بازدید 4746

خانه خود را خنک نگه دارید!

با شروع فصل گرما یکی از معضلات اصلی افراد، حفظ سرما و خنکی محیط است؛ به طوریکه این وضعیت با قطعی مکرر برق نیز تشدید پیدا کرد. برای این مسئله افراد راهکارهای مختلفی ارائه می دهند؛ اما یکی از راه های حفظ سرما و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی نصب و استفاده از پنجره های دوجداره است.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 12 September 2021

اما جالب است بدانید این تنها فایده پنجره های دوجداره نیست. این پنجره ها علاوه بر جلوگیری از ورود خروج سرما در فصل تابستان، باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصل سرما نیز می شوند و این خود عاملی برای حفظ بیشتر انرژی و صرفه جویی در مصرف می شود.

یکی از نکات مهم دیگر، انتخاب بهترین نوع پنجره های دو جداره می باشد که هم قیمت مناسبی داشته باشند و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. در ادامه به بررسی قیمت یکی از بهترین انواع آن یعنی پنجره های دو جداره وین تک خواهیم پرداخت.

خانه خود را خنگ نگه دارید!

چرا وین تک؟

اگر بخواهیم به طور خاص به این سوال پاسخ دهیم باید ویژگی های پنجره های وین تک را مورد بررسی قرار دهیم. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

صرفه جویی در مصرف انرژی: ویژگی بارزی که در پنجره دو جداره وین تک دیده ی شود صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 33 درصد می باشد که این عدد در نوبه ی خود می تواند عدد چشمگیری باشد. در واقع این نوع پنجره ها را می توان عایق مناسب حرارتی معرفی کرد که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.

تنوع در مدل ها: از آن جایی که درب و پنجره یکی از موارد مهم در طراحی معماری می باشند. به همین دلیل شرکت وین تک با تولید پنجره های متنوع انتخاب را برای شما آسان تر کرده و می توانید متناسب با معماری ساختمان از انواع پنجره دو جداره وین تک بهره ببرید.

عایق صوتی: با توجه به ساختاری که پنجره های دو جداره وین تک دارند می توان آن ها را بهترین عایق صوتی معرفی کرد که برای کنترل صدا بسیار کمک کننده باشد.

عایق گرد و غبار: استفاده از بهترین نوع لاستیک های درزبندی با طراحی خاص باعث شده است که هیچ نوع گرد و غباری از این نوع پنجره ها عبور نکرده و بتوان محیطی تمیز را به وسیله ی آن تجربه کرد. 

مقاومت در برابر نفوذ آب باران: در این نوع پنجره ها به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی که دارای شیار ها و دریچه هایی برای تخلیه آب می باشد، شاهد عدم نفوذ آب باران به داخل می باشیم .

مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف:  در رابطه با میزان مقاومت این نوع پنجره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت حرارتی تا دمای 150 درجه سانتی گراد

مقاومت حرارتی در دمای -40 درجه سانتی گراد

مقاومت تغییر رنگ در برابر تابش اشعه ماورا بنفش خورشید

مقاومت نقطه جوش پروفیل

مقاومت در برابر انواع ضربه در دمای زیر صفر

مقاوم در برابر آتش: یکی از خطراتی که همواره برای ساختمان های مسکونی، تجاری و ... وجود دارد خطر آتش سوزی می باشد. با توجه به متریال مورد استفاده در ساخت پنجره های دو جداره وین تک می توان آن را پنجره ای مقاوم در برابر آتش سوزی معرفی کرد.

قابلیت تعویض با پنجره های قدیمی: شاید تعویض پنجره های دو جداره با پنجره های قدیمی دغدغه بسیاری از افراد باشد اما طراحی این نوع پنجره ها به گونه ای است که بدون هیچ گونه تغییرات عمده ای در ساختمان می توان آن را جایگزین پنجره های قدیمی کرد.

سهولت و سرعت در نصب: با توجه به موضوعی که در رابطه با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دو جداره وین تک بیان شد؛ اگر در نصب این نوع پنجره ها از متخصصین مربوط به این کار کمک بگیرید خواهید دید که در زمانی کوتاه می توان آن ها را نصب کرد.

عدم نیاز به رنگ کاری: با توجه به این که در پنجره دو جداره وین تک هیچ گونه پوسیدگی و خوردگی وجود ندارد نیاز به استفاده از سرویس کاری و رنگ کاری نمی باشد.

خانه خود را خنگ نگه دارید!

چه عواملی بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر گذار می باشد؟

برای برآورد قیمت پنجره دو جداره بهتر است عوامل زیر را در نظر داشته باشید تا به یک نتیجه گیری اصولی و درست دست یابید.

اندازه پنجره: طبیعی است که هر چه اندازه پنجره مورد نظر بزرگتر باشد قیمت تمام شده هم بالاتر خواهد بود.

تعداد پنجره ها: تعداد پنجره های مورد استفاده در یک محیط می تواند در قیمت تمام شده تاثیر مستقیمی داشته باشد. برای مثال هنگامی که تعداد پنجره ها بیشتر شود دستمزد نصاب هم بالاتر خواهد بود.

نوع شیشه مورد استفاده: پیشرفتی که در حوزه شیشه های به کار رفته در پنجره های دو جداره به وجود آمده است می تواند نشان دهنده ی این موضوع باشد که نوع آن در قیمت تمام شده پنجره ها تاثیر گذار است. به طور مثال قیمت شیشه های رفلکس بالاتر از شیشه های معمولی خواهد بود.

جنس پروفیل پنجره دو جداره: معمولا پروفیل ها را از جنس آلومینیوم و یا یو پی وی سی می سازند که می توان متناسب با نوع کاربرد و قیمت یکی از آن ها را انتخاب کرد. معمولا قیمت پروفیل های آلومینیومی بالاتر است و این موضوع به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن نسبت به پروفیل های یو پی وی سی می باشد.

شکل و سبک پنجره دو جداره: نوع پنجره می تواند تعیین کننده میزان متریال اولیه در ساخت آن باشد و همین موضوع می تواند قیمت آن را دچار تغییر نماید.

ابزار و یراق آلات: معمولا قیمت یراق آلات به عواملی همچون سایز اسپانیولت، برند و کشور سازنده، نوع یراق آلات مصرفی، نوسانات ارز و ... بستگی دارد.

برند سازنده پنجره دو جداره: با افزایش تعداد کارخانه های ایرانی، قیمت پنجره دو جداره نسبت به سال هایی که این پنجره ها به صورت وارداتی در دسترس بودند کاهش یافته است. البته به طور کلی ممکن است تفاوت هایی در قیمت محصولات برند های مختلف به چشم آید.

نرخ ارز: اگر چه نیاز داخل به پنجره های دو جداره در داخل ایران تامین می شود اما با توجه به این که برخی از مواد اولیه ساخت این نوع پنجره ها در داخل وجود ندارد تولید کنندگان مجبور به واردات می شوند و این خود در تعیین قیمت تمام شده موثر است.

خانه خود را خنگ نگه دارید!

اما جالب است بدانید علاوه بر پنجره های دوجداره یکی از تولیدات دیگر پارتیشن های شیشه ای است که به عنوان عایق صوتی مناسبی در محیط ها عمل می کند. در واقع، پارتیشن دوجداره Upvc پارتیشنی عایق جهت فضا و محیط هایی است، که نیاز داریم قسمتی از آن را کاملا جدا کنیم. پارتیشن دوجداره موجب بهینه سازی محیط وسیع و بدون دیواره می شود. پارتیشن دوجداره upvc تاثیر بسیار زیادی بر روی امنیت اطلاعات شنیداری می گذارد و فضایی کاملا بدون سرو صدا، مناسب اتاق های جلسات، مدیریت و اتاق سرور ایجاد می کند. اما برای تهیه و اطلاع از قیمت پنجره های دو جدراه و یا پارتیشن دوجداره بهتر است از مجموعه ی معتبر استناد کنید. مجموعه آرکوین از جمله تولید کنندگان موفق در این حوزه است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها به سایت این مجموعه مراجعه نموده و یا با شماره 02188783212 تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات