بازدید 35299
فوتونیوز تابناک

مشاور هاشمی رفسنجانی: از سعید قاسمی شکایت خواهد شد/یک کیلو ماکارونی ۳۴ هزار تومان/رکورد پرسپولیس در بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات: ۱۷۳ روز در ۲۰ ماه!

غلامعلی رجایی، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به هتاکی‌های سعید قاسمی به جماران گفت: کسانی که به امثال قاسمی تریبون می‌دهند به خودشان بیایند. در ایران حرف زدن قاعده و قانون ندارد و بعضا حتی به دلیل اینکه این‌ها خودی محسوب می‌شوند، مجازات ندارد. البته در حدی که من مطلعم از ایشان شکایت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 02 May 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۹
خوبه یک هفته بیشتره که تو اینترنت اخبار مربوط به گرونی آرد کارخونه های ماکارونی سازی و بلطبع افزایش قیمت ماکارونی داره درج میشه . خود من با توجه به این خبرها 3 روز پیش رفتم 120 بسته 700 گرمی از یک مارک درجه یک خریدم . فروشنده هم چون عمده خریدم بسته ای 8000 حساب کرد . الآن همون رو میخواستم بخرم باید حدود 3 میلیون پرداخت کنم درصورتیکه 3 روز پیش خریدم 960 هزار تومن . خدا رو شکر مفت در رفتم چون عاشق ماکارونی هستم
امثال قاسمی آب رو گل آلود می کنند و..... میشه بلای سر مردم، اگه راست می گویند و خیلی انقلابی اند همان موقع که ایشان ازش یاد می کنند به خودشان این جسارت ها رو میداد .
ایجاد دو دسته گی برای مردم هزینه داشته و دارد و خواهد داشت .آقای قاسمی
ماکارونی ۳۴ هزار تومان ، قبلا می گفتیم علی برکت ا... الان چه بگوییم؟
عیدی مردم رسید ماکارونی ۳۴ هزار تومان !
قیمت ماکارونی یعنی چیزی حدود 270 درصد افزایش پیدا کرده و این یعنی کنترل تورم و فقر هم قرار است از بین برود
با افزایش ۱۰% حقوق کارکنان دولتی ، خیلی در جهت برقراری عدالت و فقر زدایی تناسب وجود داره
باشه انقدر شما رسانه ها تفرقه نندازین دشمنان رو خوشحال نکنید ماه رمضان هم شما را تغییر نداد
آقای رئیسی ما عاشق چشم و ابروی شما نبودیم که بهتون رای دادیم ها هم ماکارونی رو گرون کردی هم اینترنت هم برنج هم کلی چیز دیگه
اگر شکایت خاتمی از سربار نسیه ای نتیجه داد شما هم شکایت کنید !!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
دنیا منتظر که مديريت خودمان را به انها صادر کنیم چرا انقدر باید صبر کنند
ماکارونی ۳۴ هرار تومن! رییسی مچکریم. نوش جان کسانی که هر روز تو تابناک کامنت میذاشتن که کِی میشه روحانی بره!!! بفرمایید ماکارونی.
دولت محرومان
باید ادبیات حرف زدن و سخنرانی کردن را آموخت. توهین و هتاکی رقیب اصلا خوب نیست و به یک عادت در همه اقشار جامعه تبدیل خواهد شد و استفاده از این ادبیات وحدت و یکپارچگی را مورد هدف تخریب قرار خواهد داد.
روسیه . خوش اومدی
درمراسم هاوروزهای مهم بهتراست ایندوتارو(سعیدقاسمی وحسن عباسی)دریک اتاق دربسته نگهداریدوالبته بهشون آرام بخش تزریق کنیدهم واسه خودشان خوبه هم برای جامعه!
رحمت هاتون رو اماده نثار به روحانی کنید... هیچ به یکسال هم نکشید این بشر بی عرضگی اش رو نشون داد...
از این آدم بی ادب بد دهن شکایت کنید تا معلوم شود چه کسانی پشتیبان او هستند
چشم!
الان آقای رئیسی دستور می دهند مشکل گرانی حل شود چون دغدغه گرانی دارد!
معاون اولش هم گفته همینکه وفور کالا داریم کافیه گرانی رو ولش کن!
دیگه آرزوت چه بگو تعارف نکن!
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که تورم بالای 300 درصد است و حقوق کارمندان سالی با منت 20 درصد افزایش می یابد و مسولین با افتخار از کارایی بالی خود سخن میگویند
ماکارانی 1800تومنی قبل از کرونا 34000هزار تومن الشکرومن انصاف
به سعید قاسمی باید گفت انقلابی ورشکسته!!
این است تدبیر مسئولان با کفایت!
این گرانی برای جلوگیری از بهره مند شدن بیشتر ثروتمندان از یارانه آرد است و در این میان هم اگر فقرا می توانستند با خرید ماکارونی کمی شکم خود را سیر کنند دیگر چنین قصدی نمی توانند بکنند و به محرومیت آنان اضافه میشود!
آفرین به این تدبیر مسئولان که جلوی برخورداری یارانه بیشتر ثروتمندان را می گیرند و فقرا و دیگر اقشار برخوردار را به فقر بیشتر سوق می دهند!
اگر امریکا سپاه رو تروریست میدونه ما هم نیروهای سنتکام رو تروریست اعلام کردیم ضمن اینکه بارها گفتید که تحریمها بی تاثیره پس چرا باید به این موضوع حساس باشید؟!!!!
مسئولین عربستان که همیشه اونهارو ذلیل میدونستیم این شهامت رو دارند که وقتی منافعشون ایجاب میکنه تغییر سیاست میدن و به امریکا جواب سربالا میدن.
امریکا برای حفظ منافع ملیش هر کاری که لازم میدونه میکنه همانطور که ما هم میکنیم. حالا چرا باید بگیم اون حق نداره ولی ما حق داریم؟!!!
بزرگترین اشتباهات دولت قبل که یکی دوتا نیست مثل نساختن مسکن به اندازه تقاضا و رضد جمیعتی همین ارز 4200 بود نه میشه حذف کرد نه میشه حذفش نکرد فقط باعث مولتی میلاردر شدن یک عده شد
ماکارونی 34000 تومان یعنی نزدیک 3 برابر 300درصد؟؟؟؟هیولای تورم افسار گسیخته با زندگی محرومین چه خواهد کرد
غمنگیز اینجاس که اگر هر کشوری به کشور ما حمله میمرد فیفا میگفت ورزش از سیاست جداست ، چه دنیای زیبایی که اگر جنگ بر علیه اروپا کشور های جهان اولی باشه همه چیز تغییر می کنه.
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری