شب جذاب فوتبال اروپا؛ تساوی پرگل هلند و آلمان، جشن خاص هری کین

هلند و آلمان در دیداری حساس از سری رقابت های لیگ ملت‌های اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در حالی که بازیکنان هر دو تیم در شرایط ایده آلی قرار داشتند، فوتبال زیبایی به معرض نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۲۵۸۹۰۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴ 11 September 2024
|
2210 بازدید

شب جذاب فوتبال اروپا؛ تساوی پرگل هلند و آلمان، جشن خاص هری کین

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا از گروه سه، تیم های ملی هلند و آلمان رودرروی هم قرار گرفتند و در پایان دیداری جذاب، به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند. 
تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که تیجانی ریندرس با استفاده از اشتباه یوناتان تا موفق شد دروازه مارک آندره ترشتگن را باز کند و لاله‌های نارنجی پیش افتادند.
ژرمن ها حملات خود را آغاز کردند و دقیقه 38 موفق شدند گل خورده را جبران کنند؛ شوت ویرتز را فربروخن برگشت داد و روی ریباند دنیز اونداف بازی را به تساوی کشاند. آنها پیش از اتمام نیمه نخست، گل دوم را هم به ثمر رساندند تا با برتری به رختکن بروند. لحظاتی پیش از سوت داور به نشانه پایان این نیمه، یوشوا کیمیش نتیجه بازی را 2-1 به سود آلمان کرد اما هلندی ها در اوایل نیمه دوم توسط دامفریز گل تساوی را به ثمر رساندند.
در نهایت این دیدار با نتیجه 2-2 خاتمه یافت و دو تیم با این تساوی چهار امتیازی شدند. باتوجه‌ به نتیجه این بازی، جایگاه دو تیم در جدول گروه سه تغییری نکرد و مانشافت به دلیل تفاضل گل بالاتر، همچنان صدرنشین است. لیگ ملت‌های اروپا در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) ادامه پیدا خواهد کرد و هلند باید به مصاف مجارستان برود و آلمان نیز میزبان بوسنی و هرزگوین است.

شب جذاب فوتبال اروپا؛ تساوی پرگل هلند و آلمان، جشن خاص هری کین

جشن صدمین بازی کاپیتان کین با دو گل 
در دیگر بازی حساس و قابل توجه سه شنبه شب فوتبال اروپا، انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل فنلاند قرار گرفت. این دیدار، بازی خاصی برای هری کین بود چرا که صدمین بازی‌اش را برای تیم ملی انگلیس انجام داد. البته کاپیتان کین با عملکرد خود باعث شد این دیدار برای هواداران انگلیس هم خاص شود چرا که دو گل زد و سه شیرها با دبل او صاحب سه امتیاز شدند.
هری کین در دقایق 55 و 76 گل های انگلیس را به ثمر رساند تا تعداد گل های ملی اش، عدد 68 را نشان دهد. حالا او با اختلاف 15 گل نسبت به وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس است و به نظر نمی‌رسد تا سالها رکوردش توسط بازیکنی شکسته شود.
انگلیسی ها با این سه امتیاز در جدول گروه خود شش امتیازی شدند و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به یونان، در رده دوم قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟