بازدید 13198
۱

استقلال و پرسپولیس به الهلال و الدحیل می‌خورند؟

کد خبر: ۱۰۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹ 20 April 2021

تا به اینجای کار تیم فولاد یکی از تیم های دوم صعود کننده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و پرسپولیس و استقلال هم با توجه به وضعیت فعلی مقابل الدحیل و الهلال بازی خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ليگ قهرمانان این فصل سه تيم از پنج تيم دوم گروهها در منطقه غرب آسيا به دور بعد صعود خواهند کرد. هر چند اين مورد برای بازی های شرق آسيا نیز لحاظ خواه شد.

تا به این جای کار و تا پایان هفته دوم رقابت های مرحله گروهی رقابت های غرب آسیا، تيمهای دوم از گروه های یک، سه و چهار امتیازات بیشتری دارند و 4 امتیازی هستند و به همین دلیل شانس بیشتری برای صعود دارند. از این رو و با ادامه این وضعیت تیم های الدحيل، استقلال تاجيكستان و فولاد از شانس بیشتری برای صعود برخوردار هستند.

چگونگی ديدار های حذفی و تقابل تیم ها در گروه های مختلف از پیش تر مشخص شده است. طبق اين جدول اگر تيم های دوم از گروههای يک و سه و چهار باشند آن گاه صدرنشين گروه 5 (فعلا پرسپوليس) با تيم دوم گروه 3 (فعلا الدحيل) بازی می كند و تيم اول گروه سه (تا به این جای کار استقلال) ميزبان تيم اول گروه يک (تا به این جای کار الهلال) خواهد بود!

هر چند بی شک در بازی های باقی مانده جدول گروه ها دستخوش تغییر و تحول های زیادی خواهد شد و به نوشته طرفداری هم فولاد می تواند خود را به صدر جدول برساند و هم تراکتور می تواند با پیروزی در بازی های باقی مانده خود را به عنوان یکی از تیم های صعود کننده، معرفی کند.

به هر ترتیب اگر در ادامه بازی ها به جای تيم دوم گروه چهار، تيم دوم از گروه 5 بيايد، صدرنشين گروه سه (تا به این جای کار استقلال) با صدرنشين گروه 5 (تا به این جای کار پرسپوليس) دربی آسیایی را برگزار خواهند کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل