جزئیات نهضت آسفالت در پایتخت

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا کنون نزدیک به ۹۰۰ هزار تُن آسفالت در سطح معابر پخش شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 22 September 2023
|
4135 بازدید
|

به گزارش «تابناک»، مهدی صداقتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران، اظهار داشت: متأسفانه طی سال‌های اخیر آسفالت بسیاری از معابر  بهسازی و یا نوسازی نشده بود و به همین دلیل زمانی که مدیریت شهری جدید  مسئولیت کار را برعهده گرفت، با حجم زیادی از پیام‌های مردمی در سامانه‌ ارتباط مردمی ۱۳۷ پلاس روبرو شد، بگونه ای که بهبود وضعیت آسفالت یکی از پر تقاضاترین درخواست‌های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی بود.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر با انجام نهضت آسفالت، میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به بیش از ۵۸ درصد رسیده است. 

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۹۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت پخش شده است، تصریح کرد: این مهم، حاصل تلاش‌های شبانه روزی بیش از ۲۵۰۰ نفر از عوامل فنی، اجرایی و نظارتی در ۱۶۰ اکیپ لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت است.

صداقتی تاکید کرد: شهر تهران سالانه به بیش از  یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن آسفالت نیاز دارد که در سال‎های گذشته تولید آسفالت در حد ۳۰۰ هزار تن تا ۵۰۰ هزارتن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ که ما متولی مدیریت شهری شدیم کل سال ۵۴۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تولید و پخش شد، اما در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۷۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر را انجام دهیم.

 سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: امسال هدف گذاری ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن آسفالت است، در همین راستا  ۴ کارخانه تولید آسفالت بازسازی اساسی شد و دو کارخانه بزرگ مقیاس با آلایندگی مطلوب نیز  وارد مدار تولید شد.

صداقتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در برخی معابر به جای روکش، از روش لکه گیری استفاده می‌شود، گفت: لکه گیری یکی از روش‌های متداول در ترمیم آسفالت معابر است و این مهم در جایی استفاده می‌شود که معبر با خرابی‌های بالا مواجه نباشد و با انجام این روش در مصرف آسفالت صرفه جویی می‌شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
بچه محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
ضمن تشکر از این کار ارزشمند، ولی نکته اساسی نام گذاری بر وظایف ذاتی این مراکز است!!! چرا نهضت اسفالت؟؟؟ اینکه بر وظایف ذاتی خودشان اسامی قلنبه می گذارند و قربان خودشان میروند واقعا مسخره است...
این در تمامی ارکان دولتی جاری است و دولت به اصطلاح مردمی بر هر کار و وظیفه خودش اسمی الکی مثل نهضت و یا جهادی و ... می گذارد و نتیجه اش بر سفره و زندگی ما صفر و حتی منفی است...
آدم از این بیشتر دردش میاد...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
شهرداری یه زحمتی هم بکشه سرعتگیرها رابموقع رنگ امیزی کند.فلسفه سرعتگیربرای آنستکه رانندگان از دورآنرا دیده وسرعت راکم کنند. وقتی رنگ امیزی نمیشوندواز دور دیده نمیشوند ازسرعت گیربه خفتگیرتبدیل میشوند ورانندگان ناگهان به سرعتگیررسیده وزیربندی وسایرمتعلقات خودروهای الکی هم که داریم داغون میشود.یک کار با هزینه بسیارکم ولی حل یک مشکل بزرگ
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
همه جاده ها خراب هستند. تازگی هم نداره مال چندین سال قبله ولی متاسفانه مرمت سطحی رو با واحد تن آسفالت و ... اندازه میگیرن. پس کیفیت چی شد؟ چرا جاده هایی که هست که هر سال باید ترمیم بشه؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
همه جاده ها خراب هستند. تازگی هم نداره مال چندین سال قبله ولی متاسفانه مرمت سطحی رو با واحد تن آسفالت و ... اندازه میگیرن. پس کیفیت چی شد؟ چرا جاده هایی که هست که هر سال باید ترمیم بشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
دست کارگران زحمت کش درد نکنه اما آسفالت دور ورزشگاه آزادی لگد به کاسه شیر بود و نمک به زخم مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
هر روز رو پاسفالت قدیمی یه آسفالت بیکیفیت دیگه بریزید تا ارتفاع کف خیابون از سقف مغازه ها بالاتر بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
اگر از همان ابتدا به کیفیت اهمیت بدهید و کار تحقیقاتی خوبی داشته باشید عمر آسفالت بالاتر خواهد رفت و بیت المال هدر نخواهد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
برای آسفالت از روش بازیافت آسفالت قبلی استفاده کنید تا هم ارتفاع آسفالت بیشتر نشود و هم صرفه جوی خوبی صورت بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
مواظب باشید مانند نهضت سواد آموزی نشود!

9 میلیون بی سواد مطلق!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
لطفاً به آقای شهردار و مسئولین جمع آوری ذباله بفرمایید یک نهضت جمع آوری ذباله از سطح معابر را هم در دستور کار خود قرار بدهند !
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟