فوری/ تکمیل می شود

حملات هوایی و موشکی پاکستان به 6 هدف در 3 نقطه از خاک ایران+فیلم/ ارتش و وزارت خارجه پاکستان بیانیه صادر کردند/ کاردار پاکستان در ایران احضار شد

پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور «حملات نظامی دقیقی» را علیه «مخفیگاه‌های تروریست‌ها» در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) ۲۸ دی ماه و در پی حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۶۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 18 January 2024
|
1358297 بازدید
|

حملات هوایی پاکستان به 7 هدف در 3 نقطه از خاک ایران+فیلم

بین الملل تابناک: پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور «حملات نظامی دقیقی» را علیه «مخفیگاه‌های تروریست‌ها» در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است.
بیشتر بخوانید
وزارت امور خارجه بیانیه صادر کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) ۲۸ دی ماه و در پی حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام غیرمتوازن و غیرقابل پذیرش پاکستان در حمله پهپادی به شهروندان غیرایرانی روستایی در جدار مرزی دو کشور را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه پاکستان صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجموعه‌ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. این اقدام با واکنش ایران مواجه شد و کاردار پاکستان در تهران را به وزارت خارجه ایران کشاند.

در بیانیه وزارت امور خارجه ایران آمده است: جمهوری اسلامی در عین حال که به سیاست حسن همجواری و برادری بین دو ملت و دو دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پایبند است و اجازه نمی‌دهد دشمنان روابط خوب و برادرانه دو کشور را تیره کنند، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود برمی‌شمرد و از دولت دوست و برادر پاکستان قویا انتظار دارد که به تعهدات خود در ممانعت از استقرار پایگاه‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در خاک پاکستان پایبند باشد.

در بیانیه وزارت خارجه عنوان شده است: در حادثه سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ قرارگاه مرزی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان سیستان و بلوچستان با مشاهده آمادگی یک گروه تروریستی برای عزیمت به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران برای انجام عملیات تروریستی دیگری مانند اقدام جنایتکارانه‌ای راسک، اقدام به عملیات پیشگیرانه علیه این گروه تروریستی در پادگان و مقر استقراری آنها در ارتفاعات منطقه و کیلومترها دورتر از مناطق مسکونی کرد که این رویه بخشی از وظایف ذاتی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید تروریستی قریب الوقوع علیه مردم و شهروندان کشور است.

در این بیانیه همچنین آمده است: حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریست‌های مسلح جداست و جمهوری اسلامی ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان و ایادی تروریست آنها این روابط را به ویژه در زمانی که نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی مسأله اول جهان اسلام است، تیره کنند.

لحظه شلیک موشک‌های پاکستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۳

ارتش پاکستان تصاویر حمله به مناطق مرزی ایران را منتشر کرد.

 

تعداد بازدید : 84681
واکنش روسیه به تحولات میان ایران و پاکستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۲

 وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه بعد از حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی ایران و تنش در روابط دوجانبه، از دو طرف خواست حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و مسائل را فقط از طریق دیپلماتیک حل کنند. 

مسکو در بیانیه خود ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم بین‌المللی، گفت امیدوار است ایران و پاکستان به زودی بتوانند اختلافات را با کمک حسن همجواری حل و فصل کنند. 

ارتش پاکستان: خواستار گفت‌وگو و همکاری با ایران هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۱

 ارتش پاکستان امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای به تحولات اخیر میان این کشور و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  خواستار «گفت‌وگو و همکاری» در رفع مسائل بین دو «کشور برادر» شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش پاکستان مدعی است که با استفاده از «پهپادهای قاتل، راکت، مهمات پرسه‌زن و تسلیحات هواپرتاب» گروههای «تروریستی» «ارتش آزادیبخش بلوچستان» و «جبهه آزادیبخش بلوچستان» را مورد حمله قرار دادند.

ارتش پاکستان در ادامه اعلام کرد که نهایت تلاش را به کار گرفته تا از وارد آوردن خسارات جانبی به ایران جلوگیری کنند.

ترکیه: آماده میانجی‌گری میان ایران و پاکستان هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۱

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه امروز (۲۸ دی) در کنفرانس خبری مشترک با «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در «امان» در میان سخنان خود، خواستار خویشتن‌داری ایران و پاکستان شد.

به نوشته الجزیره، وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور آماده نقش‌افرینی برای کاهش تنش میان ایران و پاکستان است.

«هاکان فیدان» همچنین گفت: «ترکیه از تحولات و تنش رخ داده در منطقه در پی حملات ایران به خاک عراق و پاکستان و متعاقبا حملات پاکستان به برخی نقاط در خاک ایران نگران است و پس از تماس با ایران و پاکستان به این نتیجه رسیده است که دو طرف خواهان افزایش تنش نیستند».

اولین اظهارات وزیر کشور درباره انفجار امروز در سیستان و بلوچستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۹

وزیر کشور از کشته شدن ۹ نفر تبعه خارجی در انفجار امروز در سیستان و بلوچستان خبر داد.

احمد وحیدی امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: در انفجار امروز استان سیستان و بلوچستان، ۴ کودک، ۳ زن و دو مرد که همگی اتباع خارجی بودند، در روستایی حدود ۳ کیلومتری مرز ایران کشته شدند.

وی افزود: در مورد جزئیات این حادثه هنوز کسی به صورت رسمی موضع‌گیری نکرده است.

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۷

ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ غیرنظامی یا نظامی ایرانی در حمله امروز(پنجشنبه) این کشور به نقطه مرزی جنوب‌شرق ایران هدف قرار نگرفتند.

ارتش پاکستان در این بیانیه آورده است که حملات در نقاط مرزی ایران ۶ پایگاه وابسته به «ارتش آزادی بخش بلوچستان» را با دقت هدف قرار داد.

ارتش پاکستان تاکید کرد که در این حملات هیچ نظامی یا غیر نظامی ایرانی مورد هدف قرار نگرفته‌اند.

کاردار پاکستان به وزارت خارجه فرا خوانده شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵

 کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح در باره حمله از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان به وزارت خارجه فراخوانده شد. 

در پی حمله بامداد امروز از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان ساعتی پیش کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح درباره این حادثه به وزارت خارجه فراخوانده شد.

پاکستان: به تمامیت ارضی ایران احترام می گذاریم!
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۴

در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله پاکستان به خاک ایران، وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش اولیه خود، ایران را کشوری برادر خواند و گفت که «کاملاً به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارد».

وب‌سایت وزارت خارجه پاکستان گزارش کرد، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای در خصوص حمله به خاک ایران گفت: «صبح امروز پاکستان مجموعه ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد».

وزارت خارجه پاکستان می‌گوید که در حمله به خاک ایران، گروه موسوم به سرمچار، اصطلاحی برای اشاره به نیروهای مسلح بلوچ را هدف قرار داده است.

در این بیانیه، هدف از حمله، «حفاظت و دفاع از امنیت ملی پاکستان در مقابل تمامی تهدیدها» بیان شده است.

وزارت خارجه پاکستان در ادامه با تأکید بر این‌که «احترام و علاقه زیادی قائل است»، گفت: «ما همواره بر گفت‌وگو و همکاری برای مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تأکید داریم و به تلاش برای یافتن راه‌حل‌های مشترک ادامه می‌دهیم».

 
معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی خبر داد.

علیرضا مرحمتی توضیح داد: ساعت ۴:۰۵ صبح امروز پنج شنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

تعداد بازدید : 125900

وی ادامه داد: در این حمله سه زن و چهار کودک غیر ایرانی کشته شده‌اند.

تعداد بازدید : 125908

معاون امنیتی- انتظامی استاندار خاطر نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک شهرستان سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: جزئیات و خبرهای تکمیلی در ساعات آینده اعلام خواهد شد.

تعداد بازدید : 125926



 پاکستان در بیانیه‌ای رسمی نوشت که پناهگاه‌های تروریست‌های پاکستانی الاصل را در داخل خاک ایران هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذاری، پاکستان یک سری حملات نظامی در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد. هدف از اقدام امروز تأمین امنیت و منافع ملی پاکستان بود.

این بیانیه می‌افزاید: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه حل های مشترک ادامه خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵۶۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
گفته شد پاکستان خطرناکه اتمیه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا نوبت افغانستانه حمله كنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا معلوم شد که پاکستان خودش حامی جیش العدل بوده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بریم برای باکو؟
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بنظرم با هماهنگی قبلی انجام شده هم حمله ایران و هم پاکستان
غزاله چلابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
افرین بر تدبیر موشک بازی با همه دنیا جرا این همه هزینه دو دوست بجای هم خودزنی بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
واقعیت رو بپذیریم اگر جنگ به مرحله اتمی هم نرسد
ارتش اجباری فرسوده و قدیمی کلاسیک ایران با 4 تا کلاش هیچ شانسی در مقابل ارتش مجهز و نوین پاکستان ندارد
اگر جنگ ایران و پاکستان شروع شود درست مثل جنگ فلسطین و اسرائیل هستش
بهتر است ایران تبل جنگ نزند

حتی روسیه و هند و چین هم جرأت درگیری با پاکستان رو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۱۹
اگر ما اینقدر ضعیفیم پس این همه کل کل و درگیری با دنیا چیه؟
چرا استاندارد رفتار نمیکنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این خودت حقیر را نگاه کن نیروی نظامی مجهز و مهمتر از آن کاربلد ایران را پاکستان مقایسه می کند
بی خیال عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
گل به خودی در مقابل اسرائیل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بهتره ما از كشور "بوروندی" انتقام سخت بگبريم كه مطمئن باشيم زورشون بهمون نمي رسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بهانه خوبیه برای اتمی شدن، چون اسرائیل تا حالا انکار کرده! شایدم برنامه هم همینه
امیر نجفی راد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان اتباع خودش یعنی پاکستانی کشته. بنظرم اشکال نداره تروریست رو باید موشک باران کرد . اگر ایرانی کشته شده بود میشد خورده گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هم اینک جولان ترسوها و خود تحقیرها و خودباخته ها رو در این صفحه ببینید
خوراکشون فراهم شد برای طعنه و تحقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا چه وظیفه ای دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کاملا منطقیه که این حمله به نفع ایران هم هست. بهتره ایران تروریستها را در پاکستان بزنه و پاکستان هم در ایران همین کار را ادامه بدهد. فقط این وسط عراق پر رو میشه وباید برای جلوگیری از چنین چیزی، خسارات مربوط به جنگ ایران و عراق پیگیری شود. نقش عراق در ترور سردار سلیمانی نیز باید بررسی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باب شهادت الان از مرز های شرقی باز شده برادران ارزشی بشتابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۵۵
تو انسانی؟ 4 کودک و 3 زن کشته شدن تو دنبال چی هستی؟ خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
امیر نجفی راد
مرد حسابی به خاک کشورمون تجاوز شده و تو میگی چون کشته ها ایرانی نبودن عیبی نداره.
پس کجا رفت غیرت ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چرا نظر من منتشر نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر جیش العدل در پاکستان هست و مورد حمایت پاکستان ، پس این ادعا که ارتش آزادی بخش بلوچستان توی ایران چه میکنه حالا دم مرز....؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اقتدار موشکی چرا سرعت اینترنت را به صفر رساندی؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی خبر داد
سوال: اتباع غیر ایرانی در خاک ایران چه میکردند؟؟!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حواستون جمع باشه این دیگه عراق وسوریه نیست پاکستان اتمیه
ناشناس
| France |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
وزیران باهوش چه میکنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چقدر بعضی ها خودتحقیر و بی وطن هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اتباع غیر ایرانی خونشون حلاله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خیر. هر کی داخل ایران هست مسئولیت جانش با ماست.
مطمئنی غیرایرانی بودن؟
با نقض تمامیت ارضی چکار کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عده ای دنبال ماستمالی قضیه هستن ولی امکان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
الان بهترین زمان برای حمله ایران و پاکستان به افغانستان و تقسیم افغانستان بین ایران و پاکستان است تا دوستی دو کشور ثابت شود.
یوسف از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همین الان هم تو بلوچستان خیلی از مردم مدارک هویتی ندارند و به راحتی میشه اونهارو غیر ایرانی دانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر غیر مجاز باشند ارتباطی به ما نداره که هیچ، باید از کشته شدنشون خوشحال هم شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان هوشمندانه عمل کرد
اگر جواب نمیداد میشد مثل عراق از فردا باید منتظر موشک میموند
اشتباه محاسباتی ما بود که الکی رفتیم تو خاک پاکستان و بدون دستاوردی هزینه تراشیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جایگاه پاکستان از نظر قدرت نظامی در جهان 7 هست و ایران 27.پس خدایی الکی داغ نشید. پاکستان عراق نیست که بخواد مثل بچه ها بره پیش بزرگترش. الان کل دنیا از پاکستان حساب می بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید دوباره پاسخ بدیم
ح ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
ای بابا چرا این جوری شد" بهتره هر چه زودتر پاکستانو با خاک یکسان کنیم وبعدش هم افغانستان را اشغال کنیم. فقط با کشور گشایی میشه به دنیا نشون داد که ایران چه قدرتیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دوستانی که میگفتن پاکستان هیچ کاری نمیتونه بگنه و ما موشکهامون نقطه زنه و دست همدیگه رو میفشردن از خواب خوش و غفلت بیدار شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مقامات پاکستان هم باید پاسخگوی براندازان داخلی خودشون باشن. یه چند تا موشک زدن تا دهن اونا رو ببندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موشک اسباب بازی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ما همیشه چوب این توهمات رو خوردیم
الان یکی زدیم 3 تا خوردیم
حالا جواب افکار عمومی رو چی بدیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان نقطه زنی نکرده همینجوری یه روستایی که ایرانی نبودن رو زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اینها بده بستون هست. هماهنگ شده شما خیلی ناراحت نباش
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
در پاسخ به ناشناس (9:48 ) حالا به فرض مثال اصلا کل بلوچستان غیر ایرانی باشن می دونی تعرض به تمامیت ارضی کشورمون یعنی چی عمو جان!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مهم اینه که اول ما زدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان روستایی در ایران را زده که تووش ایرانی نبوده؟ مملکتی داریما اتباع خارجی میان تووش روستا میسازن :) هاها.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان بسیار بیشتر به ایران موشک زده.
اقتدارمون دوباره فرو ریخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید تلافی کرد
مردان میدان
| Germany |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نجستان باید محو کنیم ، هیهات منا الذله، خوک‌های نجس وهابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چیه جنگ میخواهید!!؟ اون وقت کدوم لونه میرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کدام اقتدار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به مردان میدان با پرچم آلمان:
شماها کور خوندین هنوز در این کشور آدم های عاقلی وجود دارند که جلوی یک جنگ ابلهانه گرفته شود که سودش زا اسرائیل می برد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نیروهای نظامی ایران نمیخوان بیانیه صادر کنن؟ چرا هیچی نمیگن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چاک دهن منافقین همیشه بازه ! بزنی میگن چرا زذی نزنی میگن چرا خوردی ! برید بمیرید بی وطن های خائن وطن فروش ! شماها از دشمن خارجی برای کشور بدتر هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان یک قدرت هسته ای است که برای دفاع از حیثیت خودش دست به یک اقدام کاملا منطقی زده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خدائیش تا حالا عراق هم خیلی خویشتن داری نشون داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
منطق داشت که محل تروریست ها نمی شد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا نشان داد عراق چه همسایه خوبیه. این همه موشک بش زدیم هیچ کاری نکرد همیشه هم در فضای مجازی دروغ پردازی علیه عراقی ه و توریست های عراقی بوده همیشه هم وقع عاشورا نهایت مهمانوازی از ایرانی ها داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۰۳
عراق اگر داشت و میتونست محکمتر میزد
توان زدن نداشته وگرنه میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دقیقا؛ اگر عراق در توانش بود، بدتر از پاکستان واکنش نشون میداد، کما اینکه در سال ۵۹ نشون داد که بسیار فرصت طلبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خویشتن داری از طرف ایران بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هر موشکی که به عراق میزنیم کلی از طلبمون بابت جنگ کم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تو خاک پاکستان ما عملیات کنیم الان چرا انتظار جواب ندارین اونی که خربزه خورده پا لرزش هست
ناشناس
|
Poland
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هواپیما وارد خاک ایران شده زده و رفته لطفا دقیق باشه خبرها. پدافند نداریم سمت شرق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید نقض حریم هوایی ایران با حمله مشابه تلافی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۰۹:۴۲
حالت خوشه؟ یکی بزنیم 3 تا میخوریم. فکر کردی عراقه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عزیزم سراوان لب مرز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سايت هاي انگليسي زبان نوشته اند جت هاي جنگنده وارد حريم ما نشده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هواپیما کجا بود....موشک بوده
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بفرما جالا بیا درستش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دیگه درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نترس عزیزم
برو تو لونت
ساکت شد از سوراخت بیا بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
از قبل هماهنگ شده لازم نیست بری تو لونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چیزی که عوض داره گله نداره
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
غیرت داشته باش روی کشورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
آره ما خیلی عوض فکر کردی و کاری با آنها نداشتیم ولی آنها داشتن اما از این بعد کار داریم
ناشناس
| Czechia |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
علی آقای با غیرت !! غیرت بدون فهم و رعایت قوانین بین المللی به تند روی و ایحاد هزینه برای یک کشور تبدیل میشه!! در ضمن یادت باشه اول ما بودیم که به خاک پاکستان تجاوز کردیم و بعد پاکستان با ادعای مشابه به خاک ما تحاوز کرد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خدا را شکر ما و پاکستانی ها آنقدر با تدبیر هستیم که قضیه را در همین مقدار مدیریت کنیم و مانع خوشحالی هندو ها و وهابی ها شویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
در همین حد؟ یعنی موشک زدن داخل خاک یک کشور و پیشروی هواپیمای جنگی داخل کشور ما خیلی حد کمی هست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مبدأ شلیک موشک ها رو با کروز بزنید حالشو ببرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موشک نبوده
حمله هوایی بوده
مشخصه اون سمت پدافند نداره کلا وله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عمو جون کلاس چندی؟ می دونی کروز رو به چه ک می نویسن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
با جنگنده های اف 16 زدن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...