بازداشت ۱۸۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم، گفت: با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح شهر قم، بیش ۱۸۰ نفر بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 30 December 2021
|
7956 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان، فرمانده انتظامی شهرستان قم، در تشریح خبر بازداشت ۱۸۰ معتاد متجاهر، گفت: طرح بازداشت معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با هدف توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاکسازی اطراف محیط‌های آموزشی، بوستان‌ها و تفرج گاه‌ها به مدت ۷۲ ساعت در شهر قم اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی مناطق آلوده و مناطق حاشیه شهر قم یکی از اولویت‌های کاری این فرماندهی است، گفت: در طول اجرای این طرح ۱۲۰ معتاد متجاهر و ۶۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ هزار و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...