گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

کد خبر: ۱۰۶۳۹۸۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 14 July 2021
|
5855 بازدید

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

گزارش سال عملکرد تبلیغات بازار با سه شیوه «تبلیغات در جستجو»، «تبلیغات در گشت و گذار» و «تبلیغات در ویدیو» منتشر شد و این گزارش از طریق این لینک قابل دریافت است. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

بر اساس این گزارش، در سال ۹۹ «تبلیغات در جستجو» توانسته بیش از ۲۳ میلیون نصب به تبلیغ‌دهندگان بدهد. ابزار «تبلیغات در ویدیو» ۷۴۲ میلیون آگهی برای کاربران ویدیو بین پخش کرده و ۲۶ میلیون بازدید روزانه از ردیف «تبلیغات در گشت و گذار» ثبت شده است. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

استفاده‌کنندگان از ابزار «تبلیغات در جست‌وجوی بازار» در این گزارش می‌توانند نرخ هزینه متوسط تبلیغات (CPI) در جستجوی بازار را در دسته‌های مختلف ببینند.

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

در این گزارش آمار گوناگونی از جمله هزینه‌ی جذب کاربر در هر دسته برنامه یا بازی، و بیشترین تعداد بازدید غیر تکراری تبلیغ ویدیویی یک برنامه در ماه، و رکورد نمایش آگهی «تبلیغات در گشت و گذار» در یک روز وجود دارد. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

ضریب نفوذ تبلیغات ویدیویی به تفکیک استان و نرخ تبدیل انواع حراجی در تبلیغات در جستجو از دیگر بخش‌های این گزارش است. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

بازار از دی ۹۷ وارد بازار تبلیغات شد و سال ۹۹ از طریق ابزارهای تبلیغات ویدیو و گشت‌وگذار، سبد محصولات خود را توسعه داد. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

این گزارش بر اساس عملکرد همه‌ی شیوه‌های تبلیغات در بازار در سال ۹۹ تدوین شده است. 

پشتیبانی بازار (developers@cafebazaar.ir) همواره پاسخگوی سوالات استفاده‌کنندگان از این ابزارها است. 

همچنین می‌توانید برای ارتباط مستقیم و دریافت مشاوره از کارشناسان این فرم را پر کنید. 

گزارش سال عملکرد شیوه‌های تبلیغات در جستجوی بازار منتشر شد

کافه بازار به دلیل ارائه خدمات جدید توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند تا جاییکه در این اپیلیکیشن پیام‌های اصلی برای تبلیغات با عناوین مختلف مطرح می‌شود:

  • بازار یک رسانه‌ی انتشار محتوا است.
  • تبلیغات روی رسانه بازار با استفاده از سه شیوه تبلیغاتی ( تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت و گذار و تبلیغات در ویدیو) صورت می‌گیرد.
  • شیوه‌های تبلیغات بازار در کنار یکدیگر راهی مناسب برای جذب کاربر و نصب هستند.
  • ابزارهای تبلیغاتی بازار به تبلیغ دهنده این امکان را می‌دهد که بداند از کجا و براساس چه کلمه و یا از چه بخشی نصب گرفته است.
  • بازار با همان روحیه انتشار گزارش، اکنون گزارش سیستم‌های تبلیغاتی خود را منتشر کرده است.
  • بازار (مثل گوگل) سعی در افزایش بهره وری تبلیغات از طریق بهبود محصول دارد. رشد و تغییرات محصول در سال اخیر موید این نکته است.

در این میان آنچه که برای مخاطبان ارزش آفرینی دارد این است که کافه بازار به عنوان رسانه جذب کاربر مبتنی بر محصول‌های تبلیغاتی است که با شیوه‌های متنوع سعی در جذب کاربر در رسانه کافه بازار دارد. همچنین کافه بازار مسیری بسیار نزدیک‌ و شفاف برای جذب کاربر است.

در این میان مدیران دیجیتال مارکتینگ، مدیران بازاریابی کسب و کارهای آنلاین و آفلاین، صاحبان کسب و کارهای موبایلی از جمله مخاطبان اصلی این گزارش است.

 

گزارش سال عملکرد تبلیغات در بازار 

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟