باکس به شمار می آیند.

می توانید برای مطلع شدن از چند و چون این محفظه های نگهداری اشیا با مشاورین ما در ساعات اداری تماس بگیرید تا راهنمای خرید شما باشند.

لیست قیمت گاوصندوق ارزان را از ما بخواهید.

قیمت سیف باکس

اگر تعریف کوچک بودن اصطلاح سیف باکس در مقایسه با گاوصندق را در نظر بگیرم، معمولا سیف باکس های قیمت پایین تری در قیاس با گاوصندوق ها دارند. دلیل قیمت پایین سیف باکس ها را می توان در امنیت کمتر در مقایسه با گاو صندوق، مواد اولیه استفاده شده و... دانست.

برای خرید سیف باکس ارزان با ما تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم