احتمال سقوط نارنجی‌ها دو برابر شد

خبر بد برای سایپا؛ هم نساجی برد، هم ذوب‌آهن

بازنده بزرگ مسابقات این هفته لیگ، سایپا با مدیریت مهرداد سراجی بود که تیم نارنجی پایتخت را برای نخستین بار به لیگ دسته اول نزدیک کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۸۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 13 July 2021
|
6975 بازدید

در شب پایانی هفته ۲۷ لیگ برتر بیستم، دو تیم پایین جدولی و در خطر سقوط نساجی قائمشهر و ذوب‌آهن اصفهان با برتری مقابل حریفان میانه جدولی شانس بقای خود را افزایش دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، امشب سه بازی برای پایان مسابقات هفته ۲۷ لیگ برتر برگزار شد که پیکان در خانه رفسنجان به تساوی رسید و ذوب آهن اصفهان در یک بازی نفسگیر خارج خانه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. همچنین نساجی با تک گل زودهنگام خود، پدیده مدعی برای کسب سهمیه آسیایی را در قائمشهر مغلوب کرد تا به بقا امیدوارتر شود.

خبر بد برای سایپا؛ هم نساجی برد، هم ذوب‌آهن

ذوب آهن در نیمه نخست میزبان خود را در مسجدسلیمان با سه گل درهم کوبید اما با آغاز نیمه دوم بیش از حد در لاک دفاعی فرو رفت و ظرف ۲۰ دقیقه دو گل خورد! ذوبی‌ها شانس آوردند که دقیقه ۹۴ شوت حسینی به تیر افقی دروازه شان خورد و گل نشد تا سه امتیاز شیرین و جانکاه را از مسجدسلیمان سوغات ببرند.

نساجی هم با گل دقیقه ۱۲ پدیده مشهد را شکست داد و با سایپا اختلاف دلگرم کننده ای ایجاد کرد. پدیده می توانست با غلبه بر نساجی ۴۰ امتیازی شده و به رتبه چهارم لیگ جهش بلندی داشته باشد اما آنها حریف انگیزه مازندرانی ها نشدند.

به این ترتیب بازنده بزرگ مسابقات این هفته لیگ، سایپا با مدیریت مهرداد سراجی بود که تیم نارنجی پایتخت را برای نخستین بار به لیگ دسته اول نزدیک کرده است.

ماشین سازی تبریز هم به طور رسمی و قطعی به لیگ دسته اول سقوط کرد تا تبریز یک سهمیه خود را در لیگ برتر پس از سالها از دست بدهد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات