آخرین آمار کرونا در ایران تا ۴ دی/ ۲۱ استان کشور مرگ و میر صفر و یک داشته‌اند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۶ میلیون و ۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۸۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 25 December 2021
|
19604 بازدید
|
۷
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۲۴ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۳۸۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۸۳۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۶ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۵۵ دوز واکسن در ایران که ۴۴۶ هزار و ۵۵۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۶۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۳۴۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۲۴ هزار و ۲۱۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

در شبانه رو گذشته ۲۱ استان کشور، پرگ و میر صفر و یک داشته اند، اما بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استان‌های فارس با ۷ نفر و تهران و کرمان با ۵ نفر بوده است.

همچنین ۲۷۸۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۳۱۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

هم اکنون صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، صفر شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بر اساس گفته خود آقای عین اللهی مجموعه مدیریتی کشور بخاطر کنترل بسیار موفق!!!! کرونا و مرگ ومیر بسیار پایین که در جهان کم سابقه بوده دچار رو سفیدی حاد شده اند!؟ اشکالی ندارد دکتر اخوی!! اگر با این تعریف‌ها از خودتان راضی میشوید خوب ادامه دهید!! مردم که واقعیت را با چشم خودشان دیده اند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
من که به یاد ندارم در این مملکت وقتی یک بحرانی پیش آمده یک مسئولی بگوید ما اشتباه کردیم واز مردم عذر خواهی کند؟همین بیماری را نگاه کنید با یک تصمیم غلط در وارد نکردن واکسن عزیزان مردم را سینه قبرستان خوابانده اند بعد کسی هم تا به حال به خودش اجازه نداده که بگوید ما اشتباه کردیم و مردم ببخشید!!!! تازه طلبکار هم هستند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
شما تا الان عذرخواهی کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
روزی که این بیماری از مملکت جمع شود و یک تحقیق درست صورت بگیرد آنوقت تازه متوجه می‌شویم که فاجعه ای در اثر بی خردی چند نفر گریبان مملکت را گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بیست ویک استان بایک و صفر مرگ در اثر واکسن های که قرار بود نسل ما را منقرض کند!!! ای داد از بیداد!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
یه سری از مردم باکرونا خداحافظی کردن ماسکا رو گذاشتن کنار!!!!!تا وقتی این افراد باشن تو جامعه کرونا از ایران ریشه کن نمیشه اینا دستگاه تولید ویروسن همینجور تو جامعه قدم میزنن ویروس رو پخش میکنن و حالا حالاها زهر کرونا به انسانها مونده اومیکرون هنوز خودشو نشون نداده این قصه سر دراز دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ما مردمان غرغری هستیم و همیشه منفی باف
تا پارسال که آمار مرگ و میرها بالا بود و واکسن نبود، غر میزیم که چرا این طور؟
امسال که آمارها پایین اومد باز غر می زنیم که واقعی نیست
مگر نه اینکه همون سازمان و کشوری که آمارهای 400 تا 500 کشته را در روز میداد، همین سازمان داره آمارها را میده
چطور اون آمار درست بود ولی این آمار درست نیست!!!؟
آمار غلط هست؟ خوب پس خودمون در این جامعه هم داریم زندگی می کنیم و آمار وحشتانک گذشته و امن شدن امروز را داریم می بینیم باز باید خودمون به کوری بزنیم؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات