رادشوویچ پرسپولیس را تهدید کرد

کد خبر: ۱۱۸۴۳۹۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 22 July 2023
|
3311 بازدید
|
۱

دروازه‌بان ذخیره و کروات سابق پرسپولیس با وجود دریافت بخش اعظمی از قسط سوم خود حرف‌های مشکوکی به زبان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رادوشوویچ که با دستور برانکو و با رقمی فوق نجومی به پرسپولیس پیوست، بعداز جدایی این مربی کروات، قرارداد هنگفت میلیون یورویی با محمدحسن انصاری‌فر بست که به دلیل تاخیر در پرداخت آن کار به شکایت کشید و سرخپوشان مجبور به پرداخت قسطی ۸۰۰هزار یورو به این گلر نه چندان مطرح و درجه دو شدند.

رضا درویش هفته گذشته با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش مدعی پرداخت کامل قسط سوم رادوشوویچ شده بود!

رادشوویچ پرسپولیس را تهدید کرد

موعد واریز قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ در چند روز گذشته باز هم باشگاه پرسپولیس را با یک چالش جدی مواجه کرده بود، جایی که سرخ‌های پایتخت باید مبلغ 200 هزار یورو به حساب دروازه‌بان کروات سابق خود واریز می‌کردند. 

بوژیدار رادوشوویچ در واکنش به این موضوع اظهار داشت: تا این لحظه 160 هزار یورو از پولم را دریافت کردم و 40 هزار یورو به حسابم نیامده است. 

آخرین فرصت برای پرداخت قسط سوم مطالباتم 15 جولای بود، اما با گذشت هفت روز از این تاریخ هنوز پولم به طور کامل در حسابم ننشسته است.

در مورد تأخیر پرسپولیس با وکیلم صحبت خواهم کرد و بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرم. چیزی که مشخص است باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر پول من را پرداخت نکرده است!

این واکنش از سوی دروازه‌بانی که ادعای تعصب به پیراهن پرسپولیس را داشت ، در نوع خود جالب و باعث عبرت مدیران و هواداران فوتبال ایران است. خارجی‌های بنجلی که با وجود ادعا و چرب زبانی ، به چیزی جز پول پرسپولیس و استقلال چشم ندوخته‌اند.

رادو بعد از ترک پرسپولیس در نیم بعدی خود ، حتی یک پنجم دستمزدش در باشگاه ایرانی را نیز دریافت نکرده است تا نقش دلالی در این قراردادها بیش از پیش مشخص شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
هرجا سخن از عرامت و محکومیت است نام پرسپولیس می درخشد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟