مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛

رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

کد خبر: ۱۲۲۳۶۳۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 24 February 2024
|
6183 بازدید

رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، فعالان و پیشکسوتان صنعت بیمه، مدیران عامل سابق بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذی‌نفعان و مشتریان شرکت بیمه دی برگزار شد.

طی این مراسم، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این شرکت، بیان داشت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است و این مهم، محقق نمی‌شود مگر با فروش خوب و با کیفیت، و نیز، در نظر داشتن مدیریت هزینه‌ها.
وی افزود: اما در فروش بیمه‌نامه، آن‌چه می‌بایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایت‌مندی مشتریان است. به دیگر معنا؛ رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزه‌ی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزاء شرکت در ستاد، شعب و شبکه‌ی فروش بیمه دی برشمرده و آن را شایسته‌ی قدردانی دانست.

طاهر موهبتی، در خاتمه‌ی سخنان خود، حرکت نوآورانه‌ی بیمه دی در ارایه‌ی راهکارهای فن‌آورانه، جهت افزایش رضایت بیمه‌شدگان، به ویژه جامعه‌ی معزز ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌ها و افتخارات بیمه دی دانست و تدوام این روند را، مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
محک پایین متن خبر
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ # مهدی تاج # سید حسن نصرالله
الی گشت
نظرسنجی
در جنگ سه ساله اوکراین-روسیه کدام طرف پیروز میدان است؟