بازدید 2597

پلمب ۱۸۰۰ بنگاه املاک در سطح کشور

نماینده وزیر راه‌وشهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: تاکنون در سطح کشور ۱۸۰۰ بنگاه املاک پلمب شده و این مهم بروزرسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 23 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی (زنجان)، بهادر اکبرزاده شامگاه روز گذشته (۳۱ تیرماه) در حاشیه سفر به زنجان، با بیان اینکه در راستای کنترل بازار مسکن بازرسی از بنگاه املاک انجام می‌شود، اظهار کرد: از زمان تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بازدید در سطح استان تهران از مشاوران املاک انجام گرفته که ۷۰۰ بنگاه املاک پلمب شده است.

وی با بیان اینکه فعلا آمار دقیقی از بازرسی مشاوران املاک در سطح کشور نداریم و به‌زودی اعلام می‌شود، اظهار کرد: در سطح کشور تاکنون ۱۸۰۰ بنگاه املاک پلمب شده و تا آخر شهریورماه این آمار به طور دقیق بروزرسانی و اعلام می‌شود.

نماینده وزیر راه‌وشهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات با بیان اینکه معاونت بازرسی مشاوران املاک در سطح وزارت راه‌وشهرسازی تازه تاسیس و نوپا است، تاکید کرد: همکاری برخی ادارات به نسبت خوب است ولی عدم همکاری برخی از ارگان‌ها به علت خلاء قانونی نیست بلکه به علت مصوبات داخلی است که در کارگروه این مشکل به زودی حل خواهد شد.

اکبرزاده، با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۱۱۶۰ بنگاه املاک وجود دارد، افزود: از این تعداد ۶ درصد معادل ۹۳ بنگاه معاملات املاک فاقد پروانه کسب است و در همین خصوص در سطح کشور هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم و باید آمار جامع تکمیل شود و به محض آماده شدن اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
6 درصد 1160 بنگاه میشه 69 تا. 93 تا نمیشه.
به مسئولین اعلام می کنیم سری هم شاهین شهر اصفهان بزنید.
اینجا به تعداد کل ایران مشاور املاک باز شده.
در خیابانی که هنوز امکانات نداره مشاور املاک باز میشه و یه عده میشینند دور هم و مردم را سرکیسه می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
فقط در منطقه قاسم آباد مشهد به اندازه کل ایران بنگاه املاک داره
مبایعه نامه ها تماما الکترونیکی شود دلالها را از سطح اونجا جمع کنید تا ده برابر یا بیشتر کمسیون می گیرند و با کلکهای متعدد مالیات واقعی هم نمی دهند
تورو خدا یکی به داد اوضاع مسکن تو شهر کرمان برسه مسکن تو شهر کرمان از تمام کشور گرونتر شده .مشاورین املاک تو کرمان هر کاری که دلشون بخواد دارن انجام میدن تورو خدا به دادمردم کرمان برسید.املاک عالیجناب یک نمونشه .تودیوارهم تبلیغ داره
هیچکس جرات نم یکند به سمت شهر جدید پردیس بیاید ...
اونجا دلالان و بنگاه داران حکومت میکنند
یکی از عوامل اصلی بالارفتن قیمت ملک بنگاه ها هستند برای سود بیشتر خودشون. تعرفه رو کم کنید ببینیم کسی دلالی میکنه تو مسکن
یک قشر طفیلی بنام املاکی که باعث گرانی اجاره در کل کشور هستندکه فقط هم ازخون مستاجرها ارتزاق میکنند ولی هوای صاحبخانه ها را دارند چون معتقد هستند مستاجر رفتنی است مالکه برای ما می مانه
مشکلات در حوزه مسکن انتها ندارد. خرید مسکن دیگر اصلا امکانش برای عموم مردم با رزق و روزی و کارهای متعارف ممکن نبوده و در چند سال اخیرکم کم امکان اجاره هم در حال غیر ممکن شدنه. ظاهرا" این حوره به مانند سایر حوزه ها متولی و دلسوز ندارد. برنامه ندارد و همه چی و همه افارد دخیل در این حوزه رها شده هستند ,در این نابسامانی و هرج و مرج هر فرد معمولی در این حوزه خودش را متخصص و کارشناس میداند. مالک یکجور که به خاطر تملک شخصی و خصوصی خود را مالک جان و مال مستاجر میداند و گوئی باید تمام کمبودهای خود را از خلق خدا بگیرد و شریک مالکین یعنی بنگاه های ناکارشناس هم یکجور که تمایل دارند راه چند ساله را یک شبه طی کنند و هیچ مرزی را هم رعایت نمیکنند.
خسته نباشید شاهکار کردید، شما،هیچ،وقت کار خوب بلد نیستید انجام بدهید پس،خانواده انان چه کلی به سر،بگیرند برای شما،
کار بعضی از املاک مخصوصادر تهران این شده دنبال صاحبخانه های به استیصال رسیده میگردند و به قیمت نصف؛ خانه مردم را میخرند بعد خودشان خریدار پیدا کرده دو برابر به او میفروشند. این دلال بازی و سفته بازی را باید به کجا برد.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی