بازدید 14982
با پانصد و سی و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین

انهدام کامل سامانه اس ۴۰۰ روسیه در کریمه توسط اوکراین / ادامه حملات پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه

پانصد و سی و هفت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 23 August 2023

انهدام کامل سامانه اس 400 روسیه در کریمه توسط اوکراین/ادامه حملات پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه

بین الملل تابناک: پانصد و سی و هفت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

زلنسکی: ضدحمله به روسیه برای‌مان بسیار دشوار است
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۸

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در ویدیویی که در روز چهارشنبه منتشر شده، عنوان کرد ضدحمله این کشور به اوکراین، برای‌ کی‌یف "بسیار دشوار" است.

زلنسکی درخصوص ضدحمله اوکراین گفت: من به طور عمومی درخصوص همه چیز صحبت نخواهم کرد اما شاهد پیشرفت‌مان در جهات مختلف هستیم.

وی در ادامه گفت: این برای‌مان بسیار دشوار است. ما با مین‌گذاری‌های شدید سروکار داریم.

زلنسکی پیشتر نیز عنوان کرده بود که ضدحمله اوکراین در حد انتظارات نبوده است.

نیوزویک نیز اخیراً در گزارشی نوشته بود که ضدحمله مورد انتظار اوکراین تاکنون با شکست مواجه شده و نیروهای این کشور فقط توانسته‌اند با هزینه‌های گزاف وسعت محدودی از سرزمین‌ها را پس بگیرند و با گذشت ۶ هفته از عملیات‌ها، همچنان در شکست شبکه دفاعی روسیه ناکام مانده‌اند.

ورود «اولین» اف-۱۶ به اوکراین!
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۵

وزیر دفاع اوکراین از ورود «اولین» جت جنگنده اف-۱۶ از هلند خبر داد و عکسی را در این رابطه منتشر کرد که نشان می‌دهد این جنگنده صرفا یک هواپیمای اسباب‌بازی است!

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین روز دوشنبه در کی‌یف پذیرای وزیر دفاع هلند شد و آنها با یک مدل اف-۱۶ که «اولین» جنگنده‌هایی از این نوع است که در اختیار نظام کی‌یف قرار می‌گیرد، مقابل دوربین‌ها ظاهر شدند.

طبق تصویری که وزیر دفاع اوکراین منتشر کرده، آنها ماکت یک جنگنده اف-۱۶ را در دست دارند.

رزنیکوف امروز چهارشنبه در توییتر خود به شوخی نوشت: اولین اف-۱۶ از هلند به اوکراین رسید! شمارش معکوس تا رسیدن به شاهین آغاز شده است!

اخیرا هلند و دانمارک در ادامه تشدید موج ارسال کمک‌های تسلیحاتی سنگین برای اوکراین، اعلام کردند که مجموعا ۶۱ فروند جنگنده اف-۱۶ را برای این کشور خواهند فرستاد.

روسیه می تواند هر هفته حدود ۵۰۰ هزار گلوله توپ شلیک کند
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴

معاون وزیر دفاع اوکراین بر فرسایشی بودن جنگ خصوصا در شرق کشور تاکید کرد و گفت که نیروهای روس با داشتن برتری هوایی قادر هستند که هر هفته ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گلوله توپ شلیک کنند؛ یعنی ۱۰ برابر بیشتر از اوکراین.

 هانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین سه‌شنبه اظهارنظرها درباره کند بودن روند پیشروی ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روس را رد کرد و گفت که کی‌یف با حمله به روسیه دیدگاه و اعتقاد نظامیان مبنی بر برتری نیرو تسلیحاتی روسیه را نقض کرده است.

وی به رویترز گفت: این درست نیست که پیشروی‌ها بر اساس متر و کیلومتر سنجیده شود. مهم این است که ما حتی با افراد و تسلیحات کمتر در حال پیشروی هستیم.

مالیار اظهار کرد که وی از فشارهای غرب بر ارتش اوکراین برای تسریع عملیات اطلاعی ندارد.

مالیار با اذعان به نقش حمایت نظامی غرب اظهار کرد: نیازی به گفتن نیست که ما برای برابر شدن با روسیه به این کمک نیاز داریم.

انهدام کامل سامانه اس ۴۰۰ روسیه در کریمه توسط اوکراین

سرویس اطلاعات نظامی اوکراین (GUR) فیلمی را به اشتراک گذاشته و مدعی انهدام سامانه اس-۴۰۰ AD روسیه در اولنیوکا، واقع در شبه‌جزیره کریمه شده است.

به گزارش سایت کلش ریپورت، سرویس اطلاعات نظامی اوکراین در بیانیه‌ای ادعا کرد: «امروز (چهارشنبه) ۲۳ اوت ۲۰۲۳، حدود ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، انفجاری نزدیک روستای اولنیوکا در تارخانکوت (شبه جزیره کریمه) که در اشغال روسیه است، رخ داد که در آن سامانه موشکی ضد هوایی دوربرد و میان‌برد روسی اس-۴۰۰ "تریومف" منهدم شد.»

بر اساس فیلمی که سرویس اطلاعات نظامی اوکراین منتشر کرده، «در نتیجه انفجار خود این سامانه و موشک‌های نصب‌شده روی آن کامل منهدم و پرسنل آن کشته شدند.»

ادامه حملات پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه

 رسانه‌های روسی بامداد چهارشنبه گزارش دادند که نیروهای اوکراینی برای ششمین روز پیاپی با استفاده از پهپادهای انتحاری به اهداف غیرنظامی در مسکو حمله کردند.

شبکه ریانووستی با انتشار فیلمی اعلام کرد که این پهپاد در محله تجاری شهر مسکو به فاصله ۵ کیلومتری کاخ کرملین، توسط سامانه‌های پدافندی ساقط شده است.

بر اساس گزارش‌ها، از محل هدف قرار داده شدن پهپاد انتحاری اوکراین در مسکو دود به هوا بلند شده و پروازها در فرودگاه‌های پایتخت روسیه موقت تعلیق شده‌اند.

حمله امروز، در ادامه سلسله حملات خرابکارانه و تروریستی نظامیان اوکراینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به اهداف روسی انجام شده که طی روزهای اخیر تلاش دارند جنگ را به درون خاک روسیه بکشانند.

«سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو نیز دقایقی بعد با ارائه جزئیات بیشتر درباره این حمله پهپادی گفت: یک پهپاد توسط پدافند هوایی در منطقه موژایسکی سرنگون شده و پهپاد دیگری به ساختمان در حال ساخت در مرکز تجاری مسکو برخورد کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سوبیانین با استناد به گزارش‌های اولیه توضیح داد که در این حوادث به کسی آسیب نرسیده است.

حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاک روسیه از جمله مسکو، شبه‌جزیره کریمه و کورسک، چند هفته پس از حمله متقابل اوکراین با هدف بازپس‌گیری قلمروهای آزادشده توسط روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه صورت می‌گیرد.

آمریکا: از حملات پهپادی به خاک روسیه حمایت نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت، این کشور از حملات پهپادی به خاک روسیه حمایت نمی‌کند و نحوه دفاع اوکراین به خودش مربوط است.

به گزارش وب‌سایت نیکئی آسیا، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا این اظهارات را پس از اطلاعیه وزارت دفاع روسیه مبنی بر خنثی‌سازی حمله پهپادی اوکراین عنوان کرد.

وزارت دفاع روسیه گزارش داد که کی‌یف با استفاده از سه پهپاد، درصدد حمله به اهدافی در مسکو بود که دو فروند از این پهپادها توسط پدافند هوایی و سومی با استفاده از جنگ الکترونیک نابود شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، با اشاره به این حمله پهپادی تصریح کرد، آمریکا حملات پهپادی داخل روسیه را تشویق نمی‌کند و از حمایت از چنین حملاتی خودداری می‌کند.

این سخنگو افزود: این موضوع به خود اوکراین مربوط است که تصمیم بگیرد، چگونه از خاکش در برابر حملات روسیه دفاع کند. همچنین روسیه می‌تواند هر زمان با خروج نیروهایش از اوکراین به این جنگ پایان دهد.

اواسط ماه ژوئن اوکراین ضدحمله خود را آغاز کرد؛ ضدحمله‌ای که اکنون پس از گذشت تقریبا بیش از دو ماه شکست خورده و مقامات غربی و حتی اوکراینی نسبت به این شکست بارها اذعان کرده‌اند. اوکراین که تاکنون در حملات خود به دلیل دفاع سخت و قوی روسیه ناکام مانده، دست به دامن جنگنده‌های اف-۱۶ غرب شده است؛ اما دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به گزارش‌های اخیر و تلاش اوکراین برای تصاحب این جنگنده‌ها گفت: «اروپا نسبت به «هواپیمای اسباب‌بازی» خود جوگیر نشود!»

جدای این مساله، روزنامه نیویورک‌ تایمز به نقل از مقامات ارشد ایالات متحده و انگلیس که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که ضدحمله اوکراین «با مشکل مواجه است»، زیرا برخی از بهترین نیروهای کی‌یف «در مکان‌های اشتباهی» مستقر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷۶
ایول اوکراین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
داره گور خودشو میکنه
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
سه نظر مخالف در برابر ۶۱ نظر موافق یعنی‌ ۴ درصد مخالف ۹۶ درصد موافق. این اقلیت ۴ درصدی رو دقیقا میشه به همه چیز بسط داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
ایول تمام غرب اوکراین چی داره جز خاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
دوروود بر روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
خخخخخ مردم دیگه اخبار داخلی رو نمیخونن چون اعصابشون خورد میشه فقط برای سرگرمی میان اینجا
اوکراین چرا مقاومت میکنه؟ متوجه نیستند که
روسیه دوستش داره میخاد به مردمش کمک کنه تا استقلال داشته باشند . طوری که هیچ کشوری نتونه بهش تجاوز کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
روسیه داره طرح صیانت از اکراین از حملات ناتو اجرا میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آزتدی و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
درست مثل ‌سارقین که مال مارامیبرند که کس دیگری نتواند مالمان راببرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آفرین نکته بینی جالبی بود
دقیقا مثلا آمریکا که افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و یمن و ویتنام و ... رو دوستشون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
اوکراین با حمله به عمق روسیه داره گور خودشو میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آفرین به این طنازی
این ویدیویی که امروز از بیرون کشیدن معمرقذافی از سوراخ ولخت کردن و زیرمشت ولگد له کردنش منتشرشد را برای ولادیمیرپوتین بفرستید تا بدونه چه چیزی در انتظارشه. تازه قذافی انصافا یک میلیونم این جنایت نکرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
بنظرم لازم نیست این ویدیو رو قبل از پوتین برای خیلی از روسای کشورهای غربی و بخصوص آمریکا فرستاد؟
پاینده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
داداش حالت خوبه ؟ چی میزنی
بچه شیر اوکراینی بتاز روس را زمین گیر کن و انتقام مارا از روس بگیر که اجداد ما را تخقیرها کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
واقعا همینطوره.
درود بر اکراین و اکراینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
انتقام ما از آمریکا که از زمان مصدق در کشور ما کودتا کرده و همچنان در حال ادامه دادن به جنایاتش علیه ملت ایران با تحریم و تهدید است پس چی میشه!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
پس اربابت کاخ قهوه ای و بایدن مشنگه چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
مگه شیر پاکتی بچه میزاد؟
درود برزلنسکی شجاع، مرگ برپوتین متجاوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
درود بر پوتین مرگ بر اوکراین و غرب پرستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
سه رود بر پوتین
نیم رود بر دلقک
این هم از ابهت پوشالی سامانه s400
جالبه که در قلب روسیه منهدمش کردن که دنیا بدونه قد و قواره تجهیزات نطامی مدرن روسیه چقدره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
هیچ ابهتی پوشالی تر از ابهت اربابت نیست
کسانی که با دیکتاتور و ظالم همکاری می کنند و برای او همه کار از اشپزی تا جانبازی دریغ ندارند نمی دانند که چه عقوبتی را برای خود ساختند. دست خدا بالاترین دستها هست. خیلی بوده و هست. انها که خیلی داغ بودند یا مانند یوگنی نابود می شوند یا به حاشیه و حبس می روند و یا سر به نیست می شوند یا خیلی شانس داشته باشند تبعید می شوند مگر اینکه تا اخر عمر سکوت و مجیز گویی کنند. ولی ایا اطرافیان درس می گیرند. هرگز. خوشحال هستند که جا برای ارتقا انها باز شده. تا انها قربانیان بعدی ظالم باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آفرین تو هم تا دیر نشده توبه کن که سرنوشت تمام خیانت کاران به وطن و کسانی که با انریکای ظالم همکاری می کنن حتما همینه
پوتینی که به مخالقان تبعیدی خود رحم نمی کند و انها را در لندن و وین با گاز شیمیایی می کشد تصور می کنید به نوکران خود رحم می کند. ولی با این کار پوتین بیشتر به باتلاق بی اعبتاری و بی اعتمادی در دنیا و روسیه فرو رفت و بزودی عواقب ان را خواهد دید. جنایتکاران در نهایت واقعیت خود را اشکار می کنند. الان این اقدام بیشتر ضعف پوتین هست تا قدرتش. یا خودش عهد و قول خودش را شکسته که بی اعتبار می شود یا کسانی از روی او این کار را کردند که نشان از ضعف پوتین در اداره روسیه دارد. در هر دو صورت پوتینی ها دیدنی شده اند. الان همه دنیا حتی چین و دوستان روسیه متوجه می شوند که پوتین اگر لازم باشند به انها هم خیانت خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تو هم بودی همین کارو میکردی با کسی که خیانت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
وقتی عهد میبندی با کسی حتی اگه بسمتت شلیک کرد باید با رضایت خودتو مقابل گلولش قرار بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
فراری های وطن و آلبانی ها اگه اینو نگن چی بگن؟ به هر حال دوست دارن به وطن برگردن حتی اگه خیانت کرده باشن و بخوان دوباره خیانت کنن! بعله
زنده باد اکراین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
زنده باد روسیه
قابل توجه انهایی که میگن اقدامات یک شخص در جنگ کثیف ابر قدرتی خود در سر به نیست کردن و موشک زدن هواپیماهای مسافری مالزی و اکراینی و اتیوپی داستان سرایی هست در این مورد چه می گویند؟ قبل از این هم هواپیمای شخصی ریس شرکت فرانسوی نفت توتال را که بدلیل تحریم بعد از اشغال کریمه سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی به روسیه را متوقف کرده بود بعد از دیدار با پوتین در مسکو و هنگام ترک فرودگاه مسکو با تمام سرنشینان منهدم کرد تا همه متوجه شوند که پوتین قلدر و خطرناک هست و به کسانی که او را تحریم کنند رحم نمی کند. این هم روش. در واقع پوتین می توانست مخالفات تبعیدی خود در لندن را با سلاح یا جور دیگری ترور کند. ولی عامدانه از سلاح شیمایی استفاده کرد که فقط در خزانه شیمیایی روسیه هست تا هم انگلیس را تحقیر کند و هم مهر خود را روی ان بزند و بقیه را مرغوب کند. حالا هم به همان روش اقدام کرد تا بگوید خیلی خطرناک هست. ولی دیگر دیر شده. همه دنیا می دانند که اگر مقابل پوتین نایستند او بیشتر خواهد خواست و بیشتر باج می گیرد و بیشتر از این دست گلها به اب می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
دمش کرد خیلی زودتر کار این خیانت کارو باید تموم میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
هر کس که خیانت کنه باید نابود بشه حتی خیانت کاران فرار کرده از ایران! هم باید نابود بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
منم جاش بودم همین کارو میکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
درود بر پوتین که صدای ناله شما کاخ قهوه ای ها رو با اعدام پژی در آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
جفنگ نویسی تو پایانی نداره
الان بی کار با پرچم کانادا میاد سخنوری می‌کنه
قشنگ معلومه هیچ کاری ندارم جز انتظار برای کامنت گذاشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
همین که مزدورهای پوتین ناراحتند نشون میده کارش درسته
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
معلومه قشنگ رو اعصابتونه.دمش گرم . بسوز .شما پرچم سوریه ای و جناب عذر میخوام(جنبش فواحش) رو دارید.ما هم اینو داریم
خب که چی الان برق قطع شدن ما حل شد کمبود انرژی حل شد بی‌ثباتی در ایران حل شد تحریم حل شد م و دوستان حل شد خیر خیزش سراسری پارسال جز بدبختی ما و پولدار شدن یک عده دیگر چیز دیگری نداشته من پشیمان هستم که اوایل طرف اینا بودم الان تصمیم گرفتم طرف خودم باشم منافع خودم بهتر از منافع اپوزوسیون قلابی است یا مدعیان پاکدستی مثل پوتین که همیشه کلیسا نماز می‌خوانند ولی اختلاس بیشتر از قبل شده اختلاس شرکت فولاد مبارکه کازان و سقوط بورس اوراق بهادار مسکو گرانی بنزین و تبعات آن ندادند پول بازنشستگی معلمان و کارکنان معلم روسیه سلبریتی های دوزاری و نون به نرخ روز خور روسیه که معلوم نیست طرف کی هستند قطع اینترنت روسیه و فیلتر شدن فیلتر شکن های روسیه از دستاوردهای بزرگ پوتین است سایت محترم تابناک لطفاً چاپ کن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
نمیگویندکلیسا نمازمیخوانندبلکه میگویندکلیسا عبادت میکنند نمازقواعدخاصی داردومختص مسلمانان است که درمساجدخوانده میشود وباید قبل ازآن وضوگرفت وپاک بود ‌وروبه خانه خدا ایستادن ودستورات دیکری بخصوص ‌تمیز بودن و طهارت داشتن وامثالهم پس پارسی راپاس بدارید وکمی یااندکی مطالعه فرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
زدی به سیم آخر
قبلا از پوتین حمایت میکردی
نون به نرخ روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تا وقتی شما افراد باشید که هر لحظه نظرتون عوض میشه این مملکت بدتر و بدتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
مشکلات ما وقتی حل میشه که خیانتکاران و مزدوران وطنی اخراج بشن
دقت کردین در تمام اخبار این جتگ ، سایت تابناک کلمه " ادعا " را در اول اخبار اوکراینی ها می گذارد و اخبار مسکو را طوری انشا می کند که انگار راست و اثبات شده هست . حرکت موذیانه ای در طرفداری غیر مستقیم از مسکو !!! این فیلم انهدام سامانه اس 400 هم که منتشر شده بازهم خبر اوکراین را ادعا نوشته است . اینها را فراموش نخواهیم کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تابناکوفه دیگه یا تابی تودی..ولی ما دوستش داریم بازم دم تابی گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
اولا فراموش نکنی مثلا چکار میخوای بکنی؟؟
دوماً دم تابناک گرم که از روسیه قهرمان جانبداری و اوکراین مزدور و حقیر رو بیشتر تحقیر میکنه
زنده باد پوتین
چطوره روسیه حق دارد مناطق غیر نظامی اکراین راهدف قرار دهد ولی اکراین مناطق نظامی راهدف قرار می‌دهد تروریستی است شرمتان باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تو اگر واقعا ایرانی هست شرم بر تو باد که از یک حکومت دست نشاندۀ آمریکای جنایتکار و اروپای پست و ذلیل حمایت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
روسیه اهداف نظامیو میزنه اوکراین برای اینکه صدای مردم روسیه در بیاد غیر نظامیو میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
کی غیر نظامیارو زده؟ دلقک اول اینکارو با زدن مردم شرق خودش آغاز کرد الانم دریغ نمیکنه
روسیه نظامیا رو میزنه ولی چون پشت مردم غیر نظامی غایم میشن گاهی اونا هم صدمه میخورن
البته امارش یک صدم کشتار غیر نظامیه اونوریاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
کودک کشی و حمله به مناطق غیر نظامی کار تروریستی هست، چه روسیه باشه چه اوکراین
واقعا کی فکر میکرد که ارتش سوریه اینقدر فزرتی وضعیف باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
الان این خبر ها چه ربطی به سوریه داشت؟؟؟؟؟
شایدم فرق روسیه و سوریه رو نمیدونی؟
اشکال نداره خیلیها هنوز فرق بیرجند و بجنورد و بروجرد رو نمی دونند
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
همه چنین فکری میکردندجرشما دولتی که مرد حامی وپشتیبانش نباشنددولت ضعفی است
با فوتوشاپ گفتن زدیم شما هم بگو زدن!!! دلقک آمریکایی جرات زدن روس‌ نداره پوتین رئیس واگنر رو فرستاد اون دنیا این دلقک که عددی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
یاد حرف وزیر تبلیغات صدام افتادم : مجسمه ای لز صدامو که مردم بصره پایین کشیدن؛ مجسمه بدل صدام بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
جنگ جنگه به هر حال تلفات میدن هر دو طرف
بعد مدت ها دلقک هم به فیلم بیرون داد این که چیز عجیبی نیست
پوتین خود زنی کرد. هواپیمای حامل رییس گروه واگنر را ساقط کرد و به درک واصل شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
خود زنی کرد؟ نه تو رو زده
یه خیانت کار همیشه خیانت کار میمونه و باید نابود بشه
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مقابل رسانه ها گفته از حملات پهپادی اوکراین به خاک روسیه دفاع نمی کند البته من فکر می کنم در ملاقات های حضوری که بایدن با زلنسکی داشته گفته هر چه می خواهی به عمق عمق مسکو حتی تا کاخ کرملین هم نفوذ کنی باکی نیست این هم بمب خوشه ای ممنوعه، خون آشام آمریکایی و موشک های سایه طوفان فرانسوی و اف - ۱۶ های هلندی و دانمارکی، بابا جان کم و کاستی ای داشتی تعارف نکنی تا سرباز اوکراینی داری ما هم تسلیحات می دهیم و تا می توانی جنگ را برای ما فرسایشی کن تا ما به هدف خودمان که تضعیف قدرت نظامی - سیاسی روس است دست یابیم ولی اگر سربازانت تمام شد دیگر شرمنده چون ما و اروپایی ها به شدت مدافع حقوق بشر هستیم و نمی توانیم جان سربازانمان را در معرض بمب های خوشه ای ممنوعه ای که استفاده کردی بیاندازیم پس دیگر جنگ بس است شبه جزیره کریمه را تحویل روس بده و جنگ را خاتمه بده ما هم قول می دهیم که دوباره جلسه ای همچون ولنیوس لیتوانی با اعضای ناتوی ناتویمان تشکیل دهیم و در مورد عضویت شما در ناتو تصمیم گیری کنیم ولی قول نمی دهیم که به عضویت ناتو در بیایید پس بهتر است هر آنچه را که دارید به ما بدهید تا زیرساخت های ویران شده تان را برایتان بسازیم اگر هم به خاطر جنگ دستتان خالی شده نسیه بپردازید و قول دهید هر آن چه را که ما می گوییم بگوئید چشم قربان، بله قربان- چشم قربان، بله قربان.
راستی بدور از دنیای سیاست امروز روز پزشک بود می دانستید؟ پس اگر نمی دانستید گفتم تا بدانید و از طرف خودم روز پزشک را بر این قشر زحمت کش تبریک و تهنیت می گویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
چقدر بدبخت بنظر می رسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
بدبخت انریکا و نوکرانش هستن
پوتین به پایان خود نزدیک شده ، شک نکنید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
البته بعد از پایان دلقک و اربابت
هند اولین کشوری است که روز چهارشنبه (۲۳ اوت) با فرود ماه‌نشین «ویکرام» در ماموریت فضاپیمای چاندرایان-۳، در نزدیکی قطب جنوبی ماه، تاریخ‌ساز شد.
البته با سامانه موشکی ایران به ماه رفت.
در دو سه سال آینده نظام اقتصادی روسیه در فشار بی سابقه ای قرار خواهد گرفت که هیچ رسانه ای به اون اشاره نمیکنه !
فقط در سال 2023 اقتصاد روسیه 150 میلیارد دلار کوچکتر شده و این روند ادامه خواهد داشت
مردم روسیه هم تاوان حمایت از یک متجاوز و جانی را خواهند داد ...
سرویس اطلاعات نظامی اوکراین در حملاتش به داخل خاک روسیه بسیار موفق داره عمل میکنه و تقریبا حرف زلنسکی که چند هفته پیش گفت جنگ رو به داخل روسیه میکشانیم عملی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
سرویس اطلاعت انگلیس امریکا و همه اروپا
زدن اس چهار صد یعنی بزودی کنترل هوایی روسیه از دست می رود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
اوه اوه راس میگی؟
اون از انهدام اس 400 تو قلب خاک روسیه و اونهم از پاترویوت تو خاک اوکراین که موشک مافوق صوت کینژال را شکار میکنه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات