بازدید 7660
بسته ویدیویی «تابناک»

شیوه کتابخوانی بیل گیتس از زبان خودش / حرف‌های پزشک ایرانی که در هلند درخشید / سه کلمه تکان دهنده مادر شهید دفاع مقدس / راز ارزانی خودروی دست دوم در توسعه یافته‌ها

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱ 04 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

شیوه کتابخوانی بیل گیتس از زبان خودش

بیل گیتس غول تکنولوژی هر سال تعداد بالایی کتاب ‌می‌خواند و تعداد قابل توجهی فیلم می‌بیند و شماری از آنها را معرفی می‌کند. او اما چند ساعت در روز کتاب می‌خواند و شیوه کتابخوانی او چگونه است؟ پاسخ این پرسش‌ها را از زبان گیتس می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

حرف‌های پزشک ایرانی که در هلند درخشید

پروفسور مریم رزاقی آذر نفر اول پزشکی غدد کودکان جهان، زن ایرانیِ معتقد به قرآن، حجاب، حساس به هویت ملی و مشوق دانشجویان به ماندن در وطن است. حرف‌های او را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

سه کلمه تکان دهنده مادر شهید دفاع مقدس

یکی از فیلم‌های صدثانیه‌ای درباره مادر یک شهید منتشر شده که از او خواسته می‌شود روایت شهادت فرزندش و آنچه بر او گذشته را بگوید. او در برابر اصرار سه کلمه تکان دهنده بیان می‌کند. این ویدیو را می‌بینید. 

 

 

راز ارزانی خودروی دست دوم در توسعه یافته‌ها

در کشورهای توسعه یافته، خودرو نه به عنوان یک کالای سرمایه‌ای، بلکه به عنوان یک کالای مصرفی مورد توجه قرار می‌گیرد و خودروی دست دوم به شدت ارزان است. در این ویدیو به علت این ارزانی و اینکه چرا در ایران اوضاع این طور نیست، پاسخ داده می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵
این خانم دکتر یکی از صد هزار هست،یعنی هزاران زن موفق که مذهبی نیستند ولی به هویت ملی افتخار میکنند،چرا انها را هیچ وقت نمیارید تا حرف بزنند؟!! حالا یکی پیدا شده مثل شما فکر میکنه اوردید که چی بشه؟!
دوستش داشتم خیلی
فدراسیون فوتبال: امکان برآورده شدن خواسته ناظر بازی برای مدیرعامل سپاهان نبود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
امام جمعه و استاندار و فرمانده هان نطامی خاص !!؟

و و باید اجازه میفرمودند که نفرمودند !!!!! !!؟
انسیه خزعلی: خانواده‌ها تعداد بچه ها را به پنج شش تا افزایش دهند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
باشه چشم قربان بسرعت انجام خواهد شد !!!!؟

اَمر و دستور دیگری نبود قربان !!!!!؟؟؟
باتبریک به دانشمندمحترم سرکارخانمدکتر رزاقی بایداین نکته رایادآوری کرد که دانشمندان ما همگی افرادکاردرستی هستند چه آنانکه درکشورخودمانند وچه آنهائی که درخارج ازکشورداریم مشکل بزرگ ما کم سوادها هستند که بعضاً ادعای تقدس هم میکنند درعمل خلاف آن رفتارمیکنند که علاوه برآنکه باعث مشکلات فراوان برای کشورمیشوند جوانان مشتاق راهم ازدین وایمان زده ودلسرد میکنند خطااینحا است
بیل گیتس قول ( غول ) دنیای تکنولوژی
ویراستار با سواد و با تجربه تابناک بیشتر دقت کن لطفا
قول كتابخواني؟؟؟؟؟
قول تكنولوژي ؟؟؟؟
در بسته خبری ، خبری از اتفاقات روز کشور نیست .
سالها است که بین انگلستان واژانتین برسر مالکیت جزائر مالویناس بقول آرژانتینی ها وفالکلند بقول انگلیسی هااختلاف وجوددارد وحتی سه دهه پیش جنگی بین آنها درکرفت که عده زیادی کشته شدند اختلاف بین این دوکشوربخاطر نام واسم جزائر نبود بلکه بخاطر مالکیت وبردن سود وامتیازخاص ازجرائر بوده که اسپانیولی زبانهای دنیا آنرا مالویناز مینامند که کلمه ای اسپانیولی است وانگلیسی هاانرافالکلند که کلمه ای انکلیسی است هیچکدام روی اسم خاصی اصرارندارند چیزی که برای آنها مهم است منافع ملی کشورشان است اگرکسی نام خلیح همیشه فارس راچیزدیکری بزبان آورد آخرالزمان نمیشود این بیسوادی گویتده آن است مهم آنستکه کی بیشتر ازخلیح فارس بهره میبرد گازاستخراح میکند نفت استخراج میکند وازآن برای جذب توریست استفاده میکند ومردم کدام کشورها ثروتمند تر وخوشبخت ترند
قول تکنولوژی !!!؟
از سکوت این مادر شهید عمق دردش رو میشه فهمید. آنان که راضی به ادامه جنگ بودند چه پاسخی برای مادران و همسران و فرزندان شهدا دارند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
هیچی
تازه بدنبال راه انداختن جنگهای جدید و کشتار جوانان

بیشتر هم هستند تا از تحریم و جنگ کاسبی کنند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی