بازدید 13653
ادعای عجیب عضو هیات مدیره استقلال :

کریمی یک تیم در لیگ برتر ایران می‌خرد!

کد خبر: ۱۱۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 31 July 2022

حجت کریمی مدعی شد در صورتی که شرایط مهیا شود قصد دارد یک تیم لیگ برتری در فوتبال ایران خریداری کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کریمی در مورد شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: حتما می دانید باشگاه استقلال نقل و انتقالات را به مصطفی آجورلو واگذار کرد و خدارا شکر شرایط بد نیست اما این فصل قهرمانی سخت تر از فصل گذشته است چون بازی ها با حضور تماشاگر است و از طرف دیگر تیم های دیگر هم بسیار قوی شده اند.

او ادامه داد: پارسال تماشاگر نبود، مشکلات دیده نمی شد اما این فصل به نوعی بازی ها زیر ذره بین برگزار می شود و مردم کوچکترین ایراد تیم را می بینند. ضمن اینکه در این فصل تیم های زیادی بازیکن با کیفیت جذب کرده اند و طبیعی است تکرار قهرمانی بسیار سخت است.

کریمی در مورد اینکه گفته می شود قصد دارد یک تیم لیگ برتری را خریداری کند گفت: ایشاالله قسمت شود این کار را انجام می دهم. دوست دارم تیمداری را تجربه کنم و اگر شرایط مهیا باشد یک تیم خواهم خرید.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او قرار است نساجی را خریداری کند یا نه هم گفت: اسم تیمی که می خواهم بخرم را تا نهایی شود نمی آورم. اگر این اتفاق رخ ندهد، تصمیم دارم یک مدرسه فوتبال حرفه ای در مناطق محروم تاسیس کنم و در آن استعدادهای فوتبال را پرورش بدهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات