بازدید 15076
سه هزار و چهارصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک نماینده مجلس: فردی بنزین را روی من ریخت تا آتش بزند، اما فندک روشن نشد / رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود / سلاح ورزی: یکشنبه حقایق را خواهم گفت / درخواست میرسلیم از سران قوا درباره عفاف و حجاب

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی بانوان انجام داده / پورمختار: اکثریت اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند/ پرچم ایران در مقر سازمان همکاری شانگ‌های برافراشته شد /نماینده مجلس: فشار‌های دهه ۹۰ باعث شد تا از سند چشم انداز بیست ساله عقب بمانیم و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 04 July 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش خاندوزی به رد صلاحیت سلاح ورزی؛ ماجرا چیست؟
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: تقویت رابطه و تعامل مثبت بین دولت و اتاق‌های سه گانه شامل بازرگانی، اصناف و تعاون در دستور کار دولت است، اما مشخصا در مورد انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، نظر دولت همان نظر دستگاه‌های نظارتی است. / تسنیم

درخواست میرسلیم از سران قوا درباره عفاف و حجاب
سیدمصطفی آقامیرسلیم، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: ‏از سران محترم قوا متشکرم که نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دادند، ولی یادآوری می‌کنم که نباید قانون جامع عفاف و حجاب را بهانه کرد. آن قانون بیش از ۱۵ سال است وجود دارد و به تصویب خود شما در شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است. لطفا دست به کار شوید و نگذارید سنگر عفاف و حجاب تسلیم دشمن شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی بانوان انجام داده
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است. سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: مطالبه گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی است. دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است تا از این طریق با متزلزل کردن باور‌ها و اعتقادات ایرانی اسلامی جای پای فرهنگ خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند. وی افزود: با توجه به پاسداشت عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانواده‌های تهرانی در روز چهارشنبه ۲۱ تیر همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در پایان گفت: این اجتماع بزرگ با حضور باشکوه مردم عزیز تهران برگزار خواهد شد و انشاءالله با نمایش مطالبه قاطعانه عموم جامعه فرهیخته ایرانی موضوع پاسداشت عفاف و حجاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. /مهر


تحلیل جمیله کدیور از اوضاع داعش
جمیله کدیور نماینده سابق مجلس در یادداشتی با عنوان داعش جان می‌گیرد، به تحلیل اوضاع این گروه تروریستی پرداخت.
به باور سازمان‌های ضد تروریستی، داعش می‌تواند با بهره‌برداری از شکاف‌های امنیتی و بازسازی نیرو‌ها و قابلیت‌های رزمی خود، مناطق از دست رفته خود را مجددا تحت تصرف درآورد.
داعش در سراسر قاره آفریقا (کارشناسان، آفریقا را “مرکز تروریسم جهانی” معرفی کرده اند) و در افغانستان توسعه جدی یافته است.
 داعش شعبه خراسان در افغانستان خود را رقیب اصلی طالبان می‌داند و با سلسله عملیات هرازچندگاه خود، نه فقط شیعیان را به عنوان هدف اصلی مورد حمله قرار داده است.
بر اساس جدیدترین گزارش ها، برآورد شده نیرو‌های طرفدار داعش در سوریه و عراق بین ۵۰۰۰تا ۷۰۰۰نفرند که نیمی از آن‌ها را جنگجویان داعش شامل می‌شوند.
با وجود کاهش ذخایر مالی داعش، ذخایر نقدی این گروه در عراق و سوریه، حدود ۲۵تا ۵۰میلیون دلار برآورد شده است.
همانطور که در بررسی سالانه فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) در سال ۲۰۲۲اعلام شد، «یک “ارتش داعش” به معنای واقعی کلمه در عراق و سوریه بازداشت هستند. 
براساس آمار‌های موجود، امروزه بیش از ۱۰۰۰۰نفر شامل رهبران و جنگجویان داعش در بازداشتگاه‌های سوریه و بیش از ۲۰۰۰۰نفراز رهبران و جنگجویان داعش در بازداشتگاه‌های عراق زندانی هستند.
اخیراً یک فرمانده عراقی با بیان اینکه بریتانیا هدف بعدی داعش در خارج از عراق است، گفته: داعش درصدد حمله‌ای بزرگ به یک اجتماع عمومی در انگلیس است تا وحشت را به حداکثر برساند. انجام چنین اقداماتی در کشور‌های غربی در قیاس با عملیات در سوریه و عراق و افغانستان و آفریقا و کشور‌های منطقه، هم برای داعش برد بیشتر خبری تبلیغی دارد.
تهدید داعش را ۹سال بعد از اعلام خلافت و خلیفه خودخوانده اش و چندین سال بعد از آزادی سرزمین‌های تحت کنترل و پایان خلافت سرزمینی اش همچنان باید جدی گرفت. /اطلاعات


پورمختار: اکثریت اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند
محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره نگاه اصلاح طلبان به انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان یک دسته واحد و یکدست نیستند. رادیکال‌های اصلاحات همواره رفتار‌های تحریم یا قهر از انتخابات را به نمایش گذاشته اند و این تازگی ندارد، اما اکثریت اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کردند و مشارکت داشتند. وی افزود: صدای بخش تندرو جریان اصلاحات بلندتر است و از همین ویژگی برای ایفای نقش محوری در این جریان سیاسی استفاده می‌کند، اما برخلاف این بخش، اکثریت اصلاح طلبان همچون ادوار مختلف انتخابات، در رقابت سیاسی پیش رو حاضر خواهند بود. این فعال سیاسی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت حسن روحانی اظهار کرد: هرچند دولت قبل خودش را اصلاح طلب نمی‌دانست، عملا رفتار‌های اصلاح طلبانه نشان می‌داد و همسو با جریان اصلاحات عمل می‌کرد. عملکرد ۸ ساله دولت آقای روحانی طوری بود که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شد، از همین روی، شاهد کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ بودیم. وی با اشاره به افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس، ادامه داد: جنس انتخابات مجلس با ریاست جمهوری تفاوت دارد، چون نامزد‌های کثیری در صحنه انتخابات حاضرند و در حوزه‌های مختلف انتخابیه با هم رقابت می‌کنند. از آنجا که رقابت به ویژه در حوزه‌های انتخابیه تک نماینده بین نامزد‌ها بسیار نزدیک است، این حس رقابت به نوعی درون جامعه نیز گسترش پیدا می‌کند. پورمختار گفت: اصلاح طلبان چه باشند و چه نباشند انتخابات مجلس برگزار می‌شود. هر چند شاید برخی مردم به تبعیت از رفتار سران اصلاحات در انتخابات حضور پیدا نکنند، سطح مشارکت و رقابت خوب خواهد بود. در مجموع نیامدن اصلاح طلبان به نفع جریان اصولگرای انقلابی خواهد بود.


جزئیات سوءقصد به نماینده شادگان/ ناصری‌نژاد: فردی بنزین را روی من ریخت تا آتش بزند، اما فندک روشن نشد
نماینده مردم شادگان در مجلس جزئیات حادثه سوءقصد به خود توسط یک فرد مهاجم را تشریح کرد. حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نگشت و موفق نشد. وی درخصوص انگیزه این فرد از چنین اقدامی عنوان کرد: ایشان یک مدتی دنبال اشتغال بود و مشغول هم شده بود، اما می‌گفت که اینجا مناسب نیست و من باید بروم در حراست؛ خب این دیگر در اختیار ما نیست. نماینده مردم شادگان با اشاره به میزان اختیارات نمایندگان برای دخالت در اشتغال و جا‌به‌جایی شغلی افراد، ابراز داشت: بالاخره بنده و امثال بنده‌ای که مسئول هستیم، وقتی یک بنده خدایی مراجعه می‌کند و یک نامه برای معرفی و اشتغال می‌خواهد چه کنیم؟ بگویم که نامه نمی‌دهم؟ یا مثلا در جایی از شهر لوله‌ای شکسته یا مردم یک روستایی آب ندارند یا برق ندارند، خب این‌ها را چه کار کنیم؟ بگوییم این‌ها به ما ربط ندارد؟ ما نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم. وی افزود: به هر حال به احترام جایگاه نمایندگی که با رأی مردم است در دستگاه‌ها یک احترامی برای ما قائل می‌شوند، طبیعتاً باید این احترام و ارتباطات را به نفع مردم استفاده کنیم، اسم این کار دخالت در کار دولت نیست، بلکه کمک به دولت برای انجام خدمت بهتر برای گره‌گشایی از کار و مشکلات مردم است. همینطور در همین چارچوب ما تلاش می‌کنیم، اگر یک جایی کاری از دستمان بر‌می‌آید برای اشتغال مردم حتما کمک کنیم، اما این طور نیست که ما اختیار و اجازه دخالت در جزئیات را داشته باشیم. /ایلنا


رئیس‌جمهور بانی تحقق آرزوی پاکبان شهرداری شد
رئیس جمهور بانی برآورده کردن آروزی یک پاکبان شد. برنامه «بدون تعارف» در صفحه مجازی خود نوشت: «امشب از دولت تماس گرفتند و گفتند آقای رئیسی بعد از دیدن گفت‌وگو با پاکبان شریف شهرداری که سالهاست حامی دو کودک یتیم است، ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند او بانی آرزویش یعنی سفر کربلا به همراه خانواده شدند.»

پرچم ایران در مقر سازمان همکاری شانگ‌های برافراشته شد
با رسمی شدن عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای، پرچم ایران در مقابل ساختمان این سازمان بر افراشته شد. بر اساس ویدیویی که خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرد، همزمان با رسمی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های پرچم جمهوری اسلامی ایران در مقابل دبیرخانه عمومی این سازمان برافراشته شد. همزمان با برافراشته شدن پرچم، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران نواخته شد. /ایسنا

رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای گفت: با اتکا به تجربه دهه‌های گذشته، اینک کاملا مشهود است که در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف این ابزار سلطه در مناسبات درون‌ منطقه‌ای است. گسترش استفاده از ارزهای ملی در تجارت بین‌المللی و مبادلات مالی میان اعضای این سازمان و شرکای تجاری آنها، نیازمند توجه جدی‌تری است. جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدام جهت معرفی ابزارهای مالی پرداخت، مبتنی بر فناوری‌های نوین، جهت تسهیل تبادلات مالی میان اعضا و شرکای تجاری، به‌ویژه در چارچوب‌های چندجانبه، استقبال می‌کند. /ایرنا

نماینده مجلس: فشارهای دهه 90 باعث شد تا از سند چشم انداز بیست ساله عقب بمانیم
مهدی طغیانی با بیان اینکه باید از تجربیات گذشته در تدوین برنامه هفتم توسعه درس بگیریم، بیان کرد: از جمله این تجربیات این است که باید واقعی به فضای اقتصاد کشور نگاه کنیم. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در تدوین برنامه هفتم توسعه به تهدیدات و فرصت های پیش روی کشور توجه کرد، ادامه داد: موضوعات مربوط به تحریم علیه کشور، یکی از مواردی  بود که در برنامه ششم توسعه کمتر به آن توجه شده بود که ما بعدا مشاهده کردیم که این تحریم ها باعث شد تا بخشی زیادی از احکام معطل بماند و درصد تحقق برنامه کم شود. سخنگوی کیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برنامه ششم توسعه ایده الی دیده شده بود، بیان کرد: مهترین رویکرد در مجلس یازدهم پیرو تدوین برنامه هفتم توسعه این است که ما باید به این برنامه به صورت واقعی نگاه کنیم. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در جریان تدوین برنامه هفتم توسعه به شوک های اقتصادی و فشارهایی که در آینده خواهیم داشت، توجه کنیم، ادامه داد: نگاه به برنامه هفتم توسعه باید بدین گونه باشد که چالش های پیش روی اقتصاد کشور و آن زیرساخت های ضعیفی که در کشور داریم و باعث می شود تا ضربه پذیر شویم، برطرف شود. وی با بیان اینکه باید در برنامه هفتم توسعه از فرصت های اقتصادی کشور برای جهش اقتصادی بزرگ استفاده کنیم، تاکید کرد: باید در پنج سال آینده جهش بزرگی در اقتصاد کشور رخ دهد. طغیانی با بیان اینکه متاسفانه فشارهای دهه 90 باعث شد، تا ما از سند چشم انداز بیست ساله کشور عقب بمانیم، بیان کرد: بنابراین فرصت خوبی پیرو برنامه هفتم توسعه پیش روی کشور قرار دارد که بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم، چون حتما ظرفیت های خوبی در کشور برای تحول اقتصادی وجود دارد./خانه ملت

 
پور ابراهیمی: بورس ظرفیت رشد بسیار بالایی دارد
محمدرضا پور ابراهیمی با بیان اینکه نگاه مردم به بازار سرمایه باید بر مبنای یک نگاه بلندمدت باشد، بیان کرد: اگر افرادی یک نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه دارند، حتما باید به اندازه همین نگاه، ریسک پذیر باشند. وی با بیان اینکه جنس بازار سرمایه از جنس نوسانات است، بیان کرد: شاخص در بازار سرمایه  ممکن است براساس یک خبر افزایش و یا کاهش پیدا کند بنابراین این فرآیند یک فرآیند طبیعی در بازار سرمایه قلمداد می شود. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:حوزه بازار سرمایه یک حوزه متنوع است و مردم می توانند هم در بحث اوراق بهادار پر ریسک و هم کم ریسک و هم بدون ریسک سرمایه گذاری کنند. بنابراین ما باید به مردم توضیح دهیم که بازار سرمایه فعلی دو تا سه نوع ظرفیت دارد.

وی با بیان اینکه مردم و علاقه مندان به حضور در بازار سرمایه باید متناسب با ظرفیت های موجود در این بازار دست به سرمایه گذاری بزنند، ادامه داد: بنابراین ما باید ابتدا این موضوع را در بین مردم جا بیندازیم که نمی شود با ریسک کم در بازار سرمایه درآمد زیادی را کسب کرد و قاعده بازار سرمایه بر این مبنا نیست. این نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مسائل درونی بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه با توجه به اوضاع کنونی کشور، ظرفیت رشد بسیار بالایی دارد. تغییرات قیمت دارایی های شرکت های بورسی هیچ تناسبی با شرایط تغییرات نرخ ارز در کشور ندارد و بعضا درآمدهای تعدیلی آن که با تغییرات نرخ مرکز مبادله انجام شده، تناسبی با درآمدهایی که در این بخش پیش بینی می شود، ندارد و این بدین معناست که بازار سرمایه ظرفیت رشد دارد. لذا پیش بینی می کنیم به تدریج این انطباق انجام می شود. طبیعا این اتفاق باید متناسب با هر شرکت رخ دهد و تاثیر آن متفاوت خواهد بود. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که متناسب با تغییرات نرخ ارز و سودآوری متاثر از نرخ های ارز مرکز مبادله، بازار سرمایه روند رو به رشدی خواهد داشت. /خانه ملت

سلاح ورزی: یکشنبه حقایق را خواهم گفت
حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار نامه‌ای به هیات نمایندگان ضمن تکذیب خبر استعفای خود، بر حق قانونی اتاق ایران برای پیگیری حقوقی و برخورد با شایعه‌سازان تاکید کرد. در متن این نامه آمده: اینجانب حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر و متن منتشر شده، مبنی بر کناره‌گیری از سمت ریاست اتاق ایران را به شدت تکذیب کرده و برگه بدون تاریخ و شماره منتشر شده در خبرگزاری‌ها را فاقد اعتبار و آثار حقوقی مترتب بر آن می‌دانم. او تاکید کرد: کماکان در مسئولیت محول شده از سوی قاطبه هیات نمایندگان اتاق ایران مشغول به خدمت و فعالیت هستم و در صورت لزوم در جلسه روز یکشنبه حقایق و مطالب مرتبط با موضوعات اخیر را بیان خواهم کرد. در نامه منتشره رئیس اتاق ایران آمده است: قطعا مسئولیت هرگونه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ناشی از انتشار خبر کذب مذکور، متوجه بانیان و نشرکنندگان این ادعای واهی خواهد بود و حق پیگیری حقوقی و قضایی برای اتاق ایران محفوظ خواهد بود.  /اتاق ایران

دستگیری پنج بلاگر معروف به اتهام شرارت و شمشیرکشی
سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری پنج بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد. وی گفت: در پی انتشار کلیپ ضرب و شتم احدی از شهروندان در مقابل یک واحد تجاری در منطقه سعادت آباد، موضوع در دستور کار مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت./فارس

 
رئیس سازمان برنامه و بودجه: در سال‌های اخیر ترمیم حقوق‌ها تناسبی با نرخ تورم نداشته است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یکی از دغدغه‌های جدی معیشت بازنشستگان این است که چرا با افزایش قیمت‌ها و تورم در سال‌ها و سنوات اخیر قدرت خرید بازنشستگان کاهش یافته است. البته این مشکل برای شاغلین هم به وجود آمده است. وی افزود: ریشه مشکل به غیر از تورم و افزایش قیمت‌ها از این مساله نشأت می‌گیرد که در سال‌های اخیر ترمیم حقوق‌ها تناسبی با نرخ تورم نداشته و به عنوان مثال اگر در سنوات گذشته نرخ تورم حدود ۴۵ درصد بوده است، حقوق‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته و تکرار این مساله باعث کاهش قدرت مردم و مشکلاتی از این دست شده است. منظور اعلام کرد: دولت سیزدهم درصدد است تا بتواند از سویی نرخ تورم را تا پایان سال جاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهد و برای جبران عقب افتادگی‌های حقوق نیز باید از سال آینده تلاش کنیم با افزایش منابع درصد رشد حقوق‌ها را نسبت به امسال و سال‌های گذشته بالاتر ببریم. البته صندوق‌های بازنشستگی نیز موظف هستند کسوراتی را که می‌گیرند، مولدسازی کرده تا هنگامی که فرد بازنشسته شد، مستمری درخوری را به او بدهند. /ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹۱
حتما اون جوانی که بنزین ریخته رو پیداش کنید و ازش ببپرسید که بنزین کارتی 1500 تومنی بوده یا 3000تومنی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حیف شد.
چرا فندک روشن نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
با سلام دولت و مجلس شریف واردات کالای لوکس که مشابه داخلی دارد مثل کفش و لباس و لوازم خانگی را ممنوع کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بله. وقتی یک نفر نماینده می شود و بکلی مردم را فراموش می کند
بنزین و کبریت واجب می شود
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
گل واژه نگو مومن!!! طرف خودش گفته بنزین نبوده شربت آبلیمو بوده اون وقت تو میگی آزاد بوده یا سهمیه ایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
12000
تومن بنزین هدر رفت
ربنا
| Brazil |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
من همیشه کبریت دارم . چون اعتقادی به فندک ندارم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
فندک اتمی تز اوجب واجبات است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
امان از جنس چینی. حتماً فندکش چینی بوده.. خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میخواهد بگوید فرد مقدسی است و معجزه رخ داده در حالیکه هیچ کجا از این حادثه ادعایی خبری در دست نیست.اگر چنین بود در سه سوت جوان را دستگیر میکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
اینهم شگرد جدید انتخاباتی. از الان شروع کردن برای انتخابات اسفندماه رای جمع کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناشناس 0013
جنس چینی همینه دیگه . قبلش باید تست میکرده فندکو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دو حالت داره یا امداد غیبی بوده که این روزها در مجلس انقلابی زیاده یا وطرف توهم زده فکر کرده ابی که روش ریختن بنزین بوده
بیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
باور نکنید شانتاژ تبلیغاتی میباشد برای دور بعدی انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آقای میرسلیم تو نمیخواد نگران حجاب و عفاف باشی... از پسرت و منافقین بگو.. حواث مردم را با بحث حجاب پرت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
لعنت به جنس چینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حيف بنزين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مشكل از كيفيت بنزين بوده
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
اگه به جای فندک زپرتی چینی یه فندک زیپو اصل آمریکایی
تو جیبت داشتی حتما روشن میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
چقدر ساده انگاری
کل این خبر دروغ است و شایعه ای است که آن نماینده برای مظلوم نمایی منتشر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
در اون كارخونه كه فندكهاي بي كيفيت توليد ميكنه رو بايد گل گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
جنس فندک ها خراب شده. امان از جنس وارداتی بنجل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
كاري نداره. يك بار ديگه امتحان كنيم! با فندك زيپو

كبريت هم احتياطا دم دست داشته باشيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ناکار امدی و بی کفایتی دامن فندک ها را هم گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میرسلیم پاسخگو باشد چرا تولید داخلی باید اینگونه باشد روشن نشدن فندک ظلم مضاعفی بود به مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
صدبار گفتم کبریت همراهتون باشه،
چهل تا داره، اگه یکیش نزد، اون سی و نه تای دیگه میزنه، اما فندک فقط یه دونس
یه دووووووونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کبریت بهترین جایگزین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حاجی برای آتش زدن بنزین فقط یه جرقه لازمه، اصلا نیازی به روشن شدن فندک نداره. شما تقریبا هیچ فندکی رو پیدا نمیکنی که جرقه رو دیگه نتونه بزنه. کل داستان برای رای جمع کردن و مظلوم نمایی
یاد یه بنده خدایی افتادم که اعتقاد داشت به امریکا سفر کرده و در امریکا هدف ترور بیولوژیکی قرار گرفته. حالا بماند که اگر امریکا اینقدر جانی و وحشی است چرا به امریکا سفر می کنند این ساده زیستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
شاید رفته بوده تا حقوق و حق ماموریت ها و برنامه

کارهاشو بگیره ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
یه بنده خدایی هم که تا دیروز تو ناف آمریکا به آمریکا فحش میداد الان که دوره مإموریتش سر اومده حاضر به برگشت به ایران نیست ببینید این آمریکای جنایتکار چه طور آدم رو منخرف می کنه !! !
میرسلیم شما ثبلا با جاسوسی قرزندتان برای دشمن ....
واقعا چرا کسی که خانواده اش جاسوس بودند
در همه چی نظر می دهد.
طرف نتونسته خانواده خودش رو ....
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
از مسئولین قضایی و امور نظارتی مجلس بشدت تقاضامندیم در مورد این آقای میر سلیم یک گواهی سلامت روحی و روانی از پزشک قانونی درخواست کنند . این روزها واقعا حالش خوب نیست . یا بخاطر کبر سن هست یا بعد از جنجال پسرش به این روز افتاده . خداروشکر که ایشان رئیس جمهور نشدند وگرنه حالا کشور 20 تکه شده بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دقیقا ، آدمی که بچه خودشو نتونسته تربیت کنه برا 85 میلیون آدم داره نسخه پیچی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
یعنی اگه یه روز میرسلیم حرف نزنه، اتفاقی میوفته؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کسی که زیاد داد و فریاد می کند ریگی در کفش دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کلا انگار هدفش بهم ریختن اوضاعه حالا به هر طریقی که شده. دیگه حرفای خودرویی رو کسی تحویل نمی گیره حالا اومده سراغ حجاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میر سلیم داغدیده عدم رعایت حجاب است!؟

اگر حجاب آستین پیراهنش بلند تر بود ساعت ۱۵۰میلیارد تومنی اش معلوم نمیشد

اگر حجاب پاچه شلوارش بلند بود کفش ۱۰۰۰ دلاری امریکایی ش معلوم نمیشد

اگر حجاب امنیتی آغازاده منافقش را رعایت میکرد جاسوسی و خیانتش افشا نمیشد

حق دارد بنده خدا !!!؟
یاد یه بنده خدایی افتادم که اعتقاد داشت به امریکا سفر کرده و در امریکا هدف ترور بیولوژیکی قرار گرفته.
اقای رییس جمهور ابزار سلطه دلار حذف شده. نفت می دهیم پشم می گیریم. مگر ندیدی دیروز روزنامه کیهان‌گفت دنیا زبان ما‌ را فهمید!!!
اقای میرسلیم میخواهی پشت سنگر حجاب و عفاف گناه اقازاده و ساعت میلیاردی و کفش امریکایی و موبایل اپل و درامد بالای 100 میلیونی مجلس رو بشوری؟اینا از خاطر مردم پاک نمیشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
و شاسی بلندها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
این جماعت شگردشون همینه، فرافکنی برای پوشش گندها !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میرسلیم باید هرچه سریعتر توسط نهادهای امنیتی بازداشت و از کلیه امور برکنار بشه...
الحمد الله که فندک روشن نشد. ایشالله درسی برای ما باشد نه اینکه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دقیقا . لطفا قبل از هر اقدامی از سلامت ابزارها و فندک هایتان مطمئن شوید . حداقل یک فندک زاپاس همراه داشته باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مردم باید از شرکت سازنده اون فندک شکایت حقوقی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
این نماینده دروغ می گوید آب ریخته و این آقا برای مظلوم نمایی شایع می کند بنزین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آخه چرا فندددددددک
مگه کبریت چش بووووود
بعدم مگه نباید همیشه یه فندک یدکی همرات باشه؟؟؟!؟!؟
بعد از مفقود شدن هارد های البانی نشین ها دیگه برگ چنار لو رفت و از حالا برگ چنار اعلام می کند که شدیدا و قویا شرق گرا و ساده زیست و بند پوتین شده هست!

با این توضیح و اعلام برا‌یت از خردمندی و عقلانیت لازم هست برای قدردانی از پوتین در جنگ ترکیبی که با غرب و بایدن داره توضیحاتی بدهیم. الان با فرزانگی! پوتین و اعمال نفوذ او بر یمن و در برابر خرید همکاری نفتی بن سلمان برای اجرای دکترین زمستان سخت 1402 روسیه و عربستان اعلام کردند بصورت داوطلبانه 1.5 میلیون بشکه نفت در روز برای بالا نگه داشتن بیشترقیمت نفت از صادرات خود کاهش خواهند داد. این یعنی کاهش صادرات نفت اوپک و روسیه از اغاز خردمندی عالیجناب پوتین 6 میلیون بشکه کاهش یافته که با 3 میلیون ظرفیت اضافه که قبل از این کاهش داشتند و سه میلیون کاهش تولید نفت ایران و ونزویلا بدلیل تحریم الان بازار نفت شاهد حداقل 12 میلیون بشکه ظرفیت اضافه هست. اما جالب هست بدانید این خردمندی پوتین و همکاری بن سلمان بیشترین کمک را به سیاست بایدن و دمکرات ها برای کاهش وابستگی انرژی دنیا به نفت و گاز کشورهایی مانند روسیه و ایران و عربستان و افزایش وابستگی دنیا به شرکتهای انرژی نوین و خودرو برقی دمکرات ها و اروپا کرده هست. چون با این فرزانگی پوتین الان قیمت نفت از 70 دلار پایینتر نیامنده و در نتیجه سرعت توسعه انرژی های نوین مانند خورشید و باد و ماشینهای برقی به ارقام خیره کننده رسیده.

اما می دانید چه زمانی طرفداران این دکترین زمستان سخت بس دیدنی تر خواهد بود؟ زمانی که عربستان و امارات و ... هیچ چاره ای جز افزایش شدید تولید نفت و صادرات خود برای باز پس گرفتن سهم بازار نداشته باشند. متاسفانه در ان زمان مشکلات اقتصادی کنونی ملتهای ایران و روسیه با این مدیریت درخشان! مانند نسیمی در برابر سونامی خواهد بود!
لعنت بر فندکی که بیموقع روشن نشود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
البته اگه روشن هم میشد فایده ای نداشت چون بعد از پرت کردنش خاموش میشد.باید فندک زیپو میبرد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ولعنت بر آدمی که در کار چنین مهمی یک فندک اضافه همراهش نبوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بی موقع نه ؛ به موقع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
از آتش زدن نگرفتن یک فرد که نمی دانید آیا جرم کرده یا نه50به 1 ناراحتید خودتان نسبت به خودتان نظری ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
وقتی این شور و علاقه مردم به نماینده انقلابشون رو میبینم واقعا به خودم میبالم و اشک در چشمانم جمه میشه!!
واقعا عجب سعه صدری عوض کمک مالی به پاکبان که مسلما از قشر کم درامد است اورا به سفر کربلا میفرستند کدام پولداری توی این مملکت یک ریال خرج دو یتیم میکند یعنی هیچ درکی وجود نداره؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ما برای ارز آوری کربلا تعهد داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کجاش به پاکبان می رفت کلا فیلم ها برای اینکه چند غاز طبقه فقیر جامعه را هم ببلعد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پسر جان درخواست و آرزوی خودش بود که بره کربلا، نکنه تو بهتر از او خیر وصلاحش را می دونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ارزوی فرد پاکبان زیارت کربلا با خانواده است
نفهم بفهم
جناب میرسلیم تو بخش خودرو مشکل کشور رو حل کرد الان نوبت حجاب و عفاف
دکتر به ایشون توصیه کرده ساکت بودن براش مضره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
تا حد بستری شدن پیشرفت داشته . باید افراد پا به سن گذاشته را از دنیای سیاست دور نگهداشت . برای خودشان هم ضرر داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کدوم حجاب؟ حجاب 206 ی یا حجاب لندکروزی؟
فندکش چینی بود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
هر چه میکشیم تز چین است .
مرگ بر چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
يك بار ديگه امتحان كنيم. با كبريت
اقای میرسلیم دانشمند بی بدیل : وقتی ۲۰۶ ولندکروز فرقی ندارن چطور بی حجاب و باحجاب با هم فرق دارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
همیشه میر سلیم منو یاد کارتون زبل خان میندازه . آخر سر هم یک شیر از یک جایی در میاره و مقصر را کارگردان میدونه .
حالا این قدر این پاک بان را بزرگ کنید ،که بگوید باید شهردار شوم . بابا از این افراد در کشور بسیار بسیار زیاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خدا وکیلی انسان به این خوبی و پاکی و پاکدستی

اولا بسیار مناسب تر از احمدی نژاد و قالباف و زاکانی

واسه شهردار شدن میباسد
حالا این قدر بی نمک بازی در آرید که این پارک بان مانند بیرانوند گنده و یاغی شود
اون گالون مایعی که روی نماینده با برنامه ریزی قبلی خودش ریخته شد شربت آبلیمو بود و اتفاقا فندک هم عمل کرده بود ولی آبلیمو آتش نگرفت
در ضمن با فرمایش اون یکی نماینده در مورد ظرفیت بورس برای رشد چند برابری موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بعید نیست . برای مشهور شدن هر کاری میکنند . گفته هایش در مورد اشتغال و ناراضی بودن طرف از شغل خودش هم خیلی عامیانه و بچه گانه هست .
شهردار ناحیه رو یادتونه گفت در حین خدمت سر منو شکستند بعد معلوم شد خودش هماهنگ کرده این ام از همون برنامه است .
بلاگر و شمشیرکشی خوبید ؟؟ خودتون می خونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آخر خبر منبع رو گذاشته : خبرگزاری فارس !!!!! در مورد توهم های این خبرگزاری رشته دانشگاهی تاسیس می شود . این که چیزی نیست .
به خیر گذشت.. اما صوابط ایمنی را رعایت کنید چون فندک شاسی بلند نقص نداره
ابزار سلطه دلار باید حذف شود
عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
لابد ریال ایران یا رویل روسیه باید سلطه پیدا کنه !!!!
خخخخخخخت
ابزار سلطه دلار باید حذف شود
عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
جالب بود ،چقدر نکته سنج
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
طعنه زدی ولی نمی تونیم مثبت بدیم
در برخی جاها با استفاده از کمی هوش و خلاقیت می توان مشکلات را با هزینه های کمتر حل کرد

مثلا ممکن است آب کارون از یک مسیر طولانی بگذرد و به خوزستان برسد کافی است که آب خلیج فارس شیرین شود و به خوزستان که نزدیکتر است داده شود و به اندازه همان مقدار از آب کارون به اصفهان سرازیر شود و لازم نباشد مثلا آب خلیج فارس به اصفهان آورده شود

یا مثلا نفت برای پالایشگاه های شهرهای شمالی از روسیه تامین و به اندازه همان مقدار از چاه های جنوب به هند و ... داده شود

یا اینکه سرمایه گذاران چینی را تشویق کرد تا در میادین مشترک سرمایه گذاری کنند و حتی تسهیلاتی داد تا منابع مشترک به هدر نرود

چندین سال است که در کشور در مورد رانت اطلاعاتی دغدغه داریم و بسیاری از مقامات و نزدیکان دولتی از همین رانت به سودهای بادآورده دسترسی پیدا کرده اند
یکی از راه حل آن این است که از تصمیمات و بخشنامه های پله ای صرفه نظر کنیم
مثلا بجای اینکه بخشنامه صادر شود که یک محصول بطور آنی ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ درصد افزایش یابد بخشنامه شود که این ۲۰ درصد ظرف ۶ ماه به صورت گام به گام و با گام های کوچک و ریز افزایش یابد تا ارزش رانتی آن کاهش یابد و صرفه اقتصادی برای احتکار و انبار کردن آن وجود نداشته باشد
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آفرین بر شما پیشنهاد های کارشناسی و سازنده ایی ارائه دادید ولی مسوولین عمل نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
چرا از سرمایه گذار اروپایی و امریکایی با درایت استفاده نکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
عمو جون در همین مسیر طولانی کارون خیلیها ارتزاق میکنند فکر کردی خوزستان یک شهره که با چند دستگاه آب شیرن کن تامین شود !؟ باید چند صد کیلومتر آب را آنهم سربالایی ببری تا جبران کارون را بکنی
درخواست میرسلیم از سران قوا درباره عفاف و حجاب
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی بانوان انجام داده

کلیه مقامات مقاومت عجیبی در نشنیدن صدای مردم دارند !!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
اتفاقا می شنوند ولی ارجاع می دن به اعضای مبارکشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
غفاف و حجاب خواسته مردم است،با تمام توان از آن حمایت خواهند کرد.
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حجاب، دشمن
کلید واژه هایی برای فرار از پاسخگویی به عملکرد خود.
پورمختار: اکثریت اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند

اصلاح طلب ، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
به کوری چشم دشمن با تمام وجود در انتخابات شرکت خواهیم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
محمد جان تمام وجود تو کلا یک نفره. یکبار جای خودت شرکت کن و زور الکی نزن مشارکت واقعی این دوره زیر 10 درصده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آقا محمد ما تا رفراندوم واقعی انتخابات را تحریم کرده ایم رای بی رای
تیم رئیسی در این دو سال
پدر حقوق بگیر. بازنشسته. کارگر......
را در آوردند بطوریکه خط فقر نزدیک 30 میلیون تومان و متوسط حقوق حدود 10 میلیون است.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
تو حرس نخور سکته می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میزان مصرف ساندیس این آقا محمد که جواب کامنت میزاره زیاد شده . اور دوز نکنی برادر ؟ به اندازه و با نی خودت بخور .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آقا محمد مثل اینکه ساندیست خیلی شیرین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
محمد جان اول تحصیل کن. حرص نه حرس
نوبتی هم که باشه نوبت ترمیم حقوق است هر سربالایی یک سرپایینی هم دارد یا باید حقوق دستمزدها بالا برود و یا قیمت کالاها پایین بیایید
در این فاصله همواره یک رکود بوجود می آید چون هنگام بالارفتن حقوق و دستمزدها یک مقاومت شدید وجود دارد و این مقاومت تا اندازه ای باعث رکود در قیمت کالاهایی مثل خودرو و مسکن می شود
هر وقت مقاومت حقوق و دستمزد شکسته شد و به محدوده قابل قبولی رسید رشد کالا ها به یک عامل بسیار مهم دارد و آنهم چاپ پول از طرف دولت است که اگر انجام دهد قیمت کالاها افزایش و تورمی دیگر مجددا تکرار می شود

اما تجربه نشان داده است که دولت ها همیشه در مورد چاپ پول درغگو هستند
اگر یادتان باشد دولت روحانی از اساس چاپ پول را تکذیب می کرد و حتی دولت رئیسی هم تکذیب می کرد اما در این هفته از زبان فرزین شنیدیم که قرار است چشم بسته پول چاپ نشود و این حرف به این معنی است که تا الان پول چاپ می شده اما از این به بعد پول چاپ نمی شود و آقای روحانی و رئیسی دروغ می گفته اند
بنزینی که ریخته از نهایت علاقه بوده به دل نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مي خواسته زودتر بري بهشت
دولت ادعای بهتر شدن اوضاع تولید و رشد اقتصادی نزدیک ۵ درصد را دارد خدا کند اینگه باشد ما که بخیل نیستیم اما
سئوال اینجا است که چگونه می توان به این موضوع پی برد
کافی است دریافتی های مالیات حاصل از واحدهای تولیدی را طی چندین سال مقایسه کرد افزایش آنها به معنای رشد تولید و کاهش و یا مساوی بودن آنها به معنای رشد منفی و یا صفر است

دولت سالم درآمدهای خودش را با افزایش و تقویت واحدهای تولیدی افزایش و هزینه های خودش را با کاهش هزینه های سرباری کاهش می دهد تا موضوع دخل و خرج به نفع دخل بچرخد
رسم حکومت داری این نیست که اقتصاد با چاپ پول و بی ارزش کردن پول بچرخد و مشکلات مردم با ناتراز کردن بانک ها حل شود

این کار مثل این است که با نزول و نزول خواری بخواهید زندگی را بچرخانید

من از مقامات کشور تعجب می کنم که چرا در مقابل چنین چیزی عکس العمل کمی دارند این موضوع بسیار بسیار مهمتر از دشمنی غرب است و عامل ویرانی کشور از درون می شود
جناب رئیسی شما قرار است با انشاالله، ماشاالله دلار را زمینگیر کنید،ایران را جزو ده اقتصاد برتر جهان قرار دهید،کاخ سفید را حسینیه و کاخ کرملین را عبادتگاه کنید، باور کنید این چشم بادامی ها فقط درست برنامه‌ ریزی میکنند و سخت کار میکنند،اصلا هم نمیدانند معنای کلمه انشاالله چیست.
ما که کاره ای نیستیم ولی بالادستی ها مواظب باشید امثال میرسلیم دارند برای سرنوشت میلیونها نفر تصمیم گیری میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
حرف ها و حرکات میرسلیم دقیقا ثابت میکند که می خواهد انتقام یک چیز را از ملت بگیرد . هیچ چیزش طبیعی نیست ظاهرا موضوعی دلخورش کرده که مسبب آن را مردم عادی می داند . بشدت نیازمند درمان هست تا دیر نشده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
من متعجبم اونایی که به میرسلیم رای دادن هم فرق 206 و لندکروز رو نمی دونستن یا فکر میکردن از کدوم نماینده بهتر هستش که بهش رای دادن به خدا قسم که احساس گناه اونها بیشتر از گناهان کبیره است.
به فرض اینکه سلطه دلار ازبین برود چه ربطی به ما دارد با کفایت مسئولین هر روز پایین آمدن ارزش ریال در مقابل یورو و یو آن را چک می کنیم.
چه اشتباه و چه درست نگاه غرب به زن نگاه سرمایه گذاری اقتصادی است حالا می خواهد از طریق مانکن کردن باشد و یا بعنوان ابزار های جنسی
آنها اینکار را به خاطر دشمنی با ما انجام نمی دهند ما به اشتباه فکر می کنیم که به خاطر دشمنی با ما است

برای روشن شدن موضوع یک مثال می آورم چینی ها مسلمان نیستند و نماز و روزه نمی گیرند آیا نماز نخواندن و روزه نگرفتن آنها به معنای دشمنی با ما است؟ نه چون آنها اعتقادی به این موضوع ندارند و گرنه دشمنی با ما ندارند

حالا همین موضوع در سرمایه گذاران جنسی غربی هم وجود دارد آنها اعتقاد به آزادی جنسی دارند که بر خلاف اعتقادات ما است اما نشانه دشمنی نیست

اما وظیفه ما چیست؟ تنها وظیفه ما قوی کردن اعتقادات و تفکرات جوانان ما است و به جای فرش کردن زمین باید کفش خوب پوشید و به جوان مصونیت بخشید چون ماهواره ها و اینترنت با فیلترشکن و بدن فیلتر شکن تا اطاق خواب مردم آمده است

در اسلام هم نوعی آزادی جنسی کنترل شده وجود دارد اما متاسفانه فرهنگ ما بگونه ای رقم خورده است که بیش از حد محدود شده است و مضاف بر آن چنان مشکلات اقتصادی بوجود آمده است که آنرا بدتر و امکان ازدواج دائم را هم گرفته است
الان اوضاع بگونه ای شده است که والدین هم با فرزندان بیکاری که در خانه دارند در خانه های قوطی کبریتی دچار مشکل هستند چه برسد به جوانان ما و این موضوع در روان ها تاثیر منفی دارد و متاسفانه مسئولین هم متوجه نمی شوند و می خواهند با زور و بخشنامه این موضوعات عفاف و حجاب را حل کنند
درباره انتخابات اتاق بازرگانی
در انتخابات اتاق بازرگانی، موضوع آقای سلاح ورزی یک طرف ماجراست و موضوع رد صلاحیت آقای ا.ک سمت دیگر ماجرا.
پایین ترین سطح طبقه بندیِ مکاتبات دستگاه اطلاعاتی (اینجا وزارت اطلاعات) محرمانه است و به همین دلیل کمتر پیش می آید که مکاتبات این نهاد در موضوعات مختلف، سر از رسانه ها در بیاورد و اتفاقاً به صورت رسمی تأیید هم بشود.
و بسیار کمتر پیش می آید که در این مکاتبه ی رسانه ای شده، یک رویه غلط یا تخلف کاملاً آشکارا قابل کشف باشد.

حال که چنین فرصتی پیش آمده و سند 13051/1402/1951 مورخ 1402/03/27 منتشر شده است که در آن رویه ی غلطِ "استفاده از استعلامات به عنوان ابزار اطلاعاتی" به صورت مشهود ذکر شده است و دلیل رد صلاحیت نامزد ِ مورد استعلام "عدم حضور در مصاحبه با کارشناس اطلاعاتی" ذکر شده است، در این شرایط ضروریست که موضوع به صورت جدی پیگیری شود و اصلاحات لازم در رویه ها صورت گیرد.
آقای ا.ک تنها فردی نیست که دراین رویه گیر افتاده و علیرغم داشتن سابقه مظنونیت یا ارتباط جدی با مظنونین امنیتی، صرفاً به دلیل تمکین نکردن به درخواست کارشناس اطلاعاتی، رد صلاحیت شده است.

اگر چنین رویه ای در دستگاه اطلاعاتی درست است، چرا در ماده 2 قانون نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس آورده نشده است.


حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است. اما چون بحث اصلاح رویه ها در کار است سعی کنید حتی المقدور مانع از انتشار کلی مطلب نشوید. با تشکر
خوب کارگری که ماهی ۷ میلیون تومان حقوق می گیره حق داره بنزین روی نماینده ای که ۱۰۰ میلیون حقوق می گیره بریزه و آتیش بزنه چون زندگیش با این حقوق نمی چرخه
خیر سرت رفتی مجلس تا جلوی تورم را بگیری اما از بخت بد ما عامل تورم و بی ارزش کردن پول شدی چون نه سوادش رو داری و نه صداقتش رو داری و نه عرضه اش رو داری
آیا واقعا کسی هم هست به حرف اون که میگه بنزین روم ریخته ولی فندکش روشن نشد اهمیت بده و بهش نخنده و نگه برای مطرح شدن چه نقشه بچگانه ای کشیدی؟؟؟
جناب میرسلیم......شما تمرکز ت رو بزار روی خودرو و مال اندوزی و تربیت پسر بی هنرت که ابرو ریزی کرده
کاش اون فندک برای میرسلیم روشن می‌شد که اینقدر عوام فریب تشریف داره و‌ مدعی هستش
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میرسلیم همان پسرش کافیش است؟؟هر کس بود میرفتم توی خانه اش می نشست و دهانش را می بست؟
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود
برای حذف دلار باید عمل کرد
اول اینکه چرا باید دلار با کارت ملی داده شود
دوم اینکه چرا باید برای عتبات عالیات و حج از دلار بیت المال خرج شود
سوم اینکه چرا باید ریال چاپ شود و بعد با زور دلار را پایین نگه داشت
چهارم اینکه چرا باید برای پاداش فوتبالیست ها از جوایزی استفاده شود که باعث مصرف دلار شود
پنجم اینکه چرا باید برای سنگ پا و خرت و پرت چینی ارز دلار مصرف شود
ششم اینکه چرا باید برای مسافرت های خارجی مسئولین در کشور غیر آمریکایی دلار مصرف شود و حقوق های دلاری داده شود
هفتم اینکه چرا باید پول چاپ شود تا ارزش پول چنان ریزش کند که مردم به سمت افراطی خرید دلار برای حفظ سرمایه بروند
هشتم اینکه چرا باید با قوانین خلق الساعه و متزلزل بلایی بر سر کشور وارد شود که هیچ سرمایه گذار خارجی تمایل به سرمایه گذاری نداشته باشد
نهم اینکه چرا باید توسط یک با هلوکاست و ... سنگی در چاه انداخته شود و کشور تحت شدید ترین تحریم ها قرار گیرد و کاری شود که نه عقل و اخلاق حکم به آن می دهد و نه دین و شریعت حکم به آن می دهد مگر اینکه دین من درآوردی باشد که بعضا بر ضد قرآن است

دهم اینکه چرا باید به خاطر بی خردی و عدم تعقل در سیاست خارجی هر روز مشکل با کشورهای جهان داشته باشیم تا بر ارز کشور تاثیر منفی بگذارد

و ...
چند نفر سیاستمداران و وکیل و وصی هستند که اسباب خنده مردم را با حرف هایشان فراهم می کنند
پسر میر سلیم عضو منافقین و جاسوس هست و اینقدر پرو هست صد رحمت به سنگ‌پای قزوین
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
همین روزهای فایل پسر میرسلیم که اسرار را به مجاهدین داده از هاردها بیرون میاد؟؟؟
هر روز ذخایر ارزی کشور رو به دلار اعلام میکنن، قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی به دلار اعلام میشه، مایحتاج مملکت رو از خارج با دلار می‌خرن، ماموریت های خارج از کشور رو به دلار دریافت میکنن هزینه های سفارتخانه‌های ایران در خارج رو به دلار میدن بازم میخوان دلار رو حذف کنن. توهم در این حد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
خیلی وقته دلار را حذف کردند منتها فقط از حقوق ومزایای مردم عادی
درخواست مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ‏از سران قوا :
لطفا دست به کار شوید و نگذارید سنگر عفاف وحجاب تسلیم دشمن شود.
آقای میرسلیم من دکتر محمد رضا چیت ساز استاد بازنشسته دانشگاه هستم. ساکن تهران. این قدر سخنان بیهوده نگویید. چقدر روی اعصاب مردم این کشور راه می‌رویید... بس کنید.... ساکت باشید.
من فکر کنم کسی که بنزین ریخته عمدا یک فندک خراب در دست گرفته و فقط قصد ترساندن رو داشته و یا می خواسته با اینکار همه پی به مشکلش ببرند و حل کنند و چاره ای جز اینکار ندیده
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
از آشناهای خودش بوده واضحه که خود این نماینده پشت صحنه هست
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
نه دوست عزیز همش صحنه سازی خود این نماینده شاسی بلند هست نه بیشتر،
کسی میدونه فندک با کیفیت کجا میفروشن؟
وقتی وضع اقتصادی کشور مهلک و مردم قادر به تهیه کوچکترین امکانات رفاهی خود و خانوادشون نیستن. وقتی بیکاری در کشور موج میزنه. وقتی فقر از در و دیوار شهر بالا میره. وقتی گرونی و تورم افسار گسیخته سالهای سال گریبان مردم را می‌فشارد. وقتی اختلاف طبقاتی در جامعه وجود دارد. وقتی اختلاس و رانت و رشوه در مملکت بیداد می‌کند. وقتی میبینی آقازاده ها در کشورهای خارجی چه زندگانی دارن. وقتی دریافت رشوه خودرو شاسی بلند برای نمایندگان مجلس پیگیری نمیشه تازه نمایندگان میگن مگر لکسوس گرفتیم. صدها مشکل و مصیبت دیگه معلوم است کار به اینجا میکشه. دیروز نزاع منجر به مرگ بخاطر گرونی قیمت مرغ. زیر گرفتن طلبه توسط خودرو...... امروز هم ریختن بنزین روی نماینده. مردم دنبال مقصر این مشکلات هستن و تک تک مسئولینی که در این مشکلات و گرفتاری‌های کشور نقشی دارن از نگاه مردم مجرم و گناهکار هستن. کشور دارای دارایی‌ها و ثروت فراوانی از جمله نفت و گاز و معادن و خاک و صدها نعمت خداداد دیگه است که متاسفانه به دست ناکارامدترین و بی‌عرضه ترین مسئولين در این چندین ساله مدیریت میشه و اگر بدین منوار اداره کشور ادامه یابد و فقر و گرونی و بیکاری و اعتیاد و فحشا وتورم و اختلاف طبقاتی و آقازاده پرور ی و رشوه و اختلاس و رانت و..... پیدا کند منتظر اقدامات بدتر از اینها هم باشید و جامعه روزی منفجر خواهد شد و اولش دامان شما ها و بعدش دودش به چشمان همه خواهد رفت و اون روز خیلی نزدیک است. پس ای مسئولین و کارگزاران مملکت سریعا بفکر رفع مشکلات عدیده مردم باشید که خیلی زود دیر می‌شود
فقر و تورم روز به روز افزایش پیدا می کنه
رانت خواری و اختلاس ها همچنان در پناه پشتیبانانشان گسترش پیدا می کنه
منابع آب و خاک و جنگل و دریا و ساحل و هوا و ... در سایه بی کفایتی و فساد و خیانت همچنان رو به نابودی است.
زندگی مردم روز به روز سخت تر شده و فشار بر مردم هر روز بیشتر می شود.
بعد فردی که عنوان نماینده بودن برایش توهین به مردم ایران است و پسرش وابسته به فرقه رجوی بوده دم از حجاب و عفاف می زند.
مطمئنی بنزین بوده ؟؟؟
سلام اقای میرسلیم لطفا بفرمایید عفاف مهمه یا حجاب؟ خانواده مهمه یا جامعه؟ خودشیفتگی مهمه یا خودگذشتگی؟ و ............................. خودتان را اصلاح کنید لطفا
آیابهتروساده ترنیست بجای تقاضای بی اثرازدنیابرای جلوگیری از به اصطلاح سلطه دلار تلاش وهم وغم دولتمران محترم کشورمان ارتقا بخشیدن به ارزش پول ملی خودمان باشد که هرروزوگاهی ساعت به ساعت قدرت خودرادرمقابل تمام پولهای دنیاازدلارویوروگرفته تاافقانی ودرام وهرچه پول دردنیاهست ازدست میدهد مااگربجای تقاضاازدیگران تلاش کنیم ارزش پول ملی خودمان رااگرقادرنیستیم ارتقادهیم حداقل جلوسقوط دائمی وممتد آنراحداقل برای شش ماه هم شده بکیریم که مردم طعم ثبات قیمت ها حتی بطورموقت هم شده مدت کوتاهی بچشند
میر سلیم مایه شرمساری ی ملت هست که رفته تو مجلس و هر د فع داره برای چیزهای دفا میکنه که فقط فقط منافع خودش و اطرافیانشو در نظر یگیره پس ایشون بزرگترین خیانت به ملت انجام داده شرم که نمیکنه هی داره برا مرد نسخه می پیچه اگر کسی بخواهد ت این اوضا احوال ماخذه شود شحص خود میرسلیم و خانواده اش هستنه ملت مظلوم ایران که با تمام مشکلات دارن میسازن
"سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: ‏از سران محترم قوا متشکرم که نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دادند"
و از اینکه نسبت به مشکلات اقتصادی و گرانی و انحصار و... حساسیت نشان نمی دهند از سران محترم قوا ناراضی هستیم.
"فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی بانوان انجام داده"
هنوز نفهمیدی که دشمن سرهمه را به مبارزه با بی حجابی معطوف کرده و از طریق مشکلات اقتصادی و معیشتی وارد شده و به زودی معترضین به مشکلات اقتصادی در خیابان ها ظاهر میشوند
"رئیس سازمان برنامه و بودجه: در سال‌های اخیر ترمیم حقوق‌ها تناسبی با نرخ تورم نداشته است"
تازه فهمیدی، من چندین سال است که در همین تابناک کامنت می گذارم و همین مطلب را می گویم ولی حالا که فهمیدی ما مردم ببینیم که در عمل چقدر همت داری و می توانی ظلمی را که به حقوق بگیران ثابت وارد شده را برطرف کنید.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران: دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای روی بانوان انجام داده

موندم چرا این دشمن روی این همه اختلاس گر خودی و دانه درشت که میلیاردها دلار دزدی می کنند و حاضرند سری ترین اسرار کشور رو به چند دلار بفروشند و از طریق دختر و پسرهاشون که در آمریکا و اروپا زندگی شاهانه دارند و با همون دشمن ها مرتبط هستند سرمایه گذاری نکرده اما روی یک دختر دانشجوی ساده سرمایه گذاری کرده !!!!!!
ببینید سطح دانش فردی که خود را فرمانده می داند در چه سطحی است.
ناصری‌نژاد: فردی بنزین را روی من ریخت تا آتش بزند، اما فندک روشن نشد.
.
.
.
.
عیب نداره عوضش امنیت داریم !!!!!!!!!!!!
رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود.
.
.
.
.
چشم عباس آقا !!!!!!!!!!!!!
من اکثر نظرهای این مطلب را خوندم واقعا برای آدم از بابت نظرهای موشکافانه و کارشناسانه حس غرور دس میده اکثرا با طنز لطیف ولی نقادانه آفرین به ملت شریف ایران اعم از کرد و لر و ترک و عرب و فارس و سایر هموطنان اقلیتی و تشکر از تابناک عزیز که از این طریق مردم شریف با انتقاد از عملکرد بعضی از مسئولین جاده را برای افراد لایق این مرز و بوم هموار می کنند
بعدا مشخص میشه اون بنزین نبوده ، آب بوده فقط نماینده می خواسته خودشو مطرح کنه اینم یجور تبلیغه.
رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود

باشه جناب با سواد دلار رو حذف کن و حالا که عضو پیمان شانگهای هم شدی برو از چین طلب های ایران رو که بیش از ده میلیارد دلاره رو به یوان چین بگیر اگر تونستی از چین یک یوان از این پول ها رو پس بگیری بیا از این ادعاهای صد تا یه غاز سر بده.
نکته اول اینکه درس اخلاقی روشن نشدن فندک این است که نفر بعدی برای بالا بردن احتمال موفقیت، غیر از فندک یک کبریت بی خطر هم با خودش داشته باشد.
نکته دوم اینکه آقای رئیسی اگر فرمایش دیگری در امور ارزی غیر از حذف ابزار سلطه دلار دارند بفرمایند تا به قول یادداشت یکی از ناشناسان بالایی، آن را به دیده منت ارجاع بدهیم به اعضای مبارک بدن تا انجام شود.
کل این داستان فندک و بنزین طراحی خود این نماینده است ببینید چه نماینده هایی در مجلس نشسته اند واقعا دون شان مردم ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
از ملا پرسیدند روباه تخم گذاره یا بچه زا گفت از این دم بریده هرچی بگی برمیاد
این میر سلیم مثل اینکه بیماری زوال عقل داره هر دفعه یه سوتی میده فعلا برو بچه خودن جمع کن بعد بیا در مورد موضوعات مختلف نظر بده
یعنی به حال مردم تهران باید تاسف خورد که نمایندگانی مثل میرسلیم و بقیه را دارند
کشور در سال۱۴۰۰ در شرایطی قرار داشت که یک دولت غربگرا با ایده مرکزی حل مشکلات از طریق مذاکره مستقیم با آمریکا، سکاندار مدیریت اجرایی در کشور بود که با اصرار بر همان ایده مرکزی، کشور را ۸ سال با خسارت شدید در حوزه‌های مختلف مواجه کرده بود؛ تورم به مرز ۶۰درصد رسیده بود، جامعه به‌شدت تحت‌فشار قرار گرفته و به‌دلیل حجم مشکلات اقتصادی که فشار مستقیم آن بر معیشت مردم سرریز شده بود، همه شاخص‌های مرتبط با اعتماد عمومی دچار تنزل شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
باز میزان ساندیس این محمد آقا زیاد شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
آقا محمد فکر نمی کنی دیگه باید دست از یقه اون بیچاره بردارید
بابا دو ساله حکومت دست خودتونه بازم ول نکردید همش تورم رمان روحانی - وادادگی درمقابل دشمن - بابا دیگه خسته شدیم آقا محمد خودتون چند مرد حلاجید؟
کشور در سال۱۴۰۰ در شرایطی قرار داشت که یک دولت غربگرا با ایده مرکزی حل مشکلات از طریق مذاکره مستقیم با آمریکا، سکاندار مدیریت اجرایی در کشور بود که با اصرار بر همان ایده مرکزی، کشور را ۸ سال با خسارت شدید در حوزه‌های مختلف مواجه کرده بود؛ تورم به مرز ۶۰درصد رسیده بود، جامعه به‌شدت تحت‌فشار قرار گرفته و به‌دلیل حجم مشکلات اقتصادی که فشار مستقیم آن بر معیشت مردم سرریز شده بود، همه شاخص‌های مرتبط با اعتماد عمومی دچار تنزل شده بود
شما اول بفرمائید چرا از جایگاه نمایندگی استفاده کرده و یک فرد را بدون تشریفات اداری و استخدامی ، استخدام کرده اید آیا این بی عدالتی نیست ؟ آیا همه به شما دسترسی دارند ؟ آیا به همه نامه ای که باعث اشتغال فرد شود میدهید ؟ چرا دست از این کارها بر نمی دارید ؟ چرا اجازه نمی دهید کارها از طریق درستش انجام شود و شایسته سالاری و عدالت در استخدامها رعایت گردد ؟ کار نماینده قانون گذاریست یا استخدام ؟
این ها نمی دانند تجارت جهان و ارزش مادی جهان با دلار سنجیده می شود و همینطوری حرف می زنند
ولی فندک خدا حتما روشن میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر شما محبوب دلها هستید یه چیزی برای خودتات روشن کنید تا نذر نخورید
تابناک میخوای یه بار دیگه تکرار کنی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.؟
فوت و فن خبرنگاری است درست بشرطی که خواننده را عصبی نکند
اي بابا امان از كيفيت بد فندك هاي چيني!
این نمایندگان را جان بجان هم کنی مشکلی از کسی حل نخواهد شد آتش چیه...
این خبر کلا دروغ است آن نماینده دنبال اخذ رای برای دور بعد است .
نه عضویت در شانگهای تاثیر چندانی در اقتصاد ایران دارد نه قطع وابستگی به دلار کاره شدنی است یکبار احمدی نژاد می خواست اینکار را بکند که نشد
ریسی استعفا بده والله تو اینکاره نیستی
فندک هم فندکای قدیم.کیفیت در حال نابودیه
الان این که آقای رییسی گفته بساط قدرت دلار باید جمع بشه به ما گفته؟! یعنی ما مردم باید کاری بکنیم؟!! خب تو رییس دستگاه اجرایی هستی، دستگاه قانون گذار هم که از خودتون هست و میتونه قانونش رو تصویب کنه و تو اجرا کنی، و دستگاه قضا که اتفاقا اون هم از خودتون هست میتونه با متخلفان برخورد کنه! پس برای مردم روضه نخون و بشین عمل کن.
هر چند که در عمل همه میدونیم که هیچ وقت بدون تاثیر دلار نمیشه سر کرد و اگر هم بشه، این دولت و مجلس نمیتونه!!! تمام
تا گزینه ای جایگزین دلار نشه چطور میخوای نقش دلار رو تو مبادلات از بین ببری؟ ارز دو کشور دقیقا بر چه اساسی سنجیده میشه؟ مگر نسبت به دلار سنجیده نمیشه؟؟
درخواست میرسلیم از سران قوا درباره عفاف و حجاب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اساساً کسی که نتواند از پس تربیت و حتی کنترل یک فرزند خودش بر بیاید ، صلاحیت صحبت کردن در امور تربیتی را دارد ؟ ایا اصولاً صلاح است همچنین شخصی دایم در حوزه هایی که مردم به آنها حساس هستند نظرات بی معنی و بی ارزش صادر کند ؟ چه دستهایی در کار است و چه ماموریتی در حال انجام ؟
سلام من از اقای رییس جمهور که خیلی زیاد در مورد حذف دلار از معادلات تجارت وعضویت ایران در کنفرانس شانگهای صحبت می کنند وانرا افتخار می دانند سوال می کنم اگر می توانید ازطریق بانکهای کشورهای عضوشانگهای به ایران منتقل کنید ویا به ان کشوذها بفرستید واگر می توانید یک ریال از طریق بانک به عربستان رد وبدل کنید وخبر انرامنتشر کنید . حذف دلار وجایکزینی هر پول دیگر برای شما که قادر به انتقال ان نیستید جه فایده دارد
یک نماینده مجلس: فردی بنزین را روی من ریخت تا آتش بزند، اما فندک روشن نشد


خداییش اگه ملت بودند باید مشارکت میکردند در تأمین فندک.
بنظرتون میرسلیم خیلی شبیه بقال محلشون نیست ؟!
حیف شد
"نماینده مجلس: فشارهای دهه 90 باعث شد تا از سند چشم انداز بیست ساله عقب بمانیم"
و البته امریکا هیچ غلطی نمی تواند بمند...!؟
تو روبه خدا هیچ اصلاح طلبی دیگه کاندید نشه ، تا ببینیم اصول گراها میخوان چکار کنند تا بعدا بهانه ای براشون باقی نمونه .
چون وقتی اصلاح طلب سر کار میاد ، تقصیرها رو گردن اونها و انتخاب مردم میندازند .
ما درخواست داریم مسئولین رسیدگی کنن فندک های آشغال از چین وارد کردن روشن نمیشه
ایکاش سال‌های طلایی دهه شصت تکرار میشد همه با حجاب بودند منکرات در حداقل خودش بود حتی فکر کردن به فساد ترسناک بود کسی شوخی نداشت همه مردم انقلابی بودند
بابا رای بدید بهش تا خودسوزی نکرده!!
تا کبریت ممتاز تبریز هست چرا فندک چینی؟ متاسفانه این هم نتیجه بی توجهی مردم به توللید داخله
رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود

مشکل ما دلار نیست! بی ارزش شدن پیوسته ریال(پول ملی) است! متوجه شدی؟
سلام
تابناک عزیز چرا مردم وخوانندگان تابناک را از افاضات جدید مش حسین آقا کیهانی درباره ارتش اوکراین محروم کردی
ایشون فرمودن همگیشون همجنس باز هستن
یقینا در ذهنشون ارتش روسیه هم مثل بچه های جبهه خودمون اهل دین وشهادت وکلیسا برو
باور کنید ایشون نخوردن نون گندم فقط دیدن دست مردم
ناصری پور دروغ میگه بازیه
حیف بنزین
رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود

اقتصاد کشور خودت را که نمیتوانی سامان دهی بدنبال تخریب دیگران ودلار هستید؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخ
آقای پور ابراهیمی ، دیگه سر مردم کلاه نمی ره ، بورس ارزانی شما و دوستان !
کاش یکی براش کبریت می زد!
چرا فندکها را درست نمی سازند؟؟؟؟!!!!
لزوما قرار نیست مردن منوط به قطع متابولیسم های حیاتی مانند تنفس و حرکت باشه هستن کسانی که وقتی از چشم میافتن مرده حساب میشن. مرده نباید گندیده بشه وگرنه از ارزش میافته.
ما هم از یکی از سران محترم قوا (رییس محترم قوه قضاییه) خواهش می کنیم مسئله همکاری پسر آقای میرسلیم را با منافقین شفاف سازی بکند. تا مردم در جریان این مسئله قرار بگیرند. اگر در زندان است مشخص بشه ،اگر حکمش اعدام است مشخص بشه ،اگر شامل عفو قرار گرفته مشخص بشه ...
عزیز اگر دوباره خواستی اینکارو کنی لطفا فندک چک کن
"رئیسی: ابزار سلطه دلار باید حذف شود"

منتظر دستور بود تا حذف شود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
ـممنون داش ابرام بخاطر ابهت کلامت. یه نعره دیگه بزتی قطعا حذف میشه
یک نماینده مجلس: فردی بنزین را روی من ریخت تا آتش بزند، اما فندک روشن نشد


ای لعنت بر جنس بی کیفیت چینی!
ببخشین وسط پیمان شانگهای مصدع اوقات دولتمردان میشم.مرغ شده کیلویی صد تومن.خداحافظ
این چه وضع کیفیت فندک هایی هست که وارد میشه ؟؟

چرا مسوولین رسیدگی نمیکنن
برای روشن نشدن فندک همه کشور نماز شکر بخوانند. خدای ناکرده اگر روشن می شد چه بدبخت می شدیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری