بازدید 7905
با تحولات هسته‌ای و مذاکرات

رایزنی علی باقری و انریکه مورا در دوحه قطر / سفر حسین امیرعبداللهیان به چهار کشور قطر، عمان، کویت و امارات

رایزنی‌ها و گفت‌وگو‌ها پیرامون پرونده هسته ای ایران میان ایران و طرفین اروپایی و آمریکا با میانجی گری کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس، از جمله قطر و عمان وارد مرحله جدیدی شده است،به گونه‌ای که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با سفر به دوحه و مسقط، بار دیگر توجهات را به مذاکرات میان ایران و غرب سوق داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 21 June 2023

رایزنی علی باقری و انریکه مورا در دوحه قطر

بین الملل تابناک: رایزنی‌ها و گفت‌وگو‌ها پیرامون پرونده هسته ای ایران میان ایران و طرفین اروپایی و آمریکا با میانجی گری کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس، از جمله قطر و عمان وارد مرحله جدیدی شده است،به گونه‌ای که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با سفر به دوحه و مسقط، بار دیگر توجهات را به مذاکرات میان ایران و غرب سوق داد.

مورا: دیروز و امروز گفت‌وگوهای فشرده با باقری داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳

«انریکه مورا» معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد دیروز و امروز گفت‌وگوهای فشرده‌ای با «علی باقری‌کنی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات مختلف در دوحه قطر داشته است. 

او در توییتی در خصوص این دیدار افزود با باقری درباره «طیفی از موضوعات دشوار دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مسیر پیش‌رو درباره برجام» گفت‌وگو کرده است. 

به گفته مورا، دو طرف همچنین درباره موضوعات مرتبط با منطقه خلیج فارس شامل «استراتژی اتحادیه اروپا، نماینده ویژه جدید اتحادیه اروپا در امور منطقه خلیج فارس و توافق ایران و عربستان سعودی تبادل‌نظر خوبی داشتند». 

دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر کویت
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی و در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس در کویت حضور دارد با «شیخ احمد نواف الاحمد الصباح» نخست وزیر کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

این نخستین سفر رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به کویت است. وی پیش از این در سفر به قطر و عمان با مقامات این کشورها ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی کرد و درباره اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی به رایزنی پرداخت.

کویت مقصد سوم سفر امیرعبداللهیان
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس دقایقی قبل مسقط را به مقصد کویت ترک کرد.

این نخستین سفر امیرعبداللهیان به کویت پس از تصدی وزارت امور خارجه است. وزیر خارجه کویت پیش از این از همتای ایرانی خود برای سفر به کویت دعوت کرده بود.

وزیر خارجه پس از کویت نیز به امارات عربی متحده سفر خواهد کرد.

وی در کویت با نخست‌وزیر و وزیر خارجه دیدار می‌کند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر امور خارجه کویت دوم فروردین سالجاری در خصوص روند مناسبات دوجانبه و برخی مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. وزیر امور خارجه کویت در  این گفت‌وگوی تلفنی توافق ایران و عربستان را باعث خیر و برکت برای کشورهای منطقه خواند.

پس از توافق اخیر ایران و عربستان برای ازسرگیری مناسبات دیپلماتیک، «نواف الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، این توافق را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ خواند. 

«ابراهیم نوروزی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت اخیرا در مصاحبه‌ای گفت که کویت از جمله کشورهایی بود که در عادی‌سازی روابط بین ایران و عربستان نقش مهمی ایفا کرد.

باقری از دیدار با مورا در دوحه خبر داد
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۸

«علی باقری‌کنی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گفت‌وگو با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده هیأت این اتحادیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها درباره طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها خبر داد. 

باقری در توییتی با انتشار عکسی از این دیدار، اعلام کرد: جلسه‌ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها به بحث و تبادل‌نظر پرداختیم.

رایزنی علی باقری و انریکه مورا در دوحه قطر

برخی منابع غربی شب گذشته به‌صورت غیررسمی خبر داده بودند باقری و مورا قرار است شامگاه سه‌شنبه و همچنین امروز چهارشنبه در دوحه پایتخت قطر با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کنند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ۲۳ خرداد هم از دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود از سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در ابوظبی خبر داد و گفت: «در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل باهم گفت‌وگو کردیم».

علی باقری چندی پیش نیز با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در اسلو (نروژ) دیدار و گفت‌وگو کرد. وی دوم فروردین در توئیتی درباره این دیدار نوشت: با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در اسلو نشستی داشتم. طیفی از موضوعات مورد علاقه و نگرانی متقابل را مورد بحث قرار دادیم. هیچ فرصتی را برای روشن کردن دیدگاه‌هایمان و هشدار نسبت به برخی سوءمحاسبه‌ها از دست نمی‌دهیم. در پیشبرد منافع ملی خود از جمله از طریق دیپلماسی مصمم هستیم.

 امیرعبداللهیان در سفرش به حوزه خلیج فارس نخست به قطر و عمان سفر و با مقامات این کشورها درباره آخرین روند مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد؛ سفری که البته بیش از هر چیز به مذاکرات محرمانه میان ایران و آمریکا مربوط می شود.

سفر وزیر خارجه ایران به قطر

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به قطر، پیش از ظهر سه شنبه ۳۰ خرداد ماه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در محل دیوان امیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام‌های گرم ابراهیم رئیسی به امیر قطر، با اشاره به تلاش‌ها و ابتکارات خوب قطر در سال‌های اخیر در کمک به حل و فصل مشکلات منطقه، از این تلاش‌ها قدردانی کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به روابط سیاسی ممتاز ایران و قطر، بر ضرورت گسترش روابط اقتصادی دو‌ کشور همپای سطح روابط سیاسی نزدیک دو کشور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آینده نزدیک را مورد اشاره قرار داد و آن را فرصت مناسبی برای سرعت بخشیدن به همکاری‌های تجاری و اقتصادی برشمرد. 

موضوع حمل و نقل و ترانزیت دریایی از طریق بنادر دو‌ کشور از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگو در این دیدار بود که با پاسخ مثبت امیر قطر همراه بود.

وزیر امور خارجه درباره مسائل منطقه‌ای بر ضرورت همکاری‌های مشترک در راستای صلح و ثبات و امنیت در منطقه و همچنین منافع ملت‌های منطقه تاکید کرد. 

تحولات افغانستان، موضوع فلسطین و دیگر موضوعات منطقه‌ هم از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

امیر قطر نیز ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به ابراهیم رئیسی، تأکید کرد که ایران در منطقه برای این کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به روابط موجود دو کشور افتخار می‌کنیم.

تمیم بن حمد آل ثانی بر اهمیت توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد و روابط ایران و قطر را مستحکم و صادقانه خواند. 

وی با بیان اینکه روابط اقتصادی در حال پیشرفت است، یادآور شد: البته به اهداف خود در این زمینه نرسیده‌ایم و باید تلاش کنیم این روابط را به سطح مطلوب برسانیم.

وی بر همکاری‌ها بین بنادر دو کشور تاکید کرد و در پایان گفت که این کشور به دنبال توسعه همه جانبه روابط با ایران است.

رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان در مسقط

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ادامه سفرش به حاشیه خلیج فارس و پس از سفر به دوحه در مسقط حضور دارد، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) ۳۱ خرداد ماه با بدر البوسعیدی همتای عمانی در محل وزارت خارجه عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بدو ورود به محل وزارت خارجه سلطنت عمان مورد استقبال همتای عمانی قرار گرفت.

مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله موضوعات مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

موضوعات مختلف روابط دوجانبه از جمله اجرای توافقات انجام شده در سفر اخیر سلطان عمان به تهران، همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل، همکاری بندری، بانکی، ارتباطات و فناوری، کنسولی و قضایی و امور زندانیان، همکاری‌های استانی، امور گمرکی و دیگر موضوعات دوجانبه در این دیدار مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت. 

وزیر خارجه عمان عصر سه‌شنبه نیز با امیرعبداللهیان دیدار کرد و به وی خوشامد گفته بود.

امیرعبداللهیان قبل از آن نیز با النعمانی وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار کرده بود.

محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دپلت نجات ملی یمن نیز شب گذشته در محل سفارت ایران در مسقط با امیرعبداللهیان دیدار و از حمایت‌های ایران از ملت یمن قدردانی کرد. 

این چهارمین سفر امیرعبداللهیان به مسقط پس از تصدی وزارت امور خارجه است. امیرعبداللهیان ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ به مسقط و پس از آن به دوحه سفر کرد و با همتای عمانی دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، ششم دی ماه ۱۴۰۱ نیز در رأس هیأتی به مسقط پایتخت عمان سفر کرد. وی پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز در سفری به منطقه به مسقط رفت و از آنجا راهی بیروت شد. حسین امیرعبداللهیان دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ و نیز سید ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه به مسقط همراهی کردند و در حاشیه این سفر با همتای عمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۲
دوباره داره آخر هفته می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
به جای این اقایان باید اقای قالیباف و اقای شریعتمداری و جلیلی می رفتند چون وزیر خارجه و آقای باقری کارهای نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
برجام اگر برای مردم چیزی نداشت برای این اقایان حق ماموریت های خوبی داشت
وزیر خارجه تو این سفرا درباره چی حرف میزنه!؟ برای سرگرمی هم شده چند دقیقه از این دیدارها پخش کنید!
افزایش تعامل و بهبود رابطه با همسایگان و کشورهای منطقه امری مثبت است اما باید بین روابط دوجانبه و مذاکرات بین المللی مهم تفاوت قائل شد. تنها دلیلی که می توان برای انتقال مکان مذاکره با نماینده اتحادیه اروپا از وین، اتریش به دوحه در شرایط بین المللی کنونی ذکر کرد، کوتاه بودن مدت پرواز است! وگرنه دلیلی وجود ندارد که با انتقال مذاکرات به دوحه، به قطر اعتباری بین المللی بیش از ظرفیت آن کشور بدهیم مگر آنکه ما به ازای چشمگیری از قطر دریافت کرده باشیم، که بعید به نظر می رسد.
دارد توافق میشه
توافق شد
توافق ۱ دقیقه دیگه
توافق ۳ روز دیگه
توافق ۲ ماه دیگه
توافق ۳ ثانیه دیگه
توافق به یک شرط مانده
توافق به یک مو بنده
.
.
.

توافق فعلا در دسترس نیست
اروپا بدعهدی میکند
امریکا عهد شکنی کرد
امریکا عهد شکنی میکند
امریکا زیاده خواهی میکند ...
.





.
.

۲۰۰ سال گذشت
دوره دهم از مذاکره دوره هشتم پسابرجام از امروز شروع میشود
طرفین با احترام زیاد با یکدیگر دیدار کردند و تاکید بر حقوق هسته ای ایران کردند
.
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
ترجمه متن المانی بیانیه وزارت خارجه آلمان که در آلبانی تهیه شده است!! از کامپیوترهایی که دو سه روز پیش از کمپ اشرف ضبط شده است کشف شده!!!!!۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
خودشون که در رفاه کامل و امنیت هستند حالا میخواده ده روز طول بکشه یا قرنها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
جواب ۸۵۷: فوق ای کیو با فیلترشکنه
البانی کیلویی چند؟؟؟
تمام سایتها هم به این نوع خبر رسانی پرداخته اند
می توانید بفرمایید چرا با وجود تحریم هایی که هر روز سفت و سخت تر می شوند از واردات هیچ نوع سیگاری به ایران ممانعت نمی شود!
دارو چرا نیست؟ گمرک چرا دارو را نگه می دارد و سیگار آمریکایی را نه؟
پنجـــــــــــــاه سال بعــــــــــد تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها:


دیــــــــــدار موفق و ســـــــازنده وزیر امورخاارجه با مسئول سیاست خارجه اروپا در مورد مسایل هسته ای


برو بابا 25 ساله مملکتو سرکار گذاشتین با این سفت کن شل کن هاتون
بنده از سالهای دور این آقای انریکه مورا را می شناسم همسایه ما بودند پدرش مرد محترم و بی آزاری بود و چون از برگ مو و انگور زیاد استفاده می کردند و فروشنده برگ مو بود فامیلی آنها مورا شده بود خود اینریکه هم پسر خوبی بود منتها مسافرت کردند رفتند خارج اونجا اسمش را از غضنفر چله فلی گذاشتند انریکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
واقعا کدام محله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
آقا نعمت شما از ذخایر این مرز و بوم هستید
جانم به حق ماموریت های دلاری باقری و دار و دسته اش!!
آقای امیر عبدالهیان نگران نباشید. مستقیما با آمریکا وارد مداکره شوید. آقای شریعتمداری چشمها را می بندد، کفن پوشان کفنهای خود را در گاو صندوق میگذارند و رمز انرا فراموش می کنند، روی موشک شعاری نمی نویسند و فعلا انها را آزمایش نمی کنند. خلاصه همه چیز بر وفق مراد شماست. بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
تو غربگدا الان دوست داری مذاکره بشه یا نه؟
خدا پدر اعراب رو بیامرزه که هستند!!!
علی باقری سرش دوباره شلوغ شد.
اگرچه غیر مرتبط ولی جای دیگری برای بیان درد نمیابم: نرخ تورم نقطه به نقطه پایان سال پیش را حدود 60 درصد اعلام کردند البته در جایی 69 درصد هم گفتند اما آنچه که از گرانی ها لمس می کنیم و برداشت منِ نوعی از تورم بیش از اینهاست. اگر هر آنچه راکه مرکز آمار اعلام کرده را به عنوان نرخ تورم در نظر بگیریم ماده 96 تامین اجتماعی می گوید حقوق بازنشسته باید به اندازه تورم افزایش یابد تا قدرت خریدش حفظ شود. مسئولین محترم چرا قانونی به این صراحت را اجرا نمیکنند؟آنها که در مسند مسئولیت نشسته اند وکیل و امین مردم هم هستند اصلا این کارها نباید به تذکر واعتراض بکشه و مسئول مربوطه باید مُرّ قانون را بدون تفسیر به رای های الکی ، انجام بده.چرا انجام نداده اند؟ و چرا ضریب افزایش حقوق مطابق نرخ تورم سال قبل نیست؟ ونیز 25 درصد از متناسب سازی سال 1400 مانده بود همان مبلغ را عینا آورده اند و درحقوق سالجاری اعمال کرده اند. بابا 25 درصد متناسب سازی مال سال 1400 بود که مانده بود حالا که می خواهید آنرا پرداخت کنیداز اول سال 1400 معوقاتش را باید بدهید و ضریب افزایش 1401 را هم محاسبه کنید و با حقوق 1401 جمع بزنید و بعد به ضریب افزایش حقوق امسال ضرب کنید نه اینکه مستقیم خودآن مبلغ را به حقوق امسال اضافه کنید و بگویید تمام ! و کسی هم حق نداره اعتراض کنه.عدد بزرگی هم نیست حقوق بازنشسته چیه که برای پرداخت صحیحش صدتا هم اگر و اما توی کار بیاد.مضافا اینکه پول تامین اجتماعی مال خود بازنشستگان است که سالها پیش پرداخت کرده اند تا امروز برداشت کنند واگر درست مدیریت میشد نباید بهانه های ورشکستگی و این قبیل حرفها پیش می آمد. همین الان این همه شرکت زیرمجموعه شستا که تعدادشان واقعا زیاد است واگر اینها به نحو شایسته اداره نشن معلومه که خسارت جبران ناپذیر خواهد بود و پرداخت حقوق بازنشسته ها به مشکل خواهد خورد. امیدواریم مسئولین عزیز با بازنشسته ها مهربانتر باشند و درحفظ وافزایش سرمایۀ تامین اجتماعی که سرمایه بیمه پردازان سابق و فعلیست، کوشا باشند.
واقعیتش این است که من به رفع تحریم ها خوشبین هستم
چون آقای رئیسی هر بدی داشته باشد اما منشش متعادل است و تمرکز ایشان روی موضوعات اقتصادی است که مهمترین موضوع در کشور است چون با اقتصاد ویران نمی توان با جهان درافتاد و تبلیغ دین کرد
ثانیا هم ایران و هم آمریکا به این نتیجه رسیده آند که این بازی موش و گربه بازی و متهم کردن همدیگر گره ای را باز نمی کند و راه حل تعامل به نفع هر دو کشور است
حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین و جلوگیری دولت فرانسه از تجمع منافقین و تعامل ایران با کشورهای خلیج فارس نشانه خوبی برای این موضوع است
امیدوارم این تعامل و کانال گفتگو بهتر شود و به پر و پاچه همدیگر پیچیدن کمتر شود
آمریکا و ایران باید برای یکبار تمام دشمنی های خودشان را روی میز بریزند و رک و روراست با استدلال و منطق حل کنند
کسی هم نمی گوید امتیاز مجانی بدهید الان عصر ارتباطات است و فرهنگ ها براحتی داخل خانه ها نفوذ دارد و گفتگو می تواند اثرات منفی و مخرب این ارتباطات را کاهش دهد

این موضوع می توان به نفع تعامل و دوستی منطقه و جهان باشد
خدا دوستی و محبت حتی با دشمنان را نعمت می شمارد
و می گوید بیاد آورید که در مواجهه با دشمنانتان در عذاب و اذیت بودید و خدا بین شما و آنها مودت برقرار کرد باشد که سپاسگزار باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
قصه شب هم تعریف کردی حالا برو بخواب فردا که بیدار شدی میفهمی تو این گوری که بالا سرش فاتحه میخونی مرده نیست
پیشرفت خوبی کردن ؟؟ قبلا مستقیم میرفتند وین مذاکره میکردند حالا باید با واسطه قطر مذاکره کنند ؟؟!!!!!
یکم اداب مملکت داری ازشون بیاموزید b
بنازم به اعتراضات ۱۴۰۱ که باعث شد چنان بترسند تا دست از دشمنی با کشورهای عرب منطقه بردارند و با کرنش های قهرمانانه دشمنی با عربستان و بحرین و مصر و امارات و ... را کنار بگذارند و در برابر آمریکا هم یک نرمش قهرمانانه دیگر انجام دادند و حجاب زوری نیز تقریبا از بین رفت . این قدرت مردم است
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
آب رو بریز همن جا که داری می سوزی اگر هر حکومتی عاقلانه رفتار کند و در راستای منافع مردمش و کشورش گام بردارد جای تشکر دارد فرق نمی کند جمهوری باشد، و هر چیز دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
ولی بعضی ها میگن این اعتراضات باعث شد همه دنیا پی به قدرت ایران ببرن و همه در برابر ایران زانو زده و ذست دوستی دادن والا من موندم
ناشناس
| Austria |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
۱۰:۰۰
به نظر می آید سوزش نصیب شماها شده است ما که از این نرمش های قهرمانانه بدمان نمی آید اما فکر نکنید مردم از حقوقشان کوتاه خواهند آمد و تا زمانی که قدرت به مردم بازنگردد و سیاست های داخلی و خارجی بر طبق میل مردم تغییر نکند مردم ادامه خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
برعکس گفتی! شکست جنبش فواحش باعث شد دشمنان ایران بترسن و برای رابطه با ایران وارد عمل بشن
امیر جان خوب حال میکنی روزی هزار دلار حق ماموریت ، یک روز در آمد ت از بک سال بازنشستگی من بیشتر است دروغ نگفته باشم حداقل چند برابر تو سواد ‌‌معلومات دارم.
خوب حال میکنی.
خوبه
اشکال نداره که سفر میره فقط برای اینکه پولای مردم بر باد نره حداقل یه نهاد بی ظف!!یه امتحان زبان از این دوتا بگیره. هم پولمون رو بر باد میدن هم آبرومون‌رو...
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات