بازدید 5244
بسته ویدیویی «تابناک»

حرم امام رضا در بیش از نیم قرن پیش / استفاده آمریکا از دلار به عنوان سلاح چه اثری دارد؟ / اگر بمب هسته‌ای در فضا منفجر شود چه می‌شود؟ / شش نشانه که مردم از شما می‌ترسند

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 13 February 2024

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

حرم امام رضا در بیش از نیم قرن پیش

فیلم مستند «یا ضامن آهو» ساختۀ پرویز کیمیاوی محصول سال ۱۳۴۹ است. این مستند روایتی دیدنی از حرم امام رضا (ع) در بیش از نیم قرن پیش است. فیلمبرداری و صدای فوق العاده و ترکیب این دو یک شاهکار فوق العاده را شکل داده است. این مستند کوتاه را می‌بینید.  

 

 

استفاده آمریکا از دلار به عنوان سلاح چه اثری دارد؟

آمریکا در جنگ‌های اقتصادی با دیگر کشورها که مهم‌ترین آنها با ایران بوده، از دلار به عنوان سلاح و ابزار جنگ اقتصادی سوءاستفاده کرده و این اقدام در قبال چین نیز تا حدودی تکرار شده است. فرید زکریا، مجری و کارشناس سی ان ان در روایتی ویژه، این هشدار را مطرح می‌کند که تداوم این رویکرد می‌تواند باعث شود دلار دیگر به عنوان ارز مرجع شناخته نشود و کارکرد تاریخی‌اش را از دست بدهد. 

 

 

اگر بمب هسته‌ای در فضا منفجر شود چه می‌شود؟

قبلا در تابناک درباره بمب‌های هسته‌ای، قدرت انفجاری آن‌ها و اثرات مخرب‌شان ویدیویی منتشر شده است. اگر یک بمب هسته‌ای در فضا منفجر شود چه اتفاقی می‌افتد؟ جزئیات مربوط به شبیه سازی این نوع انفجار که در واقع توسط دولت آمریکا در سال ۱۹۶۲ انجام شده است را ببینید.  

 

 

شش نشانه که مردم از شما می‌ترسند

گاهی در دورهمی‌ها یا جلسات کاری، رفتار بعضی از مردم خیلی عجیب می‌شود، هرچه می‌خواهید به آن‌ها نزدیک شوید، آن‌ها از شما فرار می‌کنند، درحالی‌که رفتار این افراد با سایر مردم کاملاً عادی است. مشکل چیست؟واقعیت این است که بعضی از مردم از شما می‌ترسند و در کنار شما استرس می‌گیرند. این ترس‌ها صرفاً به خاطر هیکل درشت شما نیست، بلکه می‌تواند به خاطر موفقیت‌های شما باشد، یا حتی تیپ خوب و یا هاله انرژی خیلی قدرتمندتان. آن‌ها در کنار شما اعتماد به‌ نفس خود را از دست می‌دهند، دستپاچه می‌شوند و دیگر نمی‌توانند طبیعی رفتار کنند.در این ویدیو به شش نشانه می‌پردازیم که نشان می‌دهند مردم از شما می‌ترسند، و دلیل این ترس‌ها چیست. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست