بازدید 7970

واکنش عجیب به اعتصاب سایپایی‌ها: مدیرعامل ناکام در سودای سرپرستی فدراسیون فوتبال!

کد خبر: ۱۱۰۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ 15 February 2022

عملکرد مهرداد سراجی در باشگاه سایپا بعداز سقوط تیم والیبال نارنجی‌ها مورد اعتراض کارکنان قرار گرفته است و آنها از صبح روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام علیرضا دهقانی گزارشگر ورزشی صداوسیما ، بعد از سقوط تیم فوتبال سایپا به لیگ یک در فصل گذشته، انحلال تیم فوتسال بانوان باشگاه و حالا سقوط تیم پر افتخار والیبال سایپا و تصمیمات عجیب و غریب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان جهت جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم و آزاد کردن بازیکنانی مانند مهیار جباری و عارف حاج عیدی و امید دره که سابقه بازی در لیگ برتر بهمراه سایپا را داشته اند و جز سرمایه های نارنجی پوشان بوده اند که مربیان سایپا جهت پرورش این قبیل بازیکنان و ترانسفر آنان به تیم‌های بهتر زحمات زیادی را متحمل شده بودند، موجی از نگرانی در کارکنان باشگاه سایپا را بوجود آورد و باعث اعتراض آنها به وضعیت وخیم باشگاه شد.

کارکنان سایپا صبح دوشنبه و بدون هماهنگی با مدیرعامل باشگاه درب اتاق‌های خود را باز نکرده و همگی در کلبه خورشید باشگاه سایپا تحصن کرده و خواستار تصمیمات مدیران کارخانه سایپا برای جلوگیری از فروباشی و انحلال باشگاه شده اند.

در این میان سراجی که با حکم محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم مواجه شده، هنوز موفق به نقض آن رای نشده است و اعتراض خودجوش کارکنان باشگاه هم می‌تواند به نوعی تلافی عملکرد او در این مجموعه باشد که در آستانه جلسه مهم پنجشنبه در هیات‌رئیسه فدراسیون ، باعث کاهش شانس انتخاب سراجی به عنوان سرپرست موقت خواهد شد.

مدیرعامل مورد غضب کارکنان و مشاور سابقا رسانه‌ای اش که به گفته کارکنان یکی از عوامل سقوط تیم فوتبال بزرگسالان بوده، سعی کردند با وعده وعید به کارکنان جلوی ادامه اعتراض آنها را بگیرند و به گفته کارکنان مشاور معروف تقصیرات را به گردن یکی از عوامل سابق کارخانه که به تازگی رئیس هیئت مدیره شده است انداخت!

 به نوشته این گزارشگر تلویزیون، در انتهای این ماجرا از قول مهرداد سراجی به کارکنان باشگاه گفته شده است که روز ۵شنبه به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی می‌شود و از اول هفته آینده دیگر ضرورتی براب حضور در باشگاه سایپا نخواهد داشت!

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات