دو هزار و هشتصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات نوباوه درباره واکنش روحانی به حوادث آبان ۹۸ / چهره اصولگرا: با پول نذری گردهمایی‌های احزاب را برگزار می‌کنیم / خوش چهره: دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هاشمی طبا: در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است! / فریدون عباسی: منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم / واکنش محمود صادقی به اظهارات اخیر ائمه جمعه / پیشنهاد بانوی نماینده به رئیس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید / برخی بزرگان سکوت کردند، چون در انتصابات دخالت داشتند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۱۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 15 November 2021
|
59447 بازدید
|

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بسیجی‌ها مانور در فضای مجازی برگزار می‌کنند

سردار سلیمانی، ئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: رزمایش سراسری ثامن با حضور چهار میلیون بسیجی در فضای مجازی برگزار خواهد شد. این رزمایش یک رویداد خلاقانه در فضای مجازی است که با حضور گسترده بسیجیان در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

یک نماینده: طبق مصوبه مجلس، شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره مصوبه اخیر مجلس درباره قمار گفت: شمشیربازی و سوارکاری، استثنائات قانون مبارزه با قمار هستند. او گفت: شرط‌بندی در شمشیر بازی و سوارکاری اعم از شتر سواری و قاطر سواری مشکلی ندارد. این موضوع نص صریح فقه است و بر اساس روایات و مراجع است. غضنفرآبادی تاکید کرد: شرط‌بندی روی مسائل دفاعی یا هر چیزی که سیستم دفاعی ما را تقویت کند اشکالی ندارد. شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد. او گفت: خارج از این موارد که استثنا شده، شرط‌بندی را جرم می‌دانیم.

سوریه واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرد

سایت اتاق بازرگانی تهران نوشت: دولت سوریه مجوز واردات خودرو ایرانی را لغو کرده‌ است. این تصمیم در حالی از سوی دولت سوریه اتخاذ شده که از سال‌های گذشته، ایران‌خودرو کارخانه‌ای با سه سالن مجهز در این کشور احداث کرد و در حالی افزایش صادرات خودرو یکی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در دولت سیزدهم اعلام شده‌ که سوریه به عنوان یکی از کشورهای همسو با دولت ایران، واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرده‌ است. بررسی‌های روابط عمومی اتاق تهران نشان می‌دهد که مجوز واردات خودرو ساخت ایران از سوی دولت سوریه، طی دست‌کم یک‌سال‌ونیم اخیر لغو شده‌ است و هیچ خودرو تولید داخل به این کشور اجازه ورود به این کشور را ندارد.

دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد

محمد خوش‌چهره با اشاره به تجربه مهم صدا و سیما در دوره اصلاحات گفت: در این دوره صدا و سیما نشست‌هایی ترتیب می‌داد و مناظره‌های مهمی برگزار می‌شد. شخصا رو در روی وزرا می‌نشستیم و بحث کارشناسی می‌کردیم. حتی یادم هست در دوره‌ای که وزیر آقای خاتمی در بحث مغلوب شده بود، رییس جمهوری وقت در جلسه اشاره کرده بودند که طرح فلانی درست و قابل بررسی است. می‌بینید نظام تصمیم‌گیری در این شرایط چقدر امکان سالم‌سازی دارد اما از دولت نهم به بعد وزرا به تنهایی برای دفاع از عملکردشان حاضر می‌شوند و من امیدوارم سازمان صدا و سیما این برنامه‌ها را مجددا راه‌اندازی کند. وی گفت: من همان‌قدر که خوش‌بین هستم، احساس نگرانی می کنم و معتقدم که دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد. لازم است دولت به سرعت در انتصابات خود بازنگری و حساسیت افکار عمومی را در این حوزه برطرف کند. فرمانده گروهان هر قدر هم خوب عمل کند، نمی‌تواند فرمانده لشکر شود و این نکته را نمایندگان مجلس در خصوص وزیر آموزش و پرورش درست تشخیص دادند اما برای حل بحران و حرکت رو به جلو، لازم است که دولت در حوزه انتصابات خود بازنگری لازم را به عمل بیاورد.

برخی بزرگان سکوت کردند، چون در انتصابات دخالت داشتند

عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درخصوص سکوت برخی چهره‌های اصولگرا در برابر ماجرای انتصابات دولت گفت: برخی می‌گویند بعضی از آقایان در انتصابات دخالت داشتند، بالاخره یکی به دولت گفته است فلانی استاندار شود دولت هم قبول کرده است؛ بنابراین فلان شخص، دیگر چیزی علیه دولت نمی‌گوید، یکی وزیر معرفی کرده است. از سوی دیگر، چون سه ماه از دولت گذشته است دائم می‌گویند فرصت دهید! اگر به سمت نظارت بروند همان بازرسی‌ها و همان نیرو‌های دولت قبل روی کار هستند و هیچ پوستی نینداختن. چرا دستگاه‌های نظارتی برای این همه سازمان‌ها اعم از سازمان حمایت از مصرف کننده و... به کار نمی‌افتد؟ چرا دولت از این‌ها تقاضا نمی‌کند که ظرف یک هفته ببینند چرا این قیمت‌ها این گونه شد.

اولین توئیت بهادری جهرمی پس از انتخاب به عنوان سخنگوی دولت

بهادری جهرمی پس از انتخاب به عنوان سخنگوی دولت توئیت زد. علی بهادری جهرمی در توئیتر نوشت: رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُواْ قَوْلِی

گفتنی است؛ در نشست دیروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است.

نوروزی: مصاحبه منتشره از من درباره آبان ۹۸ جعلی است

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مصاحبه منتشر شده از من درباره اغتشاشگران آبان ۹۸ جعلی بوده و تولید گروهک تروریستی منافقین است. حسن نوروزی در گفتگو با خانه ملت، درباره انتشار یک مصاحبه از وی درباره حوادث آبان ماه ۹۸، گفت: یک خبرنگار جعلی از من سوال کرد: نظر شما درباره محاکمه کسانی که انسان‌ها را در آبان ماه ۱۳۹۸ کشتند چیست؟ طرح این سوال برای من بسیار تعجب برانگیز بود، چون در آبان ماه ۹۸ کسی، کسی را نکشت. نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: بحث این بود که در آن مقطع زمانی افرادی اقدام به آتش زدن شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بانک‌ها کردند و در شهر پرند اغتشاشگران تمام بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک شرکت آتش زدند یا در شهر رباط کریم و شهر گلستان در حوزه انتخابیه بهارستان اغتشاشگران چندین بار شهرداری را آتش زدند. وی افزود: من به آن خبرنگار جعلی گفتم این سوال شما یعنی چه؟ شما می‌خواهید چه کسی را محاکمه کنید؟ شما تخریبگر و آدمکش را می‌خواهید بر نیرو‌های دفاعی حاکم کنید؟ احساس کردم این خبرنگار از منافقین باشد که قطعا هم بود، گفتم می‌خواهید من را محاکمه کنید؟ سپس گوشی را قطع کردم. نوروزی بیان کرد: منافقین این خبر را پخش کردند که بنده جزو کسانی بودم که به مردم شلیک کردم در حالی که حرف من این بود که در رابطه با اغتشاشگران آبان ۹۸، انگلیس دادگاهی تشکیل داده و به دفاع از آن‌ها پرداخته است. وی ابراز کرد: انگلیس بابت جنایت هایش در جنگ جهانی اول و دوم، شهادت نواب صفوی، آیت الله سعیدی، آیت الله غفاری و مرحوم مصدق باید در ایران محاکمه شود.

پیشنهاد بانوی نماینده به رئیس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود، زیرا موجب کم رمقی وزرا خواهد شد.سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر تسریع در تغییر یا ابقای مدیران دولتی گفت: حرکت کند تغییر یا ابقای مدیران یکی از ایرادهای وارد بر دولت سیزدهم است، چراکه بسیاری از پروژه‌ها در مناطق مختلف به دلیل همین موضوع بدون پیشرفت مانده‌اند. اگر قرار است مدیری بماند، باید ابقای او سریع اتفاق بیفتد تا انگیزه کار کردن داشته باشد و پیگیری‌ امور زودتر انجام شود.وی افزود: به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود؛ البته دیدارهای مردمی رئیسی قابل تقدیر و تحسین است و سرکشی‌ها باید انجام شود، اما سفرهای فشرده آخر هفته‌ها پس از فعالیت چند روزه در طول پنج روز، موجب کم رمق شدن وزرا خواهد شد و همین در تغییر و تحولات و تأخیر در برنامه‌ریزی‌های زیرمحموعه آنها اثرگذار است.محمودی اضافه کرد: این سفرها هر دو هفته یا هر یک ماه یک بار قابل انجام و بهتر از سفرهای هر هفته است. در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های حوزه انتخابیه‌ام پیشرفتی نداشته و کسی هم پاسخگو نیست، چراکه هنوز تغییر و تحولی رخ نداده و همه سردرگم هستند. به همین علت باید ابتدا سردرگمی‌ها حل شوند.

چهره اصولگرا: با پول نذری گردهمایی‌های احزاب را برگزار می‌کنیم

شاکری با بیان اینکه پرداخت این یارانه نه منظم است و نه عدد و رقم منطقی دارد ادامه داد: ما هم اکنون بر اساس حق عضویت از اعضا مبالغی را دریافت می‌کنیم، ولی وقتی بخواهیم یک گردهمایی و یا کنگره‌ای برگزار کنیم به دلیل هزینه‌ بالای آن، با استفاده از خیرین و یا افرادی که نذری دارند و می‌خواهند در این راه هزینه‌ای بکنند، این مراسم‌ حزبی را برگزار می‌کنیم وگرنه دوستان ما همه جانباز هستند و قدرت پرداخت هزینه‌های این چنینی را ندارند.دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید فدای نظام بشویم، همه ملت پای این اندیشه‌ها ایستاده اند و احزاب هم باید خودشان را فدای ملت کنند، ولی در حال حاضر عده‌ای در احزاب هستند که اصل فتنه و اصل به هم ریختن مسائل مملکت این‌ها هستند.وی افزود: وقتی رهبری اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت را مطرح می‌کنند آن‌ها بحث بوسیدن پنچه گرگ را مطرح و اعلام می‌کنند که باید کدخدا را راضی کنیم. حزبی که مقابل خواست ملت و نظام ایستاده، چه تحزبی است که نظام باید آن‌ها را قبول کند؟

واکنش محمود صادقی به اظهارات اخیر ائمه جمعه

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در شرایط فعلی اگر ائمه جمعه راجع به مسأله روز صحبت می‌کنند، بهتر است به نوعی حکم مرهم روی زخم مردم را داشته باشند و با مردم همصدا باشند. سعی در توجیه رفتارهای نابه‌جای مسئولان، مردم را ناراحت می‌کند.محمود صادقی در گفت‌‌و‌گو با ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر ائمه جمعه و توجیه برخی مشکلات معیشتی و انداختن بار همه مشکلات بر گردن مردم، بیان کرد: نماز جمعه ماهیت سیاسی دارد اما به نظر می‌رسد که قبل از ماهیت سیاسی، بیشتر رسالت عبادی و اخلاقی دارد و توصیه به تقوا از لوازم خطبه‌های نماز جمعه است.وی افزود: قاعدتاً اگر مردم از تریبون نماز جمعه پیام تقوا را دریافت کنند، رسالت اصلی نماز جمعه انجام می‌شود. موضوع اخلاق فردی و اخلاق اجتماعی از اولویت‌هاست البته طبیعتاً شخصی که توصیه به تقوا و اخلاق می‌کند، طبق آموزه‌های قرآنی باید خود وارستگی اخلاقی داشته باشد تا بتواند در بین مردم مؤثر باشد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جنبه‌های سیاسی به معنای سیاست عام در نماز جمعه باید مطرح شود اما ورود به مسائل سیاسی و جناحی، شأن بالای جایگاه امامت جمعه و تریبون نماز جمعه را تقلیل می‌دهد و یکی از دلایل کاهش جمعیت حاضر در نماز جمعه‌ها این است که بسیاری از مردم احساس می‌کنند که تریبون‌های نماز جمعه در جهت اهداف سیاسی و جناحی مورد استفاده ابزاری قرار می‌گیرند و متأسفانه این موضوع شأن این جایگاه را تنزل داده است.نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار کرد: ظاهراً وقتی شرایط و دولت‌ها تغییر می‌کند، منطق برخی از ائمه جمعه نیز تغییر می‌کند. یک بار مطرح می‌کنند که مردم باید تنگناها را تحمل کنند اما در شرایط دیگر دائم منتقد دولت می‌شوند که وضع معیشتی مردم خوب نیست. به عنوان مثال در دولت آقای روحانی ترییون ائمه جمعه به تریبون مدافع معیشت مردم تبدیل شده بود اما با تغییر شرایط و در زمان دولت فعلی، گویا گفتمان دولت احمدی‌نژاد تکرار می‌شود و مردم را به تحمل تنگناها دعوت می‌کنند.

اظهارات نوباوه درباره واکنش روحانی به حوادث آبان ۹۸

یک نماینده مجلس گفت: رفتاری که دولت قبل در ماجرای بنزینی از خود نشان داد کاملا غیر مسئولانه بود، حتی بعد از اتفاقات هم رئیس جمهور وقت از خود سلب مسئولیت کرد تا مقصر شناخته نشود.بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث آبان ۹۸ و اعتراضات بنزینی، اظهار داشت: حوادث آبان ۹۸ زنگ خطری بود برای مسئولین بی تفاوت و بی برنامه کشور که اگر برنامه ای برای حل مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی نداشته باشند چنین اتفاقاتی برایشان رخ خواهد داد.وی ادامه داد: رفتاری که دولت قبل از خود نشان داد، کاملا غیر مسئولانه بود زیرا از اظهارات خود دولتمردان هم مشخص بود که تصمیمات در کجا گرفته و چگونه عملیاتی شد؛ حتی بعد از اتفاقات هم رئیس جمهور از خود سلب مسئولیت کرد تا مقصر شناخته نشود.نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رفتاری که رئیس جمهور قبل درباره گرانی بنزین انجام داد به نوعی نشان دهنده بی برنامه بودن دولت وقت بود. همچنین به نظر بنده این اتفاق هدایت شده بود و از چنین مسئله ای نمی توان آنقدر ساده انگارانه عبور کرد.نوباوه تصریح کرد: یک بار دیگر نیز چنین اتفاقی در آبان امسال در رابطه با بنزین صورت گرفت ولی شاهد بودیم که یک مدیریت درستی انجام شد تا فاجعه ای همانند ۹۸ اتفاق نیفتد؛ حتی در زمان دولت نهم و دهم نیز چنین اتفاقی حتی گسترده تر رقم خورد ولی شاهد بودیم در آن زمان با توجیه درست مردم هیچ اتفاق ناگواری صورت گرفته نشد.

وی افزود: زمانی که با مردم صادقانه صحبت شود، مردم نیز از آن سیاست حمایت خواهند کرد اما اگر همانند دولت قبل پشت پرده تصمیمات گرفته شود نتیجه‌اش آبان ۹۸ خواهد بود.این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاکمه مقصرین آبان ۹۸ بیان کرد: اگر باب محاکمه در کشور باز شود و شاهد رفتارهای قانونی دستگاه قضایی در موضوعات کلان باشیم قطعا در کشور شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.نوباوه تاکید کرد: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند تا مقصرین مشخص شود تا به اعمالشان برسند و همچنین این اتفاق سبب شود که دیگر شاهد چنین وقایعی در کشور نباشیم.

بازگشت بیش از یک میلیون مهاجر افغانستانی از ایران

بر اساس اعلام سازمان بین المللی مهاجرت، یک میلیون و ۳۱ هزار و ۷۵۷ پناهجوی افغان از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به کشورشان بازگشته‌اند. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۸ هزار تن از این افراد، تنها در هفته اخیر ماه اکتبر به افغانستان بازگشته‌اند. بر اساس این بیانیه، تنها در هفته پایانی ماه اکتبر، ۲۸ هزار مهاجر افغان از ایران بازگشته‌اند. در همین حال، شماری از خانواده‌هایی که در روز‌های اخیر به افغانستان بازگشته‌اند، از دشواری‌های مهاجرت غیرقانونی و چالش‌های اقتصادی شکایت دارند. این در حالی است که طالبان از جامعه جهانی می‌خواهد تا برای جلوگیری از افزایش مهاجرت‌های غیرقانونی، افغانستان را در بخش اقتصادی همکاری کند. از سوی دیگر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برای ۵ هزار خانواده آواره جنگ و خشکسالی در حوزه غرب افغانستان کمک کرده است.

فریدون عباسی: منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم

عضو کمیسیون انرژِی مجلس با اشاره به اینکه تاکنون تعداد انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم زیاد نبوده است، گفت: هرچند منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم، ذکر این نکته ضروری است که انتصابات فامیلی در دولت آقای رئیسی بزرگ می‌شود و نباید انتصابات را بیش از حد بزرگ کرد.

تصمیمات ستاد اقتصادی دولت برای بورس و بازار مواد غذایی

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت درباره سپرده گذاری از منابع صندوق توسعه ملی در صندوق تثبیت بازار سرمایه، مقرر شد مدیر عامل صندوق توسعه ملی مصوبات لازم در این زمینه را اخذ شود و به اجرا درآورد.جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در آن وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت تنظیم بازار مواد غذایی و خوراکی‌ها با توجه به تقسیم کار جدید و تفویض اختیارات و اقدامات مناسبی که دراین حوزه با مشارکت فعال بسیج و بازرسان وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت انجام شده، بیان کرد.وزارت جهاد کشاورزی همچنین در گزارش‌های جداگانه‌ای، وضعیت توزیع مرغ و تخم مرغ را با قیمت‌های مصوب و تحت نظارت، از طریق سامانه هوشمندی که به تازگی با نام «بازرگام» راه اندازی شده، تشریح کرد.پس از ارائه گزارش وزارت جهادکشاورزی مقرر شد تنظیم بازار در بخش مواد غذایی به گونه‌ای باشد که شاهد افزایش قیمت نباشیم و قیمت‌ها تثبیت شود.همچنین در این جلسه بر تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه از طریق منابع قانونی ازجمله صندوق توسعه ملی تاکید شد.در ادامه این جلسه، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از اقدامات خود در تنظیم بازار ارز و چگونگی نظارت بر مبادلات ریالی فعالان حوزه بازار ارز ارائه کرد و مقرر شد اقدامات در این زمینه با قدرت ادامه یابد.

هاشمی طبا: در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می‌کنم با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که در رابطه با نقدینگی داریم حل این شکل از مشکلات اقتصادی به سادگی نیست. در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است! اولویت ما در وهله اول این است که از این تخریب جلوگیری کنیم. مثل این است که شما در یک خانه‌ای باشید که در این خانه آب، برق و غذا داشته باشد اما این خانه اساس‌اش مشکل داشته باشد و بر سر صاحب خانه ویران شود. مردم این را باید بدانند که مسائل تورمی به راحتی قابل حل نیست. در حال حاضر اولویت ما تورم و مسائل معیشتی نیست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۳
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
نوروزی با این حرفهای امروزت قشنگ معلومه که آن جملات گفتی و الان داری ماست مالی میکنی!!؟
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
جالبه که نوروزی دارد در دفاع از مصدق صحبت می‌کند!!!!!!؟؟؟؟؟ به هر وسیله ای شده میخوا هند توجیه کنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
یکی نیست بگه"تو را با مصدق چکار"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شرط‌بندی رو موشک؟
بعد چه کمکی به تقویت دفاع کشور می‌کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
واکنش روحانی بد بود، اما واکنش نماینده‌ا که مسئولیت شلیک رو گردن گرفت، خوب و مسئولانه بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
ایشون دون می‌پاشن انگار. اول یه چیزی می‌گن، اگه جو موافق بود می‌گن آره، من اینو گفتم، اگه مخالف بود یهو می‌شه توطئه‌ی بیگانه و استکبار و منافق.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اقای هاشمی طبا بنده با شما هم عقیده هستم ولی کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
سوریه واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرد?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نظر دوستان اسد چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
اول دلیلش رو بررسی کن بعد به خودت فشار بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
ناشناس 10:40 خوب دليلشو بگو چرا مي پيچوني؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اقای نوباوه هرموقع مشارکت پائینه رای میاره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اصولگرایان! لطفاً سکوت بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
حداقل اصلاح طلب ها حرف زدن را بلدند هرچند هر دو جناح سر و ته مثل همند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
افغانها از چالشهای اقتصادی در ایران شکایت دارند؟؟؟!!!
ما از این همه هزینه همسایگی با این کشور به کجا شکایت کنیم؟ ما از هزینه های مهاجرین به کجا شکایت کنیم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات