آخرین آمار کرونا در ایران تا هفتم اسفند/ ۲۲۴ بیمار دیگر حان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۱ میلیون و ۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۹۶۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 26 February 2022
|
14108 بازدید
|
۶
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۲ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۷۶۶ دوز اول و ۵۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۳۶۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۲ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۸۷۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۱ میلیون و ۶ هزار دوز واکسن در ایران که ۱۶۸ هزار و ۵۳۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۳۰ هزار و ۹۴۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۲۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۶ هزار و ۳۹۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۶۳۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۹۶۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۷ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۴۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۸۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.



بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۶ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
قاطی شده!!
امار برای دیروز (جمعه) است!!
اصلاح کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دیگه این کرونا رفتنی نیست و مهمان ما است کاری است که چین کرده ولی خیلی هم نمیبینم برا کسی مهم باشه چون افرادی که ماسک میزنن خیلی کم شدن
احتمالا چون طرف گرفته خوب شده یا واکسن زده با خودش میگه چرا ماسک بزنم در حالی که همین کار باعث انتقال سریعتر ویروس از فرد به فرد و ایجاد سویه جدید میشه
جمعه و شنبه هم به دلیلی تعطیلی جمعه آمار کم هست آمار سه شنبه و چهارشنبه باید ملاک باشه تازه اونم آمار واقعی نیست و خیلی بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
اعداد آمار با هم همخوانی ندارد ۱۸۴ شهر در وضعیت قرمز و ۷ هزار تست مثبت شده و تعداد تست روزانه هم که مشخص نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
نه به نظرم واقعا آمار مبتلاها پایین اومده، چون چند روز پیش که مادرم در بخش کرونایی های بیمارستان فیروزگر بستری شد همه تخت های بخش ریه یا همون بخش کرونایی ها پر بود اما الان دو سه تا تخت خالیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
سخنگوی ستاد کرونا درخواست بازگشایی و برگزاری کلاسها درتمام مقاطع دانشگاهها راداشته است. محیط و اتاق های دربسته خوابگاه ها و کلاس ها در فصل سرد و جابجایی دانشجویان با اتوبوس بین شهرها، یعنی انتقال کرونا به تمامی دانشجویان. در محیط سلف سرویس هم همه مجبور به درآوردن ماسک برای غذا خوردن هستند. سوال این است که در یک شهر غزیب چه کس میتواند از یک دانشجوی بیمار پرستاری کند، اورا به بیمارستان ببرد و برایش غذای مناسب و دمنوش گیاهی برای بیماری درست کند. از طرفی آیا محیط برای قرنطینه در خوابگاه وجود دارد؟ آیا میتوان یک دانشجوی بیمار را مجبور به بازگشت به خانه با وسایل حمل و نقل عمومی کرد؟
از طرفی با توجه به افزایش شدید هزینه اجاره منزل و مواد غذایی، امکان اجاره خانه و تهیه غذا به صورت شخصی نیز برای اکثریت دانشجویان وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
حدود بیست نفر از آشنایان ما در هفته پیش گرفتن که هیچکدام تست ندادن ، لطفاً برید واکسن بزنید ، متخصص میگه بزنید شما که سنت را مسخره میکنید حداقل به علم وو عقل احترام بزارید
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات