زمان سفر رییس فیفا به تهران و دیدار با رییسی

سال آینده اواخر ژانویه و یا فوریه (دی یا بهمن ۱۴۰۰) به ایران سفر خواهم کرد که با هم به تماشای فوتبال بنشینیم، فوتبال ایران را جشن بگیریم.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۳۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 09 September 2021
|
4995 بازدید

رییس فیفا با پاسخ مثبت به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که اواخر ژانویه یا اویل فوریه ۲۰۲۲ (دی یا بهمن ۱۴۰۰) به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال با جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار و گفتگو کرد.

اینفانتینو خطاب به همه هواداران فوتبال در ایران گفت: از ملاقات با رییس فدراسیون فوتبال، دوست عزیزم مفتخرم و بسیار خوشحالم. به همه اعلام می‌کنم که سال آینده اواخر ژانویه و یا فوریه (دی یا بهمن ۱۴۰۰) به ایران سفر خواهم کرد که با هم به تماشای فوتبال بنشینیم، فوتبال ایران را جشن بگیریم. به زودی شما را خواهم دید.

رییس یوفا پیش از این سه بار در دوران ریاست کفاشیان و تاج در ایران حاضر شده است که از این جمله باید به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. البته بسیاری از این سفرها برای اعمال فشار به ایران برای ورود زنان به ورزشگاه ها و عدم دخالت دولت در امور فوتبال بوده است.

در این سفر احتمال بسیار زیاد رییس فیفا با رییس جمهور ایران ملاقات خواهد داشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟